Skocz do zawartości

yogi009

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

238 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika yogi009

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Już założyłem nowego Mitasa i ContiTube, wszystko dostało sporo talku, nakrętki nie nakręcałem, dla pewności pilniczkiem diamentowym wygładziłem delikatnie wewnętrzny otwór wentyla w feldze. Mam nadzieję, że to ostatecznie rozwiąże problem.
  2. Tym rowerem nie jeżdżę ja, ja tylko dętki zmieniam 🙂 Ale w ostatnim przypadku na pewno nie było hamowania przodem (prawdopodobnie zazwyczaj jest hamowanie tyłem). Co ciekawe, temat się zdarza podczas jazdy miejskiej. To nie jest rower do zjazdów.
  3. Tak, pompowałem ok. 3 barów. Temat dotyczy przedniego koła. W ostatniej dętce przykręciłem tą nakrętkę wentyla do samej felgi (oczywiście z czuciem), co też mogło "pomóc" w wyrwaniu maszynki z jednej strony. Tak zakładałem, pytanie było z grupy tych rozpaczliwych 🙂 Jak widzę, szkoda czasu, trzeba kupić nową oponę (chyba Mitasa drutowego dla świętego spokoju) i dętkę. Dziękuję za wszystkie opinie.
  4. Koło Jalco AX430 26" 559x16 Double Wall, dętki 26"x2.1" (m.in Continental), opona Geax LoboLoco 26x2.1" W pierwszej wentyl AV był ustawiony krzywo, także owijka była przesunięta, nakrętki nie było. Wentyl w dętce Continental ma ok. 0,5-0,7mm mniejszą średnicę, niż średnica otworu w obręczy. Sam otwór w obręczy raczej nie ma jakichś szczególnie ostrych krawędzi. W drugiej dętce wyrwało całą tą gumę wentyla na połowie obwodu, to była jakaś tania dętka z sieciówki. Ale trzecia to już Continental, od razu widać inny materiał, guma to jest guma. No i tu wyrwało wentyl z gumy na połowie obwodu, a owijka znowu była przesunięta. Wygląda to tak, jakby się ta opona przesuwała ciągnąc za sobą napompowaną dętkę. Co radzicie teraz wymienić, felgę czy oponę? A może jest jakiś patent, żeby to naprawić? Owinąć wentyl, żeby jego średnica była na wcisk w stusunku do otworu? Opona jeszcze wygląda całkiem, całkiem (bieżnik jest ok). Czy tak uszkodzone dętki da się skutecznie pokleić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...