Skocz do zawartości

michalr75

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana michalr75 w dniu 12 Listopada 2019

Użytkownicy przyznają michalr75 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

7 295 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika michalr75

Weteran

Weteran (12/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

743

Reputacja

  1. Dubnital też jest drogi jak nieszczęście, w stosunku waga/cena/jakość to w zasadzie JR nie maja konkurencji, wagowo z dętkami TPU wyjdzie pewnie lżej niż na mleku. Tyle ze trzeba mieć na uwadze ze to nie jest opona na błoto, choć w sumie miałem Vredesteiny Black Panther Superlite które na błocie i piachu pływały jak szalone i dałem na tym radę jeździć, więc na JR'ach będzie pewnie podobnie.
  2. Robiłem u siebie taką zmianę, tyle że na 1x10. Korba wleciała bynajmniej nie 1x, tylko chyba jeszcze 3x, zostawiłem tam tylko jeden blat 40T, musiałem niestety wymienić tylne koło bo w starym piasta nie obsługiwała kaset 10s. Ogarnia to przerzutka SLX, jakiś stary model z serii 7xx, 10-cio rzędowy z wózkiem SGS, jest nisko ale idzie pojechać nawet po terenie. Nie wiem czy jest sens się pchać w 12s, ja bym pchał maks 11s, bo później koszty wymian zużytych komponentów będą niższe.
  3. @Przecietny No właśnie nie pod mleko, jeżdżę na TPU. Sprawdzę tego RRona. Edit: nie znalazłem nigdzie do kupienia tej opony. Ciekawe czy jeszcze ja produkują.
  4. Waga fajna, tylko po co przepłacać skoro za połowę tej ceny można mieć Jack Rabbita W ogóle temat lekkich opon jest trudny, bo chyba nie ma takiej opony która byłaby w okolicach 500-550g a jednocześnie nadawała by się na błoto i mokry teren, a jednocześnie dobrze sobie radziła i była szybka na suchym. Taki Jack dobrze pojedzie jak jest sucho i twardo ale już na błocie będzie tańczył. Chyba że ktoś ma jakieś doświadczenia i znalazł oponę uniwersalną ale lekką.
  5. @Turysta05 Ja się nie dziwię optymalizacji, tylko temu że jak stawiam punkt tam gdzie mapa nie wskazuje drogi dla roweru, to algorytm zamiast poprowadzić przez ten punkt mimo wszystko, stosuje jakieś dzikie węże i rysuje zawrotki, kombinacje i inne cuda byle by tylko wrócić na trasę "dla roweru". Nie bierze pod uwagę że rowerzysta może świadomie chcieć jechać inną drogą, niekoniecznie taką która z punktu widzenia algorytmu jest najlepsza. I skoro stawia tam punkt to znaczy ze tamtędy chce jechać a nie zawracać, kręcić się w kółko i kombinować.
  6. @pecio To ciekawe bo w ostatnich miesiącach było przynajmniej kilka aktualizacji map.
  7. Czesi mają to do siebie że są pragmatyczni i jak widać ulepszają swoje produkty
  8. @DyktaTusek mapy.com nie mają takiej funkcji i są dość chimeryczne - to się niestety zmieniło na przestrzeni ostatnich miesięcy na minus, jeśli chodzi o planowanie tras. Jak wybierzesz rower, czy nawet rower górski to algorytm będzie Ci proponował najlepszą (jego zdaniem) trasę na rower. Nieważne że będziesz chciał iść schodami, dostaniesz objazd tak czy siak. To samo np. ze szlakami pieszymi którymi będziesz chciał jechać rowerem - mapy z uporem maniaka będą Cię kierować na szlak bądź drogę którą łatwiej Ci będzie jechać rowerem. Ja "zmuszam" mapy.com do wytyczania tak jak ja chcę przez dokładanie pierdyliarda punktów na trasie, czasem algorytm nie ma wyjścia jak tylko poprowadzić w oparciu o te punkty. Jak jest uparty to zmieniam np. trasę na pieszą i wtedy pozwala rysować tam gdzie wcześniej nie chciał "jechać rowerem". Trochę jest z tym czasem zabawy ale da się to jakoś okiełznać.
  9. 1. Ładujesz gpx 2. wybierasz Fast functions 3. później Convert path to plan. 4. wybierasz typ trasy (piesza, rowerowa) 5. wybierasz Points to Mapy.com as a plan. W efekcie powinna się otworzyć ta trasa w mapy.com w wersji edytowalnej.
  10. Zanim wpakujesz do mapy.com to cudzy gpx przygotowujesz do edycji w https://gpxmapy.cz/.
  11. Trzeba parę rzeczy na zapas kupić, jakieś lampki, dętki TPU i inne pierdoły Przy 3 Euro opłaty celnej to już niektóre produkty stracą opłacalność. Ale imho niewiele się zmieni, bo Ali ma już mnóstwo magazynów w EU i będą słać z wewnątrz UE.
  12. Jakie są realne wagi tych opon?
  13. @TheJW Daj na priva nicka ze Stravy, zobaczę co tam teraz ulewasz
  14. @TheJW Lol, a ja Cię szukałem po nazwisku jakiś czas temu i ni cholery nie mogłem znaleźć
  15. Pierwszy raz słyszę o tej marce, mimo ze "z tradycjami" Cena dobra, ale po co przepłacać za osprzęt w którym może zdechnąć bateria?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...