Skocz do zawartości

jasinski21444

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 839
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana jasinski21444 w dniu 17 Lutego 2014

Użytkownicy przyznają jasinski21444 punkty reputacji!

Reputacja

280 Bardzo dobra

6 obserwujących

O jasinski21444

  • Tytuł
    Stary wyjadacz

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Ostrów Wlkp

Ostatnie wizyty

3 454 wyświetleń profilu
  1. Rękawiczki One Industries ATOM RED R.L Klocki metaliczne Avid Elixir Trail A2Z GOLD .
  2. jasinski21444

    [rama] Accent Peak29

    Ty pytasz poważnie czy sobie jaja robisz ?
  3. Luzujesz dwie śruby mocujące zacisk do adaptera i ustawiasz zacisk poprawnie tak aby przerwa między klockiem a tarczą była z obu stron równa
  4. Pracuje jak na widelec w niskiej klasie cenowej przystało - poprawnie ale są lepsze . Wiadomo cudów nie ma co wymagać , na pewno nie wybiera liści i lubi nurkować przy hamowaniu - ale tego się nie przeskoczy bez zewnętrznej regulacji wolnej kompresji . Za tą cenę możesz brać a żeby kupić coś znacząco lepszego to musisz także dorzucić znacząco więcej kasy .
  5. Piszesz do tego pana : https://www.facebook.com/13bikes?fref=ts . Dogadujesz z nim szczegóły , wysyłasz pokrętła i wracają we wybranym przez ciebie kolorze . Pełny custom .
  6. Inwestycja w spinnera to zły pomysł , pracą nie zachwyca , jakością uszczelek kurzowych i wykonania także .
  7. Na przód coś w miękkiej mieszance 42-50A np High Roller Super Tacky , Specialized Butcher , DHF i inne takie... - od maxxisa ze super tacky .
  8. http://allegro.pl/ate-pasta-smar-do-hamulcow-bremszylinder-paste-180-i5233453310.html - Potrzebujesz takiej pasty . Wyjmujesz klocki i klamką wypychasz prawie cały bardziej ruchomy tłoczek . Następnie opaską zaciskową blokujesz aby się dalej nie wysuwał i wypompowujesz mniej ruchomy tłoczek . Odkręcasz banjo z zacisku , rozkręcasz dwie połówki zacisku tymi śrubami na torxa . Owijasz tłoczek jakąś cienka szmatką i np kombinerkami ściskasz z wyczuciem mocno uważając aby się nie ześlizgnęły wyciągasz oba tłoczki . Czyścisz , smarujesz tłoczek ,smarujesz uszczelki , wciskasz tłoczki na swoje
  9. Nie trzeba wymieniać oliwki... ludzie..
  10. Zacisk do rozebrania - tłoczki wyczyścić i nasmarować.
  11. Robię podobnie jak Durnykot , czasem tylko przydarzają się jesienią / zimą takie wyjazdy gdzie widelec trzeba rozebrać co jazdę w górach ale generalnie wymieniam olej w dolnych goleniach co ok 1,5-2 miesiące . W moim przypadku jest to ok 80-90h .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...