Skocz do zawartości

bogus

Mod Team
  • Liczba zawartości

    7 381
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana bogus w dniu 5 Września 2022

Użytkownicy przyznają bogus punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Ostatnie wizyty

45 874 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika bogus

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1tys.

Reputacja

  1. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  2. Sprzedane!
  3. U la la, na bogato 👍 @KSikorski pytałem @cervandes 😜
  4. Co kupujesz w zamian? Edge 550?
  5. Zazwyczaj jak posmarujesz na górze to przy wsuwaniu sztycy i tak się rozejdzie po całości.
  6. Ogłoszenie aktualne. Cena 900 zł.
  7. Wygląda w porządku na pierwszy rzut oka. Najważniejsze, że udało się temat ogarnąć.
  8. Większość powinna pasować. Tak naprawdę potrzebujesz adaptera I-Spec II pod manetkę. Co najmniej kilka firm mniej lub bardziej znanych takie rzeczy ma w ofercie. Ze znanych BikeYoke, Wolftooth a z mniej znanych wspomniane Ztto. 99% manetek do droppera podejdzie pod taki adapter.
  9. Szkoda, katalogi znam, byłem ciekaw czy trzyma fabrykę czy są odchylenia. Vittorie generalnie dosyć ciężko wchodzą na obręcze w porównaniu do innych opon.
  10. Dasz radę zważyć to Barzo XC Race?
  11. Jest, ale z tego co kojarzę to nie jest opcja dla piast 370, chyba że o wersji Hybrid mowa.
  12. Na początku będzie cicho, po paruset kilometrach zrobi się głośniej. DT 370 ma opcję zapadkową lub ranchem 18T, 36T i nic więcej.
  13. Osobiście szedłbym w DT Swiss głównie pod kątem dostępności części. Jeśli chcesz koła zgodne z przeznaczeniem roweru to celuj w X1900 lub XR1700, jeśli ma być szerzej i przyszłościowo, ale też trochę ciężej to M1900 lub XM1700.
  14. Szczerze mówiąc to też tak błądziłem jak ty. Szukałem czegoś lżejszego niż miałem, najlepiej żeby była to rama karbonowa, a skończyłem z fullem do downcountry i nie żałuję, bo zdecydowanie przyjemniej się jedzie i każdą nawet nieco trudniejszą trasę przejeżdżam szybciej niż na hardtailu. Nie namawiam, piszę jak jest z własnego doświadczenia. Zawsze twierdziłem, że rower z pełną amortyzacją to przy moim jeżdżeniu przerost formy nad treścią, ale już wiem że bardzo się myliłem. Co nie zmienia faktu, że sztywniaka nadal mam, póki co do ciągania przyczepki i wojaży po asfaltach i szutrach, ale jakieś plany powoli się kroją i na ten sprzęt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...