Skocz do zawartości

[Wentyl Presta] "redukcja" wykręca cały wentyl


krossb3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Niby pierdoła, ale nie mogę sobie  z tym poradzić.... 

Wentyl presta, pompowanie przy użyciu "redukcji" na wentyl samochodowy, koło napompowane, ale gdy próbuje odkręcić redukcje to ta wykręca mi cały wenty....

I Pipa jest... Raz mi wykręca ten wentyl raz nie...

Jak sobie z tym poradzić, aby uniknąć tego wykręcenia się całego wentyla razem z redukcją?

 

Dzięki za wsze uwagi i opinie!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Genialna" rada. :-/

 

U siebie miałem taki sam problem z dętkami Continentala.

Po którymś z kolei wykręceniu zaworka razem z redukcją wkurzyłem się tak, że nie patrząc już na nic kombinerkami dokręciłem zawór "na maksa".

Po tej operacji redukcja schodzi już sama.

 

 

--

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat nie widzę sensu w używaniu wentyla presty pompując go kompresorem i poprzez redukcje. Pompujesz kompresorem? Używaj dętek z wentylem AV. Dużo nowych obręczy obsługuje oba typy wentyli przez wkręcenie okręgu zmniejszającego średnicę. Ewentualnie obręcz zawsze można rozwiercić. O wiele prościej, bez redukcji i innych zabaw. Sam jak używałem redukcji to więcej czasu poświęcałem na zabawę z redukcją niż faktyczne pompowanie. A jeszcze odnośnie kompresora, to nie obrażając nikogo to jakiś mityczny chyba jest że tyle ludzi z nich korzysta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeżeli ktoś woli machać pompką stojąc koło kompresora jego sprawa

 

Dzięki za złote rady!!!

Co wg Ciebie oznacza umiejętnie wkręcać redukcję??? Bardzo mnie zastawania jak można nieumiejętnie wykonać ta czynność? Poza tym jeśli w Twojej okolicy w lasach/terenie lub na trasie między jedna wiocha a drugą są kompresory to tylko pogratulować okolicy!!! 

 

Ja piszę (może nie dosłownie) o sytuacji gdzie np przebijesz oponę lub musisz ja dopompować a pod ręką masz TYLKO małą pompkę z wejściem samochodowym a wentyl presta!

 

PS. Wczoraj byłem w serwisie i przy okazji zapytałem o te wykręcające się wentyle. Podobno to częsty problem i są dwa rozwiązania :

1. Na maksa dokręcić wentyl - ale istnieje ryzyko jego zerwania bo są niby dość delikatnie i że nie jest powiedziane że prędzej czy później i tak się nie poluzuje

 

lub bardziej skuteczna opcja

 

2. Odrobina kleju do gwintów rozwiązuje ten problem. Kapnęli mi troszkę na wentyl i dziś rano postanowiłem to zweryfikować. 5-6 razy nakręcałem i odkręcałem redukcję a wentyl nawet nie drgną! :-)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A jeszcze odnośnie kompresora, to nie obrażając nikogo to jakiś mityczny chyba jest że tyle ludzi z nich korzysta.

Zabłysnąłeś teraz kolego, słyszałeś kiedyś o TLR? Sprobuj napompować oponę w tym systemie od zera zwykłą pompką, powodzenia życzę ;)

 

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zresztą, jak w bezdętce powietrze zejdzie ci do zera to znaczy że mleko nie jest w stanie zalepić dziury, prawda? A w takiej sytuacji nawet najlepszy kompresor nie pomoże.

I tu się mylisz, powietrze Ci moze zejść bo np. gdzies dobijesz i uklad sie rozszczelni, a wtedy tylko kompresor albo nabój.

 

 

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...