Skocz do zawartości

michalr75

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 063
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana michalr75 w dniu 12 Listopada 2019

Użytkownicy przyznają michalr75 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

7 080 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika michalr75

Weteran

Weteran (12/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

714

Reputacja

  1. @szamysz83 A który jesteś sektor PB? Bo to już daje wiele do myślenia na temat odporności napędu na takie zabawy w warunkach wyścigowych - zwłaszcza ze podczas wyścigu wszystko dzieje się w przyspieszonym tempie i jest czasem bardzo mało czasu na reakcję, a biegi trzeba zmieniać żeby zachować dynamikę jazdy
  2. Nie wiem jak jest w elektrykach bo nie posiadam, zakładam natomiast ze jeśli manetka obsługuje wieloklik i nie jest napisane w instrukcji żeby go nie używać, to można używać. Chyba ze we wszystkich elektrykach jest jednoklik, to wtedy nie ma tematu.
  3. @DyktaTusek Troche nie rozumiem co piszesz, skoro napęd i manetki do tego napędu mają opcję zmiany o więcej niż jedno przełożenie na raz to chyba jest to po to żeby z tego korzystać. Czy w instrukcji do elektryka jest napisane żeby w ten sposób nie zmieniać biegów? Napęd się ogólnie zużywa od jeżdżenia po płaskim, więc żeby ograniczyć zużycie to trzeba by...powiesić rower na haku w domu i przestać jeździć
  4. @KrissDeValnorByłem mało precyzyjny - chodziło mi o zmianę przełożeń pod obciążeniem podczas jazdy pod górę. Mogę jakoś edytować tytuł?
  5. Używam Sigmy, kupiłem za stówkę na Amazonie. Wpina się w pasek więc jak padnie pasek, można wymienić i jechać dalej.
  6. Z tym nie polemizuję, zmniejszenie nacisku na pedały w momencie zmiany przełożenia faktycznie powoduje ze biegi płynniej i z mniejszym oporem wchodzą, natomiast jest tez polecana taka technika żeby dobrać odpowiednie przełożenie jeszcze zanim zacznie się podjazd. Tyle ze to nie zawsze działa, bo jak podjazd jest długi, dochodzi zmęczenie, więc trzeba dalej zmieniać już w trakcie poodjeżdżania. I można to robić na miękko czyli "puszczając nogę z gazu" na ułamek sekundy, albo na twardo, czyli nie puszczając - przy czym z własnych doświadczeń używania M8000 wychodzi ze nawet bez zmniejszenia nacisku biegi wchodzą płynnie i bez problemowo.
  7. @chudzinkiA co to dokładnie znaczy "odpuszczam"?
  8. Krótka piłka - czy można zmieniać czy raczej powinno się unikać, bo łańcuch się rozciągnie albo strzeli bądź wygnie się wózek przerzutki? Jakie macie doświadczenia w tym temacie i na jakich napędach? U mnie na XT M8000 mogę dowolnie zmieniać biegi, nawet pod obciążeniem, nic nie strzela, nic się nie wygina, biegi wchodzą jak w masło.
  9. Bliitz - 21576 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 20786 km (mtb, szosa + trenażer) [13887 km outdoor] provayder - 10459 km (szosa, MTB) bashey_pl - 10285 km (cross 3.3kkm, gravel 4.8kkm trenażer 2.1kkm) michalr - 9389 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) smw44199 - 6004km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) wojtbike - 4059 km (cross) Lextalionis - 3947km (gravel) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Revolta - 3186 km (MTB) CoolBreezeOne - 3159 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) JWO - 2870 km (MTB) Sansei6 - 2808 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  10. Hmm, cena wyjsciowa 13k, po obniżkach w PL 9,4k, Ty kupiłeś za 7,5k, gdzie idziesz do Decathlona i masz Rockridera 900S w karbonie za 7,6k https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-xc-race-900-s-slx-xt-karbonowa-rama/_/R-p-353905?mc=8873988
  11. @HSM Widzisz, ja mam to urządzenie więc opisuję je tak jak ono działa u mnie. Nie jestem jakimś nawigacjowym nerdem, nie przywiązuję wagi do rzeczy które innym ludziom doskwierają często tak bardzo, że nie mogą z tym żyć Nie dajmy się zwariować, to tylko kawałek elektroniki który w jakimś stopniu pomaga w rowerowaniu, ale jakby nie pomógł w jakimś tam hipotetycznym zakresie, to zwykle ma się ze sobą inne urządzenia które pomogą Np telefon z mapami offline. Mi to nie przeszkadza, a telefon mam ze względów bezpieczeństwa przy sobie zawsze, a zwłaszcza jak jadę rowerem w teren. Co do opinii DCR'a to pytanie z kiedy ona jest, bo od wypuszczenia licznika do chwili obecnej było już sporo aktualizacji i może coś się zmieniło w materii reagowania na zjazd z trasy. 500 czy 800 metrów odchylenia wydaje się wartością kosmiczną, więc raczej już to poprawili, bo nie zauważyłem niedogodności w tym obszarze a na pewno nie takie żeby mi to życie utrudniało. Co do pokrętła to się zobaczy, mam dwa lata na sprawdzenie jakby co
  12. @HSM pożyjemy zobaczymy. Nie jest prawdą że Dura reaguje dopiero po pół kilometra bądź więcej od zjechania z trasy, zwykle wystarcza mu kilkadziesiąt metrów. Nie wydaje mi się też że zapakowali tam slaby SOC, wszystko działa naprawdę szybko, włączasz, chwila moment i jedziesz, nawet jak zapakujesz mu nawigację z długiego śladu, na nic się w zasadzie nie czeka. Zobaczymy jak będzie z tym routingiem, urządzenie dostało już kilka kluczowych aktualizacji, rozszerzających funkcjonalność, np w wersji bazowej nie było podjazdów, ale się pojawiły i działa to naprawdę fajnie.
  13. Kombinujesz z tymi koordynatami jak koń pod górkę, no ale co zrobić 'jak się kolega uprze"
  14. Ta metodą którą opisałem (z użyciem gpx) każdym się da nawigować do punktu, po to są takie urządzenia. Tylko nie każdy licznik synchronizuje nowe trasy podczas trwania aktywności.
  15. To tu masz tak: przeglądasz mapę, wybierasz punkt, wyznaczasz do tego punktu trasę, eksportujesz gpx, synchronizujesz gpx z urządzeniem (bez przerywania bieżącej aktywności).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...