Skocz do zawartości

[2500-3000] MTB jaki wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam dylemat odnośnie wyboru roweru MTB z przeznaczeniem jazdy po lasach. Nie zamierzam się ścigać. Oczywiście rower będzie służył do jazdy również po mieście.

Mam 192 cm wzrostu. Ważę 88 kg. Długość nogi - ok 89 cm. Wyglląda na to że rama 20". Jestem z Krakowa.

Nie biorę pod uwagę roweru używanego, bo nie znam się na tyle żeby ocenić stopień zużycia. Preferuję sklep w Krakowie. Jeżeli trzeba po rower jechać to dodatkowy koszt paliwa 50PLN za każde 100 km do ceny jego zakupu. Nie rozważam zakupu roweru bez jego wcześniejszego obejrzenia i próby drogowej wokół sklepu.

Nie zamierza również bawić się w modernizację i rozbudowę sprzętu. Chciałbym żeby komponenty były na tyle trwałe żeby rowerek posłuży mi ładne parę lat, przy założeniu że bieżąca konserwacja będzie w moim zakresie.

Przeczytałem forum z postami do tyłu za jakieś 3/4 roku i nie rozwiązało to moich wątpliwości co do wyboru.

Mój obecny poziom wiedzy nie pozwala mi na ocenę klasy zamontowanego sprzętu pomiędzy poszczególnymi rowerami i oceny roweru w kryterium jakość/cena.

Preferuję modele z roku 2011.

Z tego co przeczytałem rozważam takie warianty:

Kross Level A6 Disc - Sklep rowerowy Mudserwis (wątpliwości mam co do klasy amortyzatora)

Unibike Expert 2011 Sport-Bike (do ceny +200PLN za dojazd do Opola)

Kross 2011 Level A8 - Rowery Kross 2011 - Rowery Kross - Sklep rowerowy Mudserwis (jestem skłonny zapłacić więcej jeżeli ten rower będzie najlepszym wyborem)

Podobają mi się również roweru firmy CUBE.

Proszę o opinie i ewentualne propozycję innych rowerów, z założeniem ze mógłby przekroczyć budżet o 10% jeżeli będzie jakaś wyjątkową okazja.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach