Skocz do zawartości
sziton

[rower] rewelacja cenowa 29er 2012- który najlepszy

Rekomendowane odpowiedzi

sziton

cześć, znalazłem trzy rowery, znacznie tańsze od innych z podobnymi ramami (mowa o materiale ramy) i osprzętem

co o nich myślicie:

 

Radon ZR 29 er 7.0; cena 1300 Euro

http://issuu.com/4cm...Color=%23222222

geometria

http://www.radon-bik...-_id_18563_.htm

 

Mbike Renegade 29er; cena 5000 zł

http://www.team29er....ike-renegade-29

geometria

http://www.team29er....-29-bez-cenzury

 

no i często krytykowany na tym forum, Cube, mi odpowiadałby Reaction 29 GTC Pro; cena 6300 zł

http://rove.pl/rower...29-gtc-pro.html

 

czy macie doświadczenia z tymi markami?

zastanawiam się też jaki rozmiar byłby dla mnie odpowiedni mam 180 cm wzrostu, będę brał udział w maratonach i xc

co do geometrii zwłaszcza Cube, czy rzeczywiście rura górna 602 mm w rozmiarze 19" przy moim wzroście będzie utrudniać ściganie się. Wydaje mi się, że rzeczywiście mogę mieć mniej opływową sylwetkę, ale czy dzięki nieco krótszej rurze rower nie będzie lepiej podjeżdżał i nie będzie zwinniejszy?

z góry dzięki za pomoc

Edytowane przez durnykot
Poprawienie tytułu pkt 2b

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
shiler

Popraw linki, nie działają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sziton
nabial

radon, albo mbike to genialne propozycje, cube przy nich nie istnieje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sziton

dzięki za zabranie głosu, ale przyznam , że nie widzę różnicy w geometrii Radona i Cube, oba mają dość krótkie rury główne (górne) i prawie takie same kąty. Mbike ma rzeczywiście geometrię bardzo zbliżoną do Stumpjumpera. Skąd zatem tak pozytywna ocena Radona, a tak niska Cube, zwłaszcza, że ponoć te firmy współpracują ze sobą?

Edytowane przez sziton

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nabial

radon ma ostrzejsza podsiodlowke, co przeklada sie na wieksze wyciagniecie sylwetki, a i sama gorna rura jest dluzsza...10-15mm to juz znaaaczna roznica, a tu w praktyce wynosi ona moze i troche wiecej, nawet jesli uwzglednimy, ze rozmiarowki sie nie pokrywaja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mwegrzyn

Stwierdzenie że wymieniony Mbike jest (lepszy/fajnieszy/bardziej odpowiedni ) od Cube Reaction GTC 29 Pro jest poprostu śmieszne .

Reaction to karbonowa rama , z najnowszymi rozwiązaniami , suport Pressfit , stery o zmiennej średnicy , hamulec montowany w systemie Post Mount. Geometria jest sprawą indywidualą. A długośći rur Radona I Cube bezpośrednio porownać się nie da ponieważ rozmiarówka mija się .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nabial

szanowny nagabywacz sprzedajacy/powiazany z rowerami cube, mwegrzyn, proszony jest o wyrozumialosc dla mojej subiektywnej osoby

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sziton

ja uważam, że wszystkie trzy rowery są warte uwagi wyróżniają się cenowo od konkurencji,Radon ma osprzęt jak rower bardziej znanej firmy za 10.000 zł, Cube karbonową ramę i przyzwoity osprzęt , a Mbike bardzo dobry osprzęt- oba kosztują o ok. 2000 zł taniej od konkurencji. Zastanawiam się nadal, który lepiej będzie sprawował się w trudnym terenie i umożliwi najlepsze dociążenie przodu przy podjazdach i tyłu przy zjazdach. Jakieś sugestie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
bikergonia

Jedna i to najważniejsza sugestia.

Można teoretycznie rozważac który z nich będzie lepszy, zwinniejszy itd. a w rzeczywistości może Ci nie odpowiadac.

Przejdź się do sklepów gdzie takie rowery mają w sprzedaży i "przymierz się", przejedź. Sam stwierdzisz na którym będziesz czuł się najlepiej i który spełni Twoje oczekiwania.

A jak na razie najpewniej mało osób z tego forum miało okazję ścigac się na 29-er więc mało będzie rzetelnych opinii.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mopsioh

Jedna i to najważniejsza sugestia.

Można teoretycznie rozważac który z nich będzie lepszy, zwinniejszy itd. a w rzeczywistości może Ci nie odpowiadac.

Przejdź się do sklepów gdzie takie rowery mają w sprzedaży i "przymierz się", przejedź. Sam stwierdzisz na którym będziesz czuł się najlepiej i który spełni Twoje oczekiwania.

A jak na razie najpewniej mało osób z tego forum miało okazję ścigac się na 29-er więc mało będzie rzetelnych opinii.

 

Ostatnio znalazłem taki news

 

mbike-rowery.pl/1/103/104/105/492/Strona-g%C5%82%C3%B3wna-News-MBIKE-RENEGADE-29ER-NA-TEST-DRIVE-W-KARKONOSZACH!

 

Radon i Mbike są bardzo podobne cenowo choć chyba Mbike wypada lepiej.

Cube ma faktycznie karbonową ramę ale osprzetowo odstaje dość mocno do tej 2ki.

Radona kupisz tylko w DE w sieci a Mbike w kilku sklepach uświadczysz w polsce (albo też w sieci)

Jako patriota polecam Mbike bo po 1. cena stała 2. polski dobry porducent

Zrobisz jak zechcesz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
maciej1988

szanowny nagabywacz sprzedajacy/powiazany z rowerami cube, mwegrzyn, proszony jest o wyrozumialosc dla mojej subiektywnej osoby

 

Witam, też zastanawiam się nad zmianą na 29er...czytam to wszystko co piszecie i zastanawia mnie jedno - czy ktoś umie w prosty i normalny sposób wytłumaczyć dlaczego tak bardzo jedziecie po rowerach Cube? Ile razy coś o nich czytam na forum to zawsze uważane są za tragiczne i takie których w ogóle nie powinno się brać pod uwagę. Dlaczego?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nabial
Napisano (edytowane)

krotka gorna rura jest zaprzeczeniem roweru sportowego, koniec

 

jesli ktos szuka roweru do przemieszczania, to wtedy jakiekolwiek rozwazania nie maja sensu i sie bierze to, co ladnie wyglada i jest wzglednie tanie

Edytowane przez nabial

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
plan

krotka gorna rura jest zaprzeczeniem roweru sportowego, koniec

 

jesli ktos szuka roweru do przemieszczania, to wtedy jakiekolwiek rozwazania nie maja sensu i sie bierze to, co ladnie wyglada i jest wzglednie tanie

 

szanowny kolego Nabiale, wydaje się, że dosyć uparte mówienie wszystkim, że jedyna słuszna geometria, to ta która się Tobie podoba zaczyna spotykać się ze sporym oporem ;) ale ja akurat też ogólnie się zgadzam więc nawet to rozumiem. jednak wydaje mi się, że patrzysz z perspektywy kogoś, kto sam jeździ na 19" chociaż ma m190 cm i po prostu musi miec długą ramę w tym rozmiarze. oczywiście to tylko teoria.

a co myślisz o geo lapierre'a?

http://www.lapierre-bikes.co.uk/mtb/cross-country-marathon/pro-race-29er/pro-race-929#onglets

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jordan29

Tylko nabiał nadaje na Cube, nie przejmuj się tym, może ci się wydawać że jest dużo takich opinii, ale tylko dlatego że nabiał pisze to w każdym temacie, generalnie sporo spamuje w sprawie Cuba.

 

Co do jego pseudo argumentu o długości górnej rury to w Cube GTC 29 jest ona krótsza o 2% niż w Stumpjumper Carbon 29, dokładnie 13mm, rama 19, czyli nic wielkiego, spokojnie możesz to sobie siodełkiem wyregulować. Jak porównasz inne rowery, to różnice są minimalne, 3-13mm, w zależności o firmy.

 

Bardzo fajną ofertę 29rów ma Cube, szczególnie tych z karbonu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kosa23

Siodełkiem raczej nie wyreguluje, jeśli już to mostkiem, ale za każdym razem kiedy czytam o "jedynej słusznej" geometrii, coś się we mnie skręca... Jeśli rower sportowo-wyczynowy, to wiadomo, że i sylwetka pochylona i odpowiednio duże kąty, gdzie trzeba, ale przecież każdy ma inne wymiary, więc gdzie logika, w mierzeniu "optymalnej" długości górnej rury z dokładnością do 10mm? :rolleyes:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nabial
Napisano (edytowane)

ja was tylko prosze o 1 rzecz...nie krytykujcie czyichs wypowiedzi w sposob kwestionujacy ich sluchnosc lub ich brak, gdy nie macie 100% pewnosci, ze macie racje

 

korekta gornej rury odsuwaniem siodla wygrala - mysle, ze na tym mozemy zakonczyc, niech kazdy robi i pisze to, co uwaza za sluszne

 

nie ma geometrycznego optimum, ale brak gornej rury przekresla wszystko, taki rower nie ma szans aspirowac wysoko, rzecz jasna moim pustoslownym zdaniem

 

spam nabiala...na nastepny raz postaram sie odpisywac osobom proszacym o zabranie glosu na priv, bo szerzenie glupot i bzdur w sposob otwarty tylko mnie pograza :) siadajcie na cuby i cieszcie sie rowerowaniem, jak tylko mroz troche odpusci, za niedlugo w jakims niemieckim magazynie pojawi sie test ktoregos modelu i na 100% beda sie zachwycac, szczegolnie na tle nieniemieckiej konkurencji

Edytowane przez nabial

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kosa23
Napisano (edytowane)
ja was tylko prosze o 1 rzecz...nie krytykujcie czyichs wypowiedzi w sposob kwestionujacy ich sluchnosc lub ich brak, gdy nie macie 100% pewnosci, ze macie racje

 

^Niezbyt podoba mi się ta delikatna sugestia skierowana do ogółu, bo wynika z niej, że również ja nie wiem o czym mówię (może to nie było do mnie? :) ).

 

Co do tych 3 rowerów - Cube jest rzeczywiście "nietypowy" , a Mbike i Radon zbliżone do siebie na tyle, że nikomu nie powinno zrobić różnicy, jeśli pominie różnice ;)

 

EDIT: Z jednym wyjątkiem - Radon ma baardzo niską główkę. Różnica 3cm to jednak jest dużo.

 

Osprzęt mają bardzo dobry: + dla Radona za hamulce XT, - dla Mbike za Elixiry (ehh wspomnienia :/ ). Radon ma mniej komfortowego-bardziej sportowego SIDa, Mbike uniwersalną-mniej sportową Rebę: + dla Radona za sztywną oś, - dla Mbike za QR 9mm.

Edytowane przez kosa23

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nabial

no przeciez ty mnie nie atakowales :P zreszta i tak personalnie nie uderzalem, raczej taka ogolna refleksja odnosnie sposobu podwazania prawdziwosci wypowiedzi, forum to nie miejsce do szarpania sie o 10mm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
plan

Bo chodzi o to, że cały czas twierdzisz, że ktoś podważa Twoją "prawdziwość wypowiedzi". Jakby chodziło o jakieś naukowe dane. A po prostu niektórzy podważają Twoją opinię o treści "jakaś tam długość rury jest ideałem". Niestety, ale logicznie (i w praktyce) taka opinia się nie da obronić. Bo jest opinią tylko.

 

Dla mnie z tej grupy Radon jest hitem, ale nie kupię bo chcę carbon.

Znam też kogoś, kto jest wybitnym kolarzem górskim i akurat się dobrze o cube'a ramie wypowiadał. Nie na podstawie testu w gazecie lol. Akurat ten topowy cube jest kolorystycznie obrzydliwy i za pomalowanie sztycy syntace na czerwono bym obciął jajka.

 

Może niech ktoś może na tych cubach pojeździ i da tu relację na forum.

Pozdro i czym by było forum bez starcia poglądów?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
itr
Bo chodzi o to, że cały czas twierdzisz, że ktoś podważa Twoją "prawdziwość wypowiedzi". Jakby chodziło o jakieś naukowe dane.

 

Nabial jak zwykle ze swoją długą rurą wyskoczył (eś), choć to już chyba w listopadzie, wiesz, że zdania z Twoim skrzyżuje, ale ku publico napisz na jakich "krótkich" ramach jeździłeś, z jaką długością mostka i skąd Twój uraz do krótkości... Bo jak piszesz, że krótkie fuj to ludziom gula skacze. Szczególnie że w 26 jakoś krótkie nie wadziło jakoś ponoć za nadto.

 

W ściganiu nie przeszkadzała mi ultra krótka rama B1, ani długie ramy Fiszerów, ani testowany średni epik, pozycję przyjmowałem prawie identyczną, zachowanie rowerów było inne, lecz w ściganiu nie przeszkadzało... Powiem nawet, że momentami krótszy B1 czasem w srogich górach może nawet był in plus. Chyba z powodu płaskatego dziobu.

 

Cube powinien wystawić nam swój rower do testów, zdecydowanie, żeby bronić się przed zarzutami, na zdjęciu ma rzeczywiście jakiś przykrótki mostek, i to do góry skierowany :) jak ja się cieszę że nie szukam sobie roweru, te kąty, przerzutki i cały ten zgiełk myśli ... :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nabial

nigdy nie liczylem, ile rowerow mialem pod nic nie wyszło na tyle dlugo i w odpowiednich warunkach, zeby moc powiedziec, ze cos szlo zaobserwowac i wysnuc, ale w przypadkach obu rozmiarow kol na pewno sa to wartosci dwucyfrowe, krotkich 26" nie brakuje, zwykle byly to dlugosci efektywne rzedu 590-595mm z mostkami 120-130mm i pare razy final byl skrajny - przelot przez kierownice na zjezdzie, oczywiscie mistrz techniki by sobie poradzil, ale ja to ja

 

tak sobie mysle, moze trafi argument taki, ze sporo producentow rowerow mtb kaze doplacac spora kase do ram, ktore maja 1-2cm dluzsze gorne rury, czyzby taka dodatkowa ilosc materialu byla tak droga? zobaczcie gorne rury podstawowych modeli, a co sie z nimi dzieje wraz ze wzrostem ceny?

 

chodzi o to, ze im ciezar skupiony bardziej miedzy kolami, zarowno w osi pionowej, jak i poziomej, tym rower latwiej ogarnac na stromiznach i w trudnych warunkach, pomijajac rozmiar kola, ktory dodatkowo w tym przypadku premiuje 29 - zrobcie sobie najbardziej prostacki, a przez to nie bezposredni, test typu 2 walce i deseczka i sprobujcie przy roznych rozstawach walcow pobawic sie...oczywiscie tu bardziej wychodzi temat bazy kol, ale upraszczajac wplywa na nia tez dlugosc ogona, ktora to powinna byc najkrotsza z mozliwych, byle wchodzila nasza docelowa opona i smigala przednia przerzutka, kat glowki i widelec pomine...

 

mnie nie tyle chodzi o pastawienie sie nad cubem, co podkreslanie tego, ze zachwyt nad sportowymi rowerami tej marki jest dla mnie niezrozumialy (powinienem napisac nieuzasadniony), jak na razie zadna z osob, ktore prosily mnie o pomoc w wyborze roweru nie napisala nic innego, jak to, ze jest zachwycona i lepiej byc nie moglo...wyprzedze potencjalne pytanie - tutaj liczba ludzi na bank jest 3cyfrowa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
plan

ok, od razu się lepiej się czyta.

to jak Panowie z tym lapierre: on ma 445 ogon więc raczej długawy. nie wiem, jak z rozstawem osi bo nie ma na stronie. górna rura 595 dla 18" wydaje się akceptowalna przy moim 180 cm. Kąty ma raczej klasyczne. Będę wdzięczny za analizę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
itr

Rowerów 26 się nie tykałem, ale z tego co pamiętam długą rurę tylko fiszer proponował, cała reszta szła na mniej lub bardziej krótkiej... w 29 pojawił się kłopot zawadzania o oponę nogą i albo trzeba puścić mniejszy kąt główki albo dać dłuższa rurę górną. Ale odłóżmy to ad acta. :)

 

Jako ten Tomasz nie wierzący jednak; nie jeżdżąc na Cubie i innych dziwnych maszynach nie napiszę, że są fuj, choć napisać mogę że inne są cacy..... Tylko tyle. Pokory uczy mnie żonglerka w swojej stajni gdzie geometria jest popaprana w obu rowerach, i oba jakoś mają plusy dodatnie i ujemne....

 

W sumie to też raczej idę w stronę długiej rury, jako optimum, ale nie mam 100% pewności jak się zachowa inny sprzęt patrząc tylko na foto...... nie zawsze wierzę w kąt z tabelek, w dodatku w którymś wątku jest wspomniane że Cube pakuje G2 na front.... To już zupełnie mnie przerasta. Ponieważ odmóżdżyło się marketingowo już tyle osób i wszyscy rzucili się na 29 ery, to lada chwila będzie okazja troszkę poobjeżdżać rowery znajomych, chi chi ogólnie to bawi mnie jak trend kosi .... kiedyś kpili dziś kupili :D Realnie to aż takiej desperacji "mając" bardzo lekką 26 bym w sobie nie wykrzesił żeby zmieniać kaliber, bo moim zdaniem nie warto, ale sprzedawcy zacierają ręce, i odpryskiem tego np oferta kół opon robi się coraz ciekawsza... To jest i miejsce na różne geometrie, i całe szczęście...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nabial

lapier to taki typowy sredniak - bledow nie ma, ale niczym nie powala, zle na pewno jezdzic nie bedzie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • PrzemkoVonLezajsk
      Przez PrzemkoVonLezajsk
      Mam dość poważny problem 
       
      Na ostatnich zawodach urwałem hak przerzutki z mojego Mbika - po złożeniu dwóch części wygląda on tak 
       
      https://drive.google.com/open?id=0BxoZzi2VZZyMYTZLaVRkc2JPLXc
       
      sama rama w tym miejscu wygląda tak
       
      https://drive.google.com/open?id=0BxoZzi2VZZyMZHU3V2JZMUVCeDg
       
      Niestety nie mogę znaleźć identycznego haka
      jedyny sklep w jakim to znalazłem to 
       
      http://sklep.k2rowery.pl/h124-hak-ramy-mbike-p-1363.html
       
       
      koszt bez wysyłki to aż 60PLN
       
      Czy wie ktoś czy są inne kompatybilne haki w tańszej cenie ??
       
      P.S
      Szlak w trafił również przerzutki... ale to przynajmniej łatwiej naprawć/kupić 
       
    • pieklo
      Przez pieklo
      Witam
      Od jakiś 5 lat umilam sobie życie przy pomocy Mbike Renegate 0.6 w rozmiarze 19’. Jego charakterystyczną cechą jest fakt, że ma on dosyć „sportową” geometrie ramy, przez co wymusza ona mocno pochyloną sylwetkę. (Sam mam 176 cm oraz 65kg i teraz sobie myślę, że jednak rama 17’ raczej mogła, by być lepszym wyborem). Chciałbym, aby pozycja na nim była jednak bardziej komfortowa, ponieważ od jakiegoś czasu przy tak pochylonej sylwetce po ok. dwóch godzinach jazdy mam problem z bolącym i cierpnącym prawym barkiem. Myślę, że najprostszym i najtańszym rozwiązaniem będzie wymiana mostka. Obecny to Kalloy Uno. Chciałbym, aby kierownica była trochę bliżej mnie oraz wyżej. Czy ktoś robił podobny zabieg w swoim rowerze i mógł, by polecić mi jakiś dobry mostek, który spełni moje oczekiwania? Mostek najlepiej koloru białego, gdyż chciałbym, aby stylistycznie malowanie roweru pozostało spójne .
       
      Pozdrawiam.
       
      P.S. Jeśli znacie jakieś inne sposoby na „ukomfortowienie” geometrii roweru to z chęcią posłucham waszych rad .  
       

      (źródło: http://rower.bozym.com/mbike.jpg)
    • naiver
      Przez naiver
      W nocy z 20 na 21.06.2014 skradziono rower Mbike Renegade 0,5 (czarny z zielonymi elementami) w miejscowości Mokronos Górny (tuż pod Wrocławiem od strony Oporowa).
      http://st2.static.bikestats.pl/65/b8265-u9884_orig.jpg?1387525233  - link do zdjęcia modelu
      Charakterystycznymi elementami są widoczne przetarcie z tyłu siodełka oraz lekkie wgniecenie w obręczy tylnego koła.
      Numer ramy SW09E011SS
    • goral29
      Przez goral29
      Witam Was Forumowicze

      Posiadam rower mbike CROSSER DSC na oponie takiej jak na zdjęciu
      ​Ponieważ jeżdzę tylko na asfalcie a zależy mi na większych prędkościach chciałbym zmienić opony na
      a) węższe,
      b ) slicki
      c) węższe i slick.
      Mam możliwość założenia voyager hyper 32 mm szerokości (zdjęcie poniżej)
      Pytanie czy iść w węższą 25-26 mm czy 32 wystarczy zeby opory były mniejsze?
       

    • chibobiker
      Przez chibobiker
      Witam,
      Zastanawiam się nad kupnem roweru do 2000 złoty. Rower ten będzie przeznaczony do MTB. Będą to dłuższe trasy częściowo po asfalcie a w większości po bocznych polnych czy też leśnych ścieżkach. Zależy mi aby rower był możliwie lekki a zarazem wytrzymały. Bardziej zależy mi na szkielecie roweru (ramie) niż na lepszym osprzęcie. Charakter ramy aby był możliwie jak najbardziej zbliżony do sportowego. Oto moje trzy propozycje rowerów, proszę o ich przeanalizowanie i ewentualnie przedstawienie swoich:

      1.Mbike-RENEGADE VBR – 1870zł

      rama:                       Alloy XC/MTB Mbike 26
      amortyzator:           SR SF13-XCM-LO, 26
      tylna przerzutka:    SHIMANO RD-M592SGS, 9-SPD
      przednia przerzutka:SHIMANO FD-M430, 34.9mm, DUAL PULL, 66~69°
      manetki:                  SHIMANO ST-M390-L, 27-SPD
      korba:                      TRUVATIV BLAZE 3.0 PS, 44X32X22T, W/175mm
      hamulce:                 TEKTRO 855AL, V-BRAKE, ALLOY, BLK, W/STAINLESS PIPE
      suport:                    TRUVATIV POWER SPLINE BB
      piasta front:            KT KT-W55F, 14GX32HX100mm W/204N
      piasta rear:             KT KT-AR8R, 14GX32HX135mm, 9-SPD W/205N
      opony:                     SCHWALBE RAPID ROB KEVLARGUARD, 54-559 (26X2.10
      kaseta:                    SRAM PG-950
      łańcuch:                  KMC X9
      waga:    12,89 kg

      2. Kross Level A2 – 1899zł

      Rama:                      Aluminium Lite
      Widelec:                 Suntour XCM RL (skok 100mm, blokada w manetce)
      Przerzutka przód:  Shimano M190
      Przerzutka tył:        Shimano Alivio M430
      Hamulec przód:      Tektro V-brake
      Hamulec tył:            Tektro V-brake
      Dźwignie hamulca: Avid Fr 5
      Manetki:                  Shimano Acera M360, 8 biegów
      Korby:                     Shimano Altus M311 42/32/22T
      Suport:                   SR Suntour
      Łańcuch:                Shimano HG40
      Kaseta:                   Shimano Acera HG41-8 11-32T
      Piasta przód:         Joy Tech 751DSE 32H
      Piasta tył:               Joy Tech 802DSE 32H
      Opony:                   Schwalbe Rapid Rob KevlarGuard 26"x2.1"
      Stery:                     VP A41AC pół-zintegrowane
      Waga:    13,40 kg (rozmiar M)

      3. Merida Big.Seven 20-D – 2099zł

      RAMA:                     Big 7 Speed-D
      WIDELEC:               SR Suntour 27 XCM HLO 100
      PRZERZUTKA P:     Shimano M190
      PRZERZUTKA T:      Shimano Acera-X
      MANETKA P/T:         Shimano SL-M310
      KORBA:                   Shimano M131 42-34-24 CG
      KASETA:                  Shimano CS-HG31-8 11-32
      ŁAŃCUCH:              KMC Z51 8s
      ROZMIAR KÓŁ:      27,5"
      PIASTA P/T:              Alloy Disc QR
      OPONA P/T:             Merida 27,5x 2.1
      HAMULEC P/T:        Promax DSK hydraulic 160 mm

      Z góry dziękuję za pomoc w wyborze roweru.
×