Skocz do zawartości
BikeheadMTBTeam

[gravel] Jura Tour - pionierska impreza gravelowa

Rekomendowane odpowiedzi

BikeheadMTBTeam

Pierwsza na terenie Wyżyny Krakowskiej - Częstochowskiej  impreza kolarska dla dzieci i dorosłych promująca rowery typu gravel (wyjaśnienie: w skrócie, taka szosówka do jazdy w terenie)
Start i meta przy Górze Birów - Podzamcze, ul. Partyzantów
Trasa przebiega szlakami rowerowymi Jury po nawierzchni szutrowej i asfaltach, drogami publicznymi w ruchu otwartym, na których obowiązują przepisy kodeksu ruchu drogowego.
Preferowany rower: gravel/przełajowy lub mtb.
Kategorie rowerów: open (jaki kto ma) i gravel/przełaj

Start dzieci w wieku lat 6-12 z opiekunem: godz. 10.00 [bezpłatne] /dystans Family
Dorośli i dzieci powyżej 12 roku życia: godz. 11.00 /dystans Hobby i Pro
Dystanse:
Family - 4 km
Hobby - 32 km i 400 m przewyższeń
Pro - 64 km - 2 x Hobby

Biuro zawodów czynne od 9.00
Parking przy ul. Partyzantów 8 - płatny 5 zł.

Regulamin imprezy i zapisy pod linkiem:
www.czasomierzyk.pl/zapisy2017/juratour/
lub w dniu imprezy w biurze zawodów

 

Szczegóły na FP VivaBici

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Lezia

No, nareszcie coś się dzieje na Jurze. W niedzielę Maraton MTB Żarki, Niegowa - a za tydzień Gravel Jura Tour.

Tak trzymać :thumbsup:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wiewiór

Jadęęęęęęę :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Specfanz

I jak tam po imprezie ??  Po liście uczestników widać, że się udało :)

Jakieś fotki, komentarze , wnioski ? :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • rzezniol
      Przez rzezniol
      Witam 
       
      Jak w temacie szukam nowych lub prawie nowych, czyli powystawowe czy z rowerów demo o niskim przebiegu, elementów napędu szosowego SRAM w systemie 1x11.
      W kręgu moich zainteresowań są : korba najlepiej z uzębieniem 42T i suportem BSA, przerzutka tył z długim wózkiem, klamkomanetka + manetka. 
       
      Oczekuje ofert przede wszystkim z grupy RIVAL 1 to jest mój priorytet.
      Ewentualnie rozważę oferty z grupy APEX 1 lub FORCE 1.
       
      Pozdrawiam 
    • MassaSF
      Przez MassaSF
      Cześć,
       
      od niedawna jestem posiadaczem przełaja Focus Mares AX z 2016 roku. Seryjne opony to Schwalbe Rocket Ron Focus Edition 622 X 33. Tak agresywny bieżnik do niczego nie jest mi potrzebny. Potrzebuję opony która nada się na szosę (asfalt także gorszej kategorii) i miasto (80-90% jazdy) i na sporadyczne wypady do parku/lasu (jazda po ścieżkach). W związku z tym chciałbym zachować jakikolwiek bieżnik, ale opony 28 mm trochę się boję ze względu na jazdę po mieście, krawężnikach, bruku itp. 
       
      Moje typy:
      - Schwalbe Marathon Racer 30 mm,
      - Continental Sport Contact 32 mm.
       
      Podejrzewam obie są lżejsze no i stawiają znacznie mniejsze opory toczenia a o to mi chodzi.
       
      Coś innego jest godnego polecenia? Cena do 80 pln za sztukę.
       
      Pozdrawiam
    • szewior
      Przez szewior
      Witam szukam roweru gravelowego do 5k.Wpadl mi w oko ten marin http://marinbike.pl/lombard-elite-2018-p105.html?c=71 Co onim sądzicie, ten osprzęt srama jest porównywalny do 105? Głównie będę używał go na asfalcie czasami jakieś szutry. Myślałem nad szosa endurance ale gravel chyba będzie lepszym wyborem na nasze drogi w połykaniu komitetów.
    • MD11
      Przez MD11
      https://www.kellysbike.com/pl/gravel-c603/
       
      Soot, czyli sadza.
       
      - sztywne osie przód/tył
      - 3 mocowania na bidon
      - TRP Spyre
      - piasty Novatec
       
      Soot 50
      - shimano 105
      4.800 PLN
       
      Soot 30
      - shimano claris
      3.800 PLN
       
      Całkiem ciekawe rowery. Drażni trochę przewód tylnego hamulca puszczony na zewnątrz ramy, ale poza tym chyba nie ma się za bardzo do czego przyczepić. Nigdy nie wiem, czy te otwory na dole to na bagażnik, czy tylko do montażu błotników. Przednia przerzutka jest chyba direct mount. Obręcze 17 mm i Rapid Roby szału nie robią, ale to zrozumiałe. Są przynajmniej piasty na maszynach.
       
      Soot 50 można porównać do GT Grade 105, który cennikowo kosztuje 5.700 PLN, a nie ma sztywnych osi (ma z kolei hamulce TRP HY/RD).
      Merida Cyclocross 400, która nie ma sztywnej osi z tyłu, ma sztycę na 1 śrubę i nie jest gravelem została w tym roku wyceniona na 5.200 PLN. Z Silexem to już w ogóle pojechali.
      Krótko mówiąc, ceny katalogowe Kellysa są dobre.
       
      Ten Claris w tańszym modelu to chyba nowość. Moim zdaniem przeskoki pomiędzy przełożeniami przy 8rz są za duże, więc raczej warto dopłacić do wersji na 105, ale fajnie, że się nie cackali i wsadzili sztywne osie w obydwu modelach.
       
      Przy okazji zwróćcie uwagę na pewną kwestię (tylne widełki / kąt podsiodłowy / kąt główki / górna rura / rozstaw kół):
      Kellys Soot | 430 / 73 / 71.5 / 568 / 1033.5
      GT Grade | 430 / 73 / 71.5 / 565 / 1031
      Giant TCX | 430 / 73 / 72 / 560 / 1030
       
      Giant ma większy kąt główki (co prawda tylko o 0.5 stopnia, ale jednak), a mimo to rozstaw kół ma taki sam albo proporcjonalnie większy niż pozostałe rowery (np. Kellys ma górną rurę o 8 mm dłuższą od Gianta, ale jego rozstaw kół jest większy tylko o 3.5 mm). Myślę, że Giant ma po prostu bardziej wygięty do przodu widelec i wcale nie byłby bardziej "nerwowy", a wniosek z tego taki, że sam kąt główki niewiele mówi i rozstaw kół jest bardzo istotny.
    • vasyluk
      Przez vasyluk
      Hej,
       
      Jak to widzicie, jakieś inne propozycje ?
×