Skocz do zawartości
grzechu1984

[regulowane haki] Gama Giant XTC advanced 2018 29er"

Rekomendowane odpowiedzi

grzechu1984

Witam.

Po długim zwlekaniu wreszcie zakładam temat o ramie z gianta xtc advanced 2018r.

Jest to rama z roweru pod linkiem https://www.giant-bicycles.com/pl/xtc-advanced-29-3-ge

Regulowane haki mają na celu umożliwienie włożenia kół 29 oraz 27+

niestety rower nie umyty za co przepraszam, w przypadku pytań pisać , mogę zrobić dokładniejsze foty

 

 

Foto nr 1 

1800523436_20180811_142441(Copy).thumb.jpg.400ddb514f6bf969ad6f7c003d8f2cd0.jpg

Foto 2 haki z lewej strony - aby zmienić pozycję haka należy odkręcić oś koła ( imbusem ) oraz dwie śruby ( srebrne imbusowe ) sama regulacja haka odbywa się poprzez kręcenie śrubą znajdującą się w środku każdego haka. Jak widać hak jest zarazem mocowaniem zacisku hamulca.

1527276002_20180811_142459(Copy).thumb.jpg.fcbb81189a150a39bf0c8139ed22b613.jpg

Foto 3 haki z prawej strony - tutaj mamy tylko jedną śrubę do odkręcenia ( srebrna imbusowa ) aby poluzować hak . Oczywiście wcześniej należy wykręcić oś, hak reulowany jest zarazem hakiem do przerzutki ;)

254934948_20180811_142447(Copy).thumb.jpg.ca6c6c2e6f34fb1eaece2b0a07b482b9.jpg

 

 

Foto 4 - Wykręcanie osi , To jest lipa, zawsze trzeba mieć imbus ze sobą.

1618785955_20180811_142739(Copy).thumb.jpg.26291f0886c6d28cee661878ab955a9c.jpg

Foto 5 - Ośka, docisk posmarowany smarem aby nie rył ramy podczas dokręcania

1300923061_20180811_142915(Copy).thumb.jpg.c3e70fe6ac8ec9bc34f1b2941f673c57.jpg

Foto 6 - Prawy hak od wewnątrz - za nim śrubka regulacyjna

1194322500_20180811_143248(Copy).thumb.jpg.acda269ad23f0688a08918ecb26c2e5d.jpg

Foto 7 - Prawy hak - otwór do regulacji położenia haka

1836398627_20180811_143304(Copy).thumb.jpg.7eb41b688da5ffd3acb0819f9a7f14dd.jpg

Foto 8 - Lewy hak od wewnątrz - za nim śrubka regulacyjna

642458580_20180811_143313(Copy).thumb.jpg.111e7589cfedcabca45f3f2411522c6e.jpg

 

Edytowane przez grzechu1984
  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kamar59

Ładnie Giant sobie to wymyślił, dobrze że mam swoją wersje ;-)

 

P1230884.JPG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Biesz766

Wszystko OK, ale w tej klasie osprzętu i cenie za rower ładowanie Shimano M365 jest dla mnie kompletnym nieporozumieniem. Rozwala mnie to.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kamar59

Kolega ma wersję 3, dopiero na wersji 1,5 dali XT ale jak za cenę katalogową 7,5 tys to przesadzają na czym zaoszczędzili.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Biesz766

Płacisz za rower niech będzie nawet 5-6k pln i oszczędzają pewnie z 200 zł na hamulcach ;) Takie coś skreśliłoby u mnie z miejsca całą markę. Zresztą Giant dla mnie to śmieć, wybili się bo w dobrym okresie wystartowali w Europie.

 

@grzechu1984 te hamulce wystarczające dla Ciebie są ?

Edytowane przez Biesz766

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kamar59
23 godziny temu, Biesz766 napisał:

Płacisz za rower niech będzie nawet 5-6k pln i oszczędzają pewnie z 200 zł na hamulcach ;) Takie coś skreśliłoby u mnie z miejsca całą markę. Zresztą Giant dla mnie to śmieć, wybili się bo w dobrym okresie wystartowali w Europie.

 

@grzechu1984 te hamulce wystarczające dla Ciebie są ?

Giant robi ramy kierownice i sztyce itp akcesoria. Moja rama w Holandii była robiona i śmieć jest? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Biesz766

Wg. mnie Giant nic specjalnego sobą nie reprezentuje porównując go np. do Fishera. Nawet patrząc na niego w porównaniu z Trekiem, czy Scott-em równie znanymi markami dla typowego Kowalskiego. A ładowanie w rower katalogowo wyceniany na 7,5k pln hampli 365 to potwierdza, że Giant jedzie już na marce i kpi z klienta.

Co do ramy z Hollandii, nie wiem co chciałeś przekazać, ale zmartwię Cię, moja też pochodzi z Beneluxu i do tego była ręcznie spawana, nie automatem, także żaden atut. Mimo iż moja marka mało znana, to świetnie sprzedawała się w europie, katalogowo stała drożej od Gianta w rocznikach 2011. Także kolejne potwierdzenie, że Giant niczym nie błyszczał specjalnie, skoro byle Holender potrafił być lepiej wyposażony w tej cenie, a także mieć lepszą ramę, której Giant nie tykał bo nie ufał alu 7005 ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
grzechu1984
W dniu 13.10.2018 o 21:59, kamar59 napisał:

Ładnie Giant sobie to wymyślił, dobrze że mam swoją wersje ;-)

Też bym tak wolał :)

W dniu 13.10.2018 o 23:29, Biesz766 napisał:

Wszystko OK, ale w tej klasie osprzętu i cenie za rower ładowanie Shimano M365 jest dla mnie kompletnym nieporozumieniem. Rozwala mnie to

Niestety w tej kwocie albo pro rama karbonowa albo alu i do tego reba+xt+reszta klamorów pro . Ja wybrałem rower ze względu na ramę, większy sens miało kupno XTC 2GE ale w 3GE spasował mi kolor a i Grupa M6000 jak dla mnie jest ok.

W dniu 14.10.2018 o 00:25, Biesz766 napisał:

Płacisz za rower niech będzie nawet 5-6k pln i oszczędzają pewnie z 200 zł na hamulcach ;) Takie coś skreśliłoby u mnie z miejsca całą markę. Zresztą Giant dla mnie to śmieć, wybili się bo w dobrym okresie wystartowali w Europie.

 

@grzechu1984 te hamulce wystarczające dla Ciebie są ?

Niestety każda marka oszczędza, zobacz jakie kiblowate koła daje trek do procalibra za 7000zł :) Tak samo z amorem w XTC , liczyłem się z tym że raidon to amor typu " TOWOT RACING " :D

Przedostatnio Bike atelier maraton Ustroń, wczoraj BAM Dąbrowa, szczerze to heble dały radę, kilka lat jeździłem na Avidach juicy 3 i też dawały rady, i w górach i na płaskim. Trochę nie rozumiem tego biadolenia że tylko XT bo nic innego nie hamuje :D choć planuję zakup XT albo Magury MT5 ;)

18 godzin temu, kamar59 napisał:

Giant robi ramy kierownice i sztyce itp akcesoria. Moja rama w Holandii była robiona i śmieć jest? 

Gdzie można sprawdzić gdzie była robiona dana rama ? Sam jestem ciekaw pochodzenia swojej.

17 godzin temu, Biesz766 napisał:

Co do ramy z Hollandii, nie wiem co chciałeś przekazać, ale zmartwię Cię, moja też pochodzi z Beneluxu i do tego była ręcznie spawana, nie automatem, także żaden atut.

Bodajże merida się chwali że ich ramy są spawane automatami a automat nie miewa gorszych dni i spawy są pewniejsze , a i jakość powtarzalna ?

Aktualnie jakość jest na tyle powtarzalna że kupując rower znanego producenta nie zastanawiam się praktycznie nad tym , konkurentem dla XTC był Procaliber 6/8 , Spec chisel ( piękny rower ) no i jakiś cannondale na leftym ale to już znacznie przekraczało budżet.

Ciekawostka z ostaniego maratonu , podczas zjazdu przy chyba 40 km/h najechałem na badyl o średnicy może 4cm, jakimś cudem dziad się wybił i zapierdzielił mi w ramę, byłem pewien że coś odpadło, na szczęście to giant ;)  odpadła tylko farba, niestety zawinęło mi łańcuch po raz drugi i jutro rozbieram korbę i zabezpieczam to miejsce .

 

1524656333_20181014_172227(Copy).thumb.jpg.fa2bef87bf89185cb6e8003378109618.jpg

Pozdrowienia z tyłu peletonu :)

6a2ebc83-bc7b-4333-9e41-7f77d0ff7920.thumb.jpg.cab60cfe8dfffc2953734c3d4b649bd3.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Biesz766
1 godzinę temu, grzechu1984 napisał:

Przedostatnio Bike atelier maraton Ustroń, wczoraj BAM Dąbrowa, szczerze to heble dały radę, kilka lat jeździłem na Avidach juicy 3 i też dawały rady, i w górach i na płaskim. Trochę nie rozumiem tego biadolenia że tylko XT bo nic innego nie hamuje :D choć planuję zakup XT albo Magury MT5 ;)

No właśnie mam to samo uczucie, aktualnie Elixir5 spisują się bardzo dobrze, czekam aż padną, ale coś nie chcą. Zrobiony serwis pod ich 7 latach działania i oringi, uszczelki w super stanie. Miałem wymieniać na M6000/M7000 ale póki nie padną nie widzę sensu.

A pytałem o M365 bo miałem okazję zjechać ze sporej górki na M315 i te jednak jakoś dziwnie działały. Niby hamowały, ale jednak w Elixirach miałem lepsze wyczucie.

 

Dzięki za info o Twoich M365

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kamar59

Masz naklejkę na ramie na dole pod korbą ram jest numer i kraj produkcji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kamar59

grzechu1984

Ciekawe ile nasze ramy same ważą? Patrzyłem dziś na wagę ram karbonowych nowego 2019 r  Akccent to M waży 1140 g na koło 29"

Edytowane przez kamar59

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rysz

@Grzechu1984

Taka rama to zbawienie, porzuć niepotrzebne przerzutki, zrob single speeda i ujrzyj światło ;)

  • +1 pomógł 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kamar59
Teraz, Rysz napisał:

@Grzechu1984

Taka rama to zbawienie, porzuć niepotrzebne przerzutki, zrob single speeda i ujrzyj światło ;)

Upośledzi sobie rower na każdy teren.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
woojj
Teraz, Rysz napisał:

Taka rama to zbawienie, porzuć niepotrzebne przerzutki, zrob single speeda i ujrzyj światło ;)

Ortodoks ;-))

W singlowaniu jest to coś...... do tego trzeba dorosnąć. Ale mierzi mnie jazda z ciągłym atakowaniem wszystkiego wokoło. Dla mnie 1xx11 to wystarczające uproszczenie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kamar59
Teraz, woojj napisał:

Ortodoks ;-))

Idźcie na film KLER tam będziecie mieli prawdziwy "Ortodoks"

Edytowane przez kamar59

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
akkwlsk
15 minut temu, kamar59 napisał:

Upośledzi sobie rower na każdy teren.

Błogosławieni, którzy nie jeździli, a uwierzyli! 

  • +1 pomógł 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rysz
5 minut temu, kamar59 napisał:

Jeździłem 30 lat temu.

Ja też!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
grzechu1984
21 godzin temu, Biesz766 napisał:

No właśnie mam to samo uczucie, aktualnie Elixir5 spisują się bardzo dobrze, czekam aż padną, ale coś nie chcą. Zrobiony serwis pod ich 7 latach działania i oringi, uszczelki w super stanie. Miałem wymieniać na M6000/M7000 ale póki nie padną nie widzę sensu.

A pytałem o M365 bo miałem okazję zjechać ze sporej górki na M315 i te jednak jakoś dziwnie działały. Niby hamowały, ale jednak w Elixirach miałem lepsze wyczucie.

 

Dzięki za info o Twoich M365

Hej. No niestety podczas zjazdu trzeba użyć 2 palców i docisnąć klamkę, avidy hamują lepiej  ale jak mam porównać problemy z ocieraniem tarczy i tym  podobne np z odpowietrzaniem to chyba wolę shimano.

18 godzin temu, kamar59 napisał:

Masz naklejkę na ramie na dole pod korbą ram jest numer i kraj produkcji.

Dzięki za info. Sprawdziłem i pisze DK ;)

103872216_20181016_120303(Copy).thumb.jpg.a325952544e38207efbe8a16a8ba0a1c.jpg

4 godziny temu, Rysz napisał:

@Grzechu1984

Taka rama to zbawienie, porzuć niepotrzebne przerzutki, zrob single speeda i ujrzyj światło ;)

Ciężka sprawa :D

4 godziny temu, kamar59 napisał:

Ciekawe ile nasze ramy same ważą? Patrzyłem dziś na wagę ram karbonowych nowego 2019 r  Akccent to M waży 1140 g na koło 29"

Z tego co kojarzę to giantowska może ważyć około 1,350 kg ? patrząc na wagę i filigranowe wykonanie ram np FOCUSA ( ok 1 kg ) wydaje się to możliwe.

Jak tylko zrobi się naprawdę zimno rozbieram maszynę i robie ważenie , szczególnie interesują mnie koła :)

 

Zrobiłem dwie foty haków z tyłu. Aha , post a raczej temat inspirowany radą uzytkownika @KrissDeValnor:)

518036873_20181015_163401(Copy).thumb.jpg.1b1cc84745b3c4a2bb0e8cf33049fd06.jpg292983563_20181015_163405(Copy).thumb.jpg.bc8a229d173c29d9a1de6232b697eb9e.jpg

Edytowane przez grzechu1984

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
grzechu1984
W dniu 16.10.2018 o 21:46, kamar59 napisał:

Ja mam jeszcze taką naklejkę można zarejestrować na stronie żeby mieć przedłużoną GW http://consumer.giant-bicycles.net/default.aspx?country=PL

P1220121.JPG

A co do kół to około 2 kg będą ważyć.

Hej.

Dopiero dzisiaj zauważyłem u mnie taką naklejkę, nie wiem jakim cudem dopiero teraz :D

79813733_20181102_175920(Copy).thumb.jpg.0293092494567d1bff1375055e5d9462.jpg

Niestety po dwóch zaciągnięciach łańcucha rama zaczęła wyglądać paskudnie na dodatek skutkuje to możliwością uszkodzenia ramy ;/

1279622761_20181102_182320(Copy).thumb.jpg.84aa6532844a9edb37e33c9884eff0f1.jpg

Szukałem i szukałem ale z sensownych i gotowych rozwiązań były jakieś metalowe osłonki w USA ;/

Postanowiłem zrobić swoją, jeśli to nie zda egzaminu ( zacznie się odklejać ) zrobię osłonę z żywicy i maty z włókna szklanego.

Przymiarki:

651725947_20181102_200657(Copy).thumb.jpg.b60afabd33bb423c6ad8e339ae28c820.jpg

Efekt końcowy:743262952_20181102_224744(Copy).thumb.jpg.f7fd6ee8b965b219e276ec6d7364f9b0.jpg

No i foto ramy. 

300785435_20181102_224805(Copy).thumb.jpg.2d9572a3ee452905ba70c4eb7d91e80e.jpg

Jutro oklejam kilka innych miejsc specjalną folią 3M ( cienka i przeźroczysta )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
woojj
9 godzin temu, grzechu1984 napisał:

Niestety po dwóch zaciągnięciach łańcucha rama zaczęła wyglądać paskudnie na dodatek skutkuje to możliwością uszkodzenia ramy ;/

;-(( dlatego zmieniarka przód jest niepotrzebna. Choćbyś nie wiem jak dobrze miał wyregulowane - problem zawsze się pojawi.

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kamar59

U mnie to nie wystąpiło na szczęście, a sporo przerzucam. Faktycznie mogło być wyregulowana za daleko zsuwała łańcuch. Szkoda ramy. Uszkodzenie ramy to tylko tyle że lakier ten bezbarwny i lakier właściwy został zdarty włókien karbonu nie zostały przerwane.

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • dieselek
      Przez dieselek
      Witam
      Wysokosc to 172 i ok 74kg wagi. Zastanawiam sie na rowerem crossowym (ewentualnie trekking). Widelki raczej raczej otwarte (pomiedzy 3000-4500PLN).
      Giant Roam 1 https://www.giant-bicycles.com/pl/roam-1-disc-2021
      Giant Roam 0 https://www.giant-bicycles.com/pl/roam-0-disc-2021
      Cube Cross Pro https://www.cube.eu/pl/2020/bikes/tour/cross/cube-cross-pro-iridiumngreen-2020/
      Ewentualnie 
      Cube Touring EXC https://www.cube.eu/pl/2021/bikes/city-tour/on-road/touring/cube-touring-exc-iridiumnwhite/
      Przewiduje jazde w duzej czesci po asfalcie oraz z częściową jazdą po drogach leśnych.
      Na ten moment sklaniam sie głownie do Roam 1, zastanawiam się czy jest sens doplacac do Roam 0 czy tez Cube Cross Pro.
      Moze jakies inne sugestie. 
      Kolejne pytanie, ma ktos doswiadczenie z zakupami w roweru w Black Friday? Mozna liczyc na ciekawe oferty?
      Pozdrawiam.
       
    • Norbigwgw
      Przez Norbigwgw
      Dzień dobry
      Dostałem stary rower (z naklejki GIANT), którego używam do dojazdów do pracy (~15min) i mam zamiar jeździć cały rok (zima/deszcz/etc.).
      Stan ramy jest chyba całkiem ok - szukałem ognisk rdzy i jakichś poważniejszych problemów, ale raczej prócz wieku to wszystko wygląda ok.
      Natomiast cała reszta jest niezbyt przyjemna w użytkowaniu. Zanim zainwestuje w coś lepszego to chciałbym spróbować przerobić ten rower na najprostszy sposób z możliwych, czyli singlespeeda. Chciałbym kupić wszystkie potrzebne części online. I tutaj pojawiają się pytania, czego potrzebuję i co będzie pasować do tego sprzętu.
      Zrobiłem małą listę potrzebnych części i narzędzi, poprawcie mnie proszę jeśli się mylę.
      Klucz do korby, spinka do łańcucha - mam
      Wolnobieg jednorzędowy - czy będzie pasował każdy?
      Bacik do odkręcenia wolnobiegu
      Korba - też nie wiem co będzie pasować
      Suport - zastanawiam się czy muszę kupować nowy? Prawdopodobnie by się przydał przy okazji wymiany korby, ale jaki wybrać?
      Manetki do hamulców + linki i pancerze
      Łańcuch - chciałbym jakiś grubszy (jak do bmx?) żeby zapobiec spadaniu, ale czy wtedy nie muszę wybrać dopasowanej korby i wolnobiegu?
      Opony dużo cieńsze niż aktualne, ale jednak mają być na cały sezon + nawierzchnia jest bardzo "lasopodobna".
      Jeśli macie jakiekolwiek pytania to proszę o komentarze, odpowiem jak najszybciej. Mogę oczywiście dosłać więcej zdjęć.
      Za każdą pomoc mocno dziekuję!
      Pozdrawiam
      Norbert
       
       




    • MD11
      Przez MD11
      Przymierzam się do zakupu roweru na takich kołach: https://www.giant-bicycles.com/int/cxr-2-2021.
      Mają karbonowe obręcze o wysokości 35mm w technologii hookless i fabrycznie miałyby zamontowane opony w systemie bezdętkowym.

      1. Co sądzicie o tych kołach?
      Pewnie ciężko coś konkretnego o nich napisać, bo z tego co się orientuję zostały wprowadzone do sprzedaży w tym roku, ale może mają jakieś widoczne na pierwszy rzut oka minusy lub mieliście doświadczenia z innymi karbonowymi kołami od Gianta?

      2. Zastanawiam się co oznacza dla mnie technologia hookless, bo spotkałem się z opinią, że to jest dobre tylko dla producenta, ponieważ obniża koszty produkcji i podobno takie obręcze są niebezpieczne przy wyższych ciśnieniach, bo jest ryzyko, że opona wyskoczy z obręczy. Nawet nie chcę myśleć czym mogłoby się to dla mnie skończyć w trakcie pokonywania zakrętu na asfaltowej drodze w górach (nie będzie to główne zastosowanie tego roweru, ale zakładam, że gdyby taki wyjazd mi się trafił, to zabrałbym na niego ten rower).

      Używałbym ich z oponami o szerokości 40mm, które mają maksymalne ciśnienie 5 bar / 75 psi.
      Czy 5 barów to jeszcze bezpieczna wartość przy takich obręczach? Widzę, że Schwalbe zaleca 4 bar, tylko czy taka opona będzie wystarczająco twarda przy takim ciśnieniu, żeby jeździć po szutrze i asfalcie z w miarę niskimi oporami toczenia?
      Czy do takich kół można w ogóle zakładać dętki?
      Rozumiem, że stożek przy dętkach to nie problem - widzę, że mają np. wentyle 42 mm, więc przy stożku 35 mm powinno chyba wystarczyć?
      Czy do takich obręczy powinna pasować większość opon, np. Schwalbe G-One? Czy będę musiał kupować ich konkretny rodzaj (widzę, że są różne rodzaje TLE - np. snakeskin, microskin)?

      Schwalbe pisze tak: "there are also state-of-the-art MTB carbon rims without crotchets on the market". Zastanawiam się, czy te obręcze są state-of-the-art gravelowymi obręczami, czy będę miał z nimi same problemy...
    • saldiam
      Przez saldiam
      Poszukuję manetki sztycy regulowanej wersja "pionowa", 2x/3x , czyli pasująca do manetki przedniej przerzutki. Najchętniej Giant, ale inna pasująca też będzie ok.
      Moja sztyca to GIANT Contact Switch 30.9mm 150.
      Często sprzedawane są w obydwie w komplecie. Może komuś zalega w szufladzie...
    • matteus8
      Przez matteus8
      Sprzedam rower Giant Anyroad 1 GE rocznik 2018, rozmiar XL, kupiony w sierpniu 2018 r. z krajowej dystrybucji, w salonie rowerowym w Lesznie.
      Rama zarejestrowana na stronie producenta.
      Rower jest w specyfikacji fabrycznej: https://www.giant-bicycles.com/pl/anyroad-1--ge--2018
      Napęd 2x10 pełna Tiagra 4700.
      Opony Schwalbe CX Comp 700x30c.
      Niewątpliwym atutem tego modelu Giant'a jest widelec i sztyca podsiodłowa z kompozytu węglowego, które świetnie tłumią drgania.
      Przebieg niecałe 3000 km, serwisowany na bieżąco, osprzęt działa bez zarzutu, rower w pełni sprawny i gotowy do jazdy. Niewielkie rysy na prawym ramieniu korby, poza tym stan roweru oceniam na bardzo dobry.
      Rama oklejona w kilku miejscach folią ochronną.
      Rower sprzedaję BEZ pedałów spd, widocznej torby na górnej rurze, torby podsiodłowej wraz z uchwytem oraz bez oświetlenia.
      Cena: 3.500,00 zł
      Link do zdjęć https://photos.app.goo.gl/JpkTWCUhJySPULk1A
       
×