Skocz do zawartości

[DownHill] Kross Sign DS


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie,
jest to mój pierwszy temat, dopiero się zarejestrowałem i proszę o kapkę wyrozumiałości już na samym początku - zaraz wytłumaczę dlaczego.

Jestem absolutnym laikiem jeśli chodzi o rowery. Znam jakąś tam terminologię, ale raczej podstawową i na ten moment średnio u mnie z czasem, żeby się w tym doktoryzować - dlatego piszę na forum. 

Przechodząc do sedna, pewnego razu przechodząc obok sklepu rowerowego w moim mieście, wpadłem na genialny pomysł, żeby kupić sobie rower, ponieważ nie miałem żadnego. Spodobał mi się Kross Sign DS (o jego nazwie swoją drogą dowiedziałem się wiele później). Także nie czepiajmy się głupiej decyzji czy posiadanego sprzętu, bo już jest i tyle :P
W skrócie: wykorzystałem trochę tego roweru i próbowałem na lokalnych miejscówkach trochę DownHillu czy może Dirt'u (nie jestem przekonany czego bliżej byłem, choć jednocześnie wiem, że byłem daleko od jednego i drugiego). Udało się z tym amorkiem nie Rozwalić Sobie Twarzy, pewna zajawka została po jakichś 2 sezonach, trzeciego już tylko raczej sobie swobodnie używałem go jako roweru do jazdy nie zabawy, ale jakoś tak życie się potoczyło, że rower stoi w garażu od dobrych dwóch lat. W tym roku złapałem bakcyla przez znajomych z pracy i pomyślałem czy udałoby się coś z tej ramy wykrzesać i może wrócić do okresowej zabawy na lokalnych, naprawdę zachęcających terenach. I tu po moim długim wstępie, pytanie do was na samym początku. Czy lepiej wymienić amortyzator i parę innych rzeczy na tej ramie czy sprzedać i kupić coś zupełnie od zera?
Drugie pytanie w razie odpowiedzi "A": co wymienić i przede wszystkim na co? Moje preferencje to nie wydać dużo. Jakkolwiek źle to nie brzmi. Chciałbym złożyć rower ze "średniej półki" (myślę, że ta rama to taka średnia półka, czy mylę się?). Wydać jak najmniej, ale jednocześnie na tyle, żeby mi to posłużyło nie zabijając mnie przy okazji jakością wykonania.