Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.12.2022 w Odpowiedzi
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Jak Ty chciałeś żeby Ci Jezus pomógł umieszczając go w tęczowej poświacie? Zamiast obrazki świętych wkładać trzeba ram wyjąć, slot przedmuchać, włożyć ponownie. Czasem tak jest że nie styka, sporo razy tak miałem.2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Janek Świr Rowerowy wrzuca najlepsze filmy w Polsce w temacie rowerów grawitacyjnych ... Janek Master Chief !!! ... Dzięki Janek !!! za stworzenie ramy ... ULTRA SUPER HIPER ROZPIERDALATUS HARDTAIL Hornet Pro ...1 punkt
-
Do delikatnych miejsc puszka litowego do wszystkiego innego wiadro grafitowego.1 punkt
-
Smar miedziowy nie może być stosowany jako zapobiegający spiekaniu. Miedź reaguje i z alu i stalą. Lepsze są te białe pasty na bazie jakiejś ceramiki(?) jak shimano antiseize (jak dla kogoś drogo 50g za 10zł to jest coś podobnego pod alufelgi w moto (nie pamiętam rynkowej nazwy) w cenie około 30zł za 400g). Osobiście od wielu sezonów używam w rowerze "morskich", syntetycznych shc220 i shc460 do wszelkiej maści łożysk i jako uszczelniający przed wodą (np. oś korby). Daję go też do sprzęgła przerzutek. Czasami używam również mineralnego z dodatkiem molibdenu xhp222 (testuję go własnie w sprzęgle ratchet w dwóch piastach - na razie jest ok aczkolwiek smar mocno gęstnieje w niskich temp więc się zobaczy czy się tam sprawdzi). Wszelka amortyzacja właściwie tylko dedykowane kosmertyki (motorex, maxima i rockshox).1 punkt
-
To stary kopacz... Raczej sprawdził te opcje juz na starcie.1 punkt
-
1 punkt
-
Też lubię Shimano... Tyle że swoje. Te przyniesione do zrobienia po znajomości to bardzo niewdzięczna robota, bo często nie ma już jak pacjentom pomóc. A naparzanie młotkiem łożysk to chyba najgorsza czynność dla psychiki serwisanta. Szczególnie tych w ramie i w piastach.1 punkt
-
One są tak ciasno pasowane, że korozja na styku powierzchni łożysko-korpus piasty im nie grozi. W każdym razie po wielokroć miałem problemy z wyjęciem starych łożysk z piast. Pomocne okazało się zastąpienie młotka nylonowego (dedykowanego) młotkiem stalowym. Zwykle biję przez oś nakładając na nią nakładkę z twardego stopu alu.1 punkt
-
Dokładnie tak. Dodatkowo rowery i widelce mają często umieszczone mocowanie tak, że bez planowania lub podkładek nie da się ustawić zacisku idealnie w przestrzeni roboczej tarczy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No i jeszcze dochodzi do tego twój styl jazdy. SAG jest wartością orientacyjną i jedynie pomocą w poprawnym ustawieniu zawieszenia. Pierwszy pomiar jest po to, aby mieć punkt odniesienia do kolejnych zabaw z ciśnieniem i tłumieniem kompresji/powrotu. Jednemu 20% SAGu będzie za dużo i dobije kiedy tego nie chce, a innemu 40% wystarczy aby się cieszyć dobrą trakcją i poprawną pracą zawiechy. To jest jak trochę z tuningiem auta i sportową jazdą w danym zakresie obrotów silnika. Są tacy, którzy lubią gdy ciągnie z dołu i są tacy, których musi wbijać w fotel prawie przy odcince. Wszystko kwestą preferencji, potrzeb i upodobań.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zaiste noblowski to patent rodem z fermy ekologicznego drobiu aby poranna dostawa jaj zniesionych pod drzwi jajożerców zniosła wibracje podróży, prawdziwy soft rack time! Chroni przed wibracją wzdłużną i skrętną, teraz białko już nigdy nie będzie ubite na pianę montażową po 15 km leśnym tripie. Non kogel mogel . Żółtka się cieszą! Teraz czas na błotnik i intalację chroniącą przed atakiem lotniczym grupy Eagle & jajstrząb. 😀1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00