Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

nabial

rama z takim przekrokiem jest na kogos o wzroscie 200-205cm

Edytowane przez nabial

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
morfish

Przy wzroście 180 odpuść. Przy tej ramie to rower dla dwumetrowców.

Sprzedający chyba celowo robił zdjęcia z maksymalnie wsuniętą sztycą, żeby nie było widać jaki to duży rozmiar.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Yeton

Dzięki za pomoc

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
marek12345

Witam. Tak jak w temacie prosiłbym o jakieś ciekawe opinie.

 

Mam 195cm, 85kg, no i mam zamiar jeżdzić po lasach i polach.

 

Może być nawet coś tańszego.

 

A może jakiś inny typ np. cross.

 

Naczytałem sie na forum oraz naogladałem sie juz tylu rowerów ze mam już namieszane i nie wiem co mam wybrać.

 

Z góry dzięki

Edytowane przez marek12345

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sadek

Podepnę się pod temat.

Chcę kupić rower. Ze względu na mój wzrost(200cm) i wagę(około 115) musi to być duży rower. Sprzedawca zaproponował mi takie coś:

http://velo.com.pl/rowery/?id=721

co o tym sądzicie?? może macie jakąś inną propozycje w cenie max 2500 zł.

Pozdro

Sadek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
leo2

Przy ramie 21" sztycy 400mm wystarcza dla nogi ok. 95 cm.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
leo2

Za parę dni będę miał już skończony rowerek w rozmiarze 22" to możesz sobie obejrzeć na żywo i przymierzyć się, u Żuchlińskiego chyba nie będzie dużych rozmiarów.

Napisz na PW nr telefonu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MichalBulba

Witam, ja wczoraj natknąłem sie na informacje o Unibike evo 29 i chyba w cenie 2500 nie ma on konkurencji ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nowykik

A co sadzicie o Cube Analog 29er

Jego cena to 2499zl

Aha i czy dla osoby o wzroscie 177cm rama 17" bedzie ok?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
rmn1

Co do tanich 29erów, coś takiego ostatnio ktoś podsunął. Podoba mi się rama, ale wiadomo, subiektywna ocena.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nowykik

A wiec Cube Analog 29er został kupiony :)

Rozmiar 17". Rower jest dla mojego taty wiec zdjęcia dodam dopiero na początku maja.

Prezentuje sie jeszcze lepiej niż na zdjęciach producenta. Wszystko bardzo ładnie wykonane. Części jak na ta cenę zakupu (katalogowo 2499zł.) uważam ze są dobre. Może za wyjątkiem kasety.

Na ta chwile do wymiany idzie tylko mostek. Będzie zastąpiony jakimś z większym kątem no i chyba siodło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skorpion

Prosze o pomoc

Chcę zakupić rower górski lecz kompletnie nie znam sie na podzespołach itp koniecznie ma to byc rower z kategori mtb kwota

maksymalna 2500zł .Poniżej podam rowery ktore mnie zainteresowały prosze o pomoc w dobraniu takiego roweru który posłuży mi na lata i bedzie miał możliwosc rozbudowy

a wiec podaje linki do tych rowerów:

http://www.specializ...me=G%C3%B3rskie

 

http://www.sklep.row...ct&prod_id=3252

 

http://ww2.bikekatal...ery).Dexter.29/

 

http://www.giant-bic...r.2/9166/49299/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Obes

Żadnego z tych rowerów nie warto w zasadzie rozbudowywać, najlepszy osprzęt ma Author, ale średnio sprawdza się w terenie, reszta ma osprzęt jak rowery "komunijne" :blink:

Jeśli chcesz rower który warto potem rozbudować i ma osprzęt zbliżający się do Authora, to musisz dać :

http://www.specialized.com/pl/pl/bc/SBCProduct.jsp?spid=62110&scid=1100&scname=G%C3%B3rskie

Edytowane przez Obes

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skorpion

Żadnego z tych rowerów nie warto w zasadzie rozbudowywać, najlepszy osprzęt ma Author, ale średnio sprawdza się w terenie, reszta ma osprzęt jak rowery "komunijne" :blink:

Jeśli chcesz rower który warto potem rozbudować i ma osprzęt zbliżający się do Authora, to musisz dać :

Specialized Bicycle Components : Rockhopper

 

 

tylko niestety ta kwota dla mnie nie bedzie osiągalna wiec dlatego dałem temat do kwoty 2500zł ale dzieki za info wezme pod uwage :) pozdro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Obes

No to masz problem rowerów w tej cenie nie warto zbytnio rozbudowywać, natomiast najlepiej wyposażony rower w takiej cenie to :

http://www.unibike.pl/evo29.html

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skorpion

No to masz problem rowerów w tej cenie nie warto zbytnio rozbudowywać, natomiast najlepiej wyposażony rower w takiej cenie to :

UNIBIKE-NAJLEPSZE ROWERY BYDGOSZCZ

 

czyli jak kupic to unibike? a modyfikacje moge w nim zrobic w przyszłosci typu zmiana amorka itp??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Obes

Do pewnego stopnia można do modyfikować np. jakiś powietrzny amortyzator ..., ale już na starcie ma najlepszy osprzęt ze wszystkich ....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skorpion

Do pewnego stopnia można do modyfikować np. jakiś powietrzny amortyzator ..., ale już na starcie ma najlepszy osprzęt ze wszystkich ....

 

tylko ciekawy czy podoła przy mojej wadze 110kg i wzr 196 hehe

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Obes

Spokojnie podoła, 110 kg to jeszcze nie tak dużo dla roweru ....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skorpion

Spokojnie podoła, 110 kg to jeszcze nie tak dużo dla roweru ....

 

a czy jak zmienie kolor w tym evo 29 to utrace gwarancje ??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DIYaudioPawelS

Witam

 

zarejestrowalem sie specjalnie aby uzyskac porade

 

troche czasu pochodziliem za rowerami i po wielu zmianach planow wybralem - author dexter 29 21"

 

problem w tym ze jak wrocilem po zakup to roweru juz nie bylo!

dzisiaj dowiedzialem sie ze tych rowerow nie ma na magazynie i niewiadomo kiedy beda...

 

zaczalem wiec przymierzac sie do innych w podobnej cenie

 

 

kross B3 - odpada ze wzgledu na bardzo dziwna pozycje

jak dla mnie jest za nisko kierownica

 

 

scott aspect 29 trail - najnizsza cena, bardzo wygodna pozycja na rowerze (szeroka kierownica dosc wysoko), dobre hamulce, lekki ale strasznie miekki amorek bez blokady! i tani osprzet.

 

 

wiecej rowerow tego typu nie mialem na miejscu

 

i teraz pytanie - czy ktos porownywal w praktyce scotta i dextera?

chodzi mi glownie o pozycje na rowerze

 

mialem spory odstep czasu miedzy przejazdzkami i juz nie pamietam jak to bylo z authorem

mam nadzieje ze nie jest tak nisko jak w krossie, bo bym zamowil przez internet

 

jak niestety jest nisko to kupei tanszego scotta, bo nie ma nigdzie ani cube ani unibike :(

 

czy moze cos innego doradzicie?

 

budzet ok 2500zl (na raty)

wzrost 197cm

waga 85kg

 

jazda na przelaj po miescie, gorki w lesie, szutry i dluzsza trasa nad morze (ok 15km po asfalcie)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ridee

Witam

 

zarejestrowalem sie specjalnie aby uzyskac porade

 

troche czasu pochodziliem za rowerami i po wielu zmianach planow wybralem - author dexter 29 21"

 

problem w tym ze jak wrocilem po zakup to roweru juz nie bylo!

dzisiaj dowiedzialem sie ze tych rowerow nie ma na magazynie i niewiadomo kiedy beda...

 

zaczalem wiec przymierzac sie do innych w podobnej cenie

 

 

kross B3 - odpada ze wzgledu na bardzo dziwna pozycje

jak dla mnie jest za nisko kierownica

 

 

scott aspect 29 trail - najnizsza cena, bardzo wygodna pozycja na rowerze (szeroka kierownica dosc wysoko), dobre hamulce, lekki ale strasznie miekki amorek bez blokady! i tani osprzet.

 

 

wiecej rowerow tego typu nie mialem na miejscu

 

i teraz pytanie - czy ktos porownywal w praktyce scotta i dextera?

chodzi mi glownie o pozycje na rowerze

 

mialem spory odstep czasu miedzy przejazdzkami i juz nie pamietam jak to bylo z authorem

mam nadzieje ze nie jest tak nisko jak w krossie, bo bym zamowil przez internet

 

jak niestety jest nisko to kupei tanszego scotta, bo nie ma nigdzie ani cube ani unibike :(

 

czy moze cos innego doradzicie?

 

budzet ok 2500zl (na raty)

wzrost 197cm

waga 85kg

 

jazda na przelaj po miescie, gorki w lesie, szutry i dluzsza trasa nad morze (ok 15km po asfalcie)

 

 

 

Oj kolego zmartwiłeś mnie - bo ja właśnie tez się zasadzam na tego Authora.... :/ wcześniej brałem pod uwagę Unibike, ale podobno nie ma ich też w całej Polsce :/

 

A Tak w ogóle, to spotkałem się z wieloma negatywnymi opiniami co do AUthora Dextera i zastanawiam się... WHY ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Jerusalem
      Przez Jerusalem
      Witam, 
      Proszę o pomoc w znalezieniu  roweru, który będzie przeznaczony do długiej podróży jak i również do codziennych wypadów za miasto. Po długich poszukiwaniach wybrałem model Kona Honky Tonk z 2016r rozmiar 56cm lecz nie znalazłem go nigdzie w sklepie. Moje pytanie jest czy znacie może rowery o podobnej specyfikacji do ceny 4000zł. Lub jeżeli ma ktoś namiar na sklepy lub osoby prywatne posiadające  ww. rower to byłbym wdzięczny o informacje. Ogólna specyfikacja przedstawia się następująco:
      Rama - najlepiej stalowa, może być aluminium z widelcem carbonowym w celu tłumienia drgań. Oczywiście do tego otwory na bagażnik.
      Hamulce nie chcę żeby były tarczowe. Wyposażony żeby był w klamkomanetki. 
      Miękkie przełożenie. np. kaseta 32 (lub więcej) - 12 , korba 34 (lub mniej) - 48, korba najlepiej dwublatowa 
       Koła - 28 cali 700 x (28 - 32)
      Dziękuję za wszystkie propozycje. Przy okazji jeżeli toś użytkuje rower Kona Honky Tonk to może podzielić się wrażeniami
      Kona Honky Tonk 2016 http://2016.konaworld.com/honky_tonk.cfm
       
      P.S. Nie mam ciągłego dostępu do internetu więc mogę odpisywać z opóźnieniem.
    • Pasjarowerowa123
      Przez Pasjarowerowa123
      Szukam dobrego roweru maksymalnie do 2500zl. Jeżdżę głównie po asfalcie i piachu ale zdarzają się czasem jakieś lasy i pola. Ważę około 110kg i mierzę 186cm.
      na razie spodobały mi się :
      - https://www.kross.pl/pl/2018/mtb-xc
      - https://www.kross.pl/pl/mtb-xc-29/level-b3
    • STUNTMTB
      Przez STUNTMTB
      Witam mam problem ze sterami mianowicie kupilem rame giant atx 19 i nwm jakie stery kupić najlepiej zeby wszedl amor z rura 1 1/8. Jak mierzylem górną miske susmiarka to wynosilo 40mm a  dolna 46mm. Mógłbym prosić o radę lub o link takich nie za drogich sterów.
      Z góry dzięki za pomoc.



    • MD11
      Przez MD11
      Chciałbym zapytać na ile wycenilibyście nowe koła wraz z oponami z tego roweru: https://www.giant-bicycles.com/pl/tcx-slr-2 oraz czy Waszym zdaniem znaleźliby się na nie chętni? Nie mam tego roweru, pytam na razie teoretycznie. Niestety nie znalazłem informacji, czy mają piasty na łożyskach maszynowych, ani ile ważą, ale można się domyśleć, że dużo.
      Wydaje mi się, że grupą docelową byliby ludzie, którzy mają lepsze koła i chcieliby kupić coś tańszego na zimę albo potrzebują koło na wymianę, bo mają uszkodzone i można by za nie wziąć 500-600 zł. Dobrze myślę?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.