JanNet Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Witam Zastanawiam się, który amortyzator wybrać: SID RL: http://www.sram.com/...ath/term-id/102 REBA RL: http://www.sram.com/...ath/term-id/103 Nie wiem dlaczego nowe modele tych amortyzatorów są Solo Air skoro wcześniej były to wersje Dual Air. Może ktoś z Was zna odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Sid vs reba=sid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 W tej chwili Sid to taka lekka Reba. Co do solo/dual to RS postanowił ułatwić od 2013r ludkom regulację... zabierając innym zabawę i możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachmaister Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Z tego co mi wiadomo to na 2013r. rock shox zrezygnował z dual air, ale nie mam 100% pewności Między tymi dwoma ja wybrałbym SID-a mimo że sam mam problemy ale mój to dziwny przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Kolekcję trzeba raz na jakiś czas zmienić, akurat trafiło na sprężynę. A firma zostawiła sobie furtkę na ponowne wprowadzenie Dual Air za kilka sezonów. Myślę, że będzie dokładnie to samo, co z 10-rzędowymi Grip Shiftami. Najpierw brak, brak i ciągłe narzekania klientów, a później cena z kosmosu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Nie wiem dlaczego nowe modele tych amortyzatorów są Solo Air skoro wcześniej były to wersje Dual Air. Może ktoś z Was zna odpowiedź. Bo Reba to przecierz przecież badziew którego nie da się ustawić. Więc pewnie jak wielu tak stękało to poszli im na rękę. Sid jest lekki i bardziej nadaje się do ścigania pod lekką osobę bo do tego został stworzony. Reba jest bardziej pancerna i do jazdy "na co dzień" do katowania po górach. Tyle, że tyczy się to Dual Air bo na rzetelne opinie o Solo Air pewnie trzeba będzie trochę poczekać ale jak znam życie to i na nią znajdą się maruderzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Jakoś niestety muszą zarabiać :/ a w razie czego części do starszych modeli będą dostępne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Żeby zajeżdzić Rebe to musisz się naprawdę postarać więc takie dylematy zostaw sobie na później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 W tej chwili Sid to taka lekka Reba. Co do solo/dual to RS postanowił ułatwić od 2013r ludkom regulację... zabierając innym zabawę i możliwości. Jeśli różnicy nie robi malowanie zamiast naklejek.Jak też zrezygnowali z flootgate na rzecz czegoś cos tam niby lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.