Skocz do zawartości

michalr75

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 088
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana michalr75 w dniu 12 Listopada 2019

Użytkownicy przyznają michalr75 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

7 156 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika michalr75

Weteran

Weteran (12/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

723

Reputacja

  1. To nie wygląda na drogę pieszo-rowerową a raczej na ciąg pieszo rowerowy (to są wbrew pozorom dwa różne typy dróg), gdzie dziecko do lat 10 na rowerze możesz puścić ale tylko na części przeznaczonej dla pieszych i pod opieką.
  2. 4-ro latek na DDRze to proszenie się o kłopoty, już nie mówiąc że to niezgodne z przepisami.
  3. Ja to bym się raczej zastanawiał czy napęd w tych rowerach nie jest za twardy - 30T z przodu na młynku i 36T z tyłu to nie za mało na jakieś większe podjazdy?
  4. @Dokumosa Przekażę moim serwismenom
  5. Na Holokolo zaczął się Black Friday, są mocne przeceny ciuchów kolarskich różnych producentów, w tym marek własnych. Ktoś ma ciuchy Holokolo i mógłby coś powiedzieć o jakości?
  6. Nie sądzę żeby osoby które robiły mi serwis tych piast, sami będąc ich użytkownikami, nie wiedziały jak to należy robić. A jednak smar się wypłukiwał, dostawał się syf i łożyska korodowały.
  7. @wr81 Dlatego to obręcze dla żony a nie moje Choć osoba która składała te koła, składała na tych obręczach też koła dla ścigantów o wadze około 80kg i ponoć dały radę.
  8. @RabbitHood Do MTB te 1600-setki? Novatec nie jest zły, mnóstwo ludzi na tym jeździ, ściga się nawet, więc te piasty maja już swoją markę na rynku. Poza tym czy przypadkiem nie jest tak że piasty DT Swiss są trochę przereklamowane? Dużo rozmawiam z serwisantami i nie do końca DT są najlepsze w ich ocenie, jak się okazuje, zresztą miałem je w poprzednim rowerze (350 SP) i przynajmniej raz na sezon trzeba było wymieniać łożyska bo piasty zaczynały "chrupać". Teraz mam piasty bodajże KT (nie pamiętam dokładnie), nalatane z 15 tysięcy w błocie, wodzie i innym syfie i łożyska się kręcą tak jak się kręciły jak koła były nowe. Tak wiec rozumiem "legendarność i kultowość" DT, ale nie dajmy się zwariować. A co miałeś dokładnie na myśli tutaj?
  9. U żony wjechały koła na obręczach Accent Evo Pro i piastach Novateca, komplet 1550g, cena 1700 PLN. Pierwsze recenzje użytkowniczki to że "rower sam jedzie". Więc można założyć że stosunek jakości/wagi do ceny zgodny z oczekiwaniami.
  10. 1. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) 2. Zigfir - 20786 km (mtb, szosa + trenażer) [13887 km outdoor] 3. bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) 4. provayder - 10459 km (szosa, MTB) 5. michalr - 10120 km (terenówka, mieszczuch) 6. przecietny - 8000 km (mtb,grv) 7. SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) 8. Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) 9. dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) 10. szamysz83 6067,2 km (MTB, trochę chomik) 11. bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) 12. smw44199 - 6004km (cross) 13. ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km 14. Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) 15. Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) 16. Lextalionis - 4212 (gravel) 17. wojtbike - 4059 km (cross) 18. spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) 19. CoolBreezeOne - 3296 km (MTB) 20. Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) 21. Revolta - 3186 km (MTB) 22. Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) 23. Sansei6 - 2909 km (MTB) 24. JWO - 2870 km (MTB) 25. D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer 26. thorcik - 2659 (mtb) 27. Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) 28. NerfMe - 1712 km (MTB) 29. szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) 30. Electronite - 696km (szosa) 31. TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) 32. Eathan - 64 km (gravel) 33. l2cz3k - 46 km (MTB)1. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer)
  11. @szamysz83 To żadna nowość, masa własna przy wspinaniu ma ogromne, wręcz kluczowe znaczenie, dlatego też co chwila pojawiają się opinie że lepiej zrzucać własną masę zamiast walczyć o każdy gram w rowerze. Natomiast 100kg żywej wagi ma przewagę na prostej, choć to też zależy od stopnia wytrenowania. Jakoś maratonów MTB/XC nie wygrywają mięśniaki, choć znam jednego który w kategorii co chwila staje na pudle, ale on jest w rozpisanym treningu więc to też ma swoje znaczenie.
  12. @uzurpator Soft w liczniku dostał dane z miernika mocy. Co do wyliczenia godzin to coś źle policzyłeś, 5:40 wyszło na 142 km ze średnią 25,5 Zmieniałem bez problemów, bo tam było jednak dość płasko A jak już się trafił jakiś podjazd to jakieś redukcje pod obciążeniem były, ale M8000 działa w tej materii niezwykle płynnie.
  13. W zawodach gravelowych to jest jakas 1/3 stawki, taki mialem wynik na Great Lakes Gravel. Że da się zrobić to ja wiem, czołówka PB tak jeździ, bez względu na to w sumie jakie są warunki. Np Wawer, trasa niełatwa, zwycięzca Maxa miał właśnie średnią 30 (dla mnie to kosmos), ale to chłopak który trenuje. Ja tak szybko nie jeżdżę, nie trenuję, nie stosuję diety, po prostu jeżdżę na rowerze. WATomierz kupiłem żeby właśnie się nie upalać na startach długodystansowych i kontrolować moc. Na PB na Maxie mam średnie waty w okolicach 200, starcza na 3-4 sektor.
  14. @Przecietny W tym roku baza była w Funce, nad jeziorem Charzykowskim. Co do watów to moja refleksja jest taka ze te 160-180 watów wystarcza żeby pojechać naprawdę żwawo, zwłaszcza na rowerze MTB, gdzie prędkości w okolicach 25 km/h średnio to nie jest taka bułka z masłem. Ale może się mylę i każdy tak jeździ, choć moje obserwacje tego nie potwierdzają. Natomiast dużo jest bajania w necie o własnych możliwościach tylko później jakoś tego nie widać w aktywnościach na Stravie W mojej ocenie statystyczny rowerzysta to jeździ tak w okolicach 80-100W albo nawet mniej.
  15. Nie do końca bo to są wartości z przejazdów a nie ze stania na światłach - takie rzeczy aplikacje trackujące i liczniki odfiltrowują w oparciu o funkcję auto-pauzy. I te wartości z etapówki to akurat bez świateł, korków i zjazdów, płaskie trasy, pedałowało się praktycznie non stop, bo i pit-stopów nie było, więc to były przeloty na raz, bez zatrzymywania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...