Skocz do zawartości

Ranking

  1. Pantadeusz57

    Pantadeusz57

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      191


  2. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      8 022


  3. Zbyszek.K

    Zbyszek.K

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      324


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      2 466


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.03.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. Bo... Jezioro Dąbie a w oddali "cywilizacja". Drogą rowerową po wałach przeciwpowodziowy w kierunku Lubczyny która jest ciągle nie ukończona a powinna już być dawno dawno... z licznika wynika, że zostało do ukończenia około 3 km
    9 punktów
  3. 6 punktów
  4. Bo, czerwone paski na szaro zielonym, coś ostatnio się źle kojarzy 🤭
    4 punkty
  5. Bo ptaszek na uwięzi: Rzeźby ze złomu: https://www.google.pl/maps/@54.3607957,18.6608984,18.46z
    4 punkty
  6. Tym razem fotka z serwisu, lubię ten spokój gdy mój nowy rower jest w odpowiednich rękach. Wszystkim życzę by i wasze rowery zawsze trafiały w odpowiednie ręce.
    3 punkty
  7. Bo były pszczółki to teraz motylki.Człowiek dziecinniej na starość 😀.
    3 punkty
  8. Bo Chata Morgana i Big Ben: A tak naprawdę to latarnia morska na Helu złapana z Westerplatte. Zaś chata morgana to z komiksu "Skąd się bierze woda sodowa", kto starszy to może pamięta
    3 punkty
  9. Ostatnia wyprawa moim Giosem, miło jest polatać w lutym na krótko.
    3 punkty
  10. 3 punkty
  11. 3 punkty
  12. Ta, kolumna ostrokołowców, uciekająca z bombardowanej Warszawy, szosy po 20k+ zakopywane pospiesznie w ogródkach.
    2 punkty
  13. Mój pierwszy 29er, zwany stalowym marianem ;).
    2 punkty
  14. 2 punkty
  15. Bo kilka km. żeby zabić stresa.
    2 punkty
  16. Bo nadmorskie klimaty są super Pozdrow'er
    2 punkty
  17. 2 punkty
  18. Bo pierwszy wypad na nowym sprzęcie
    2 punkty
  19. Bo wczorajsze leniwe przedpołudnie.
    2 punkty
  20. Bo 3 km wcześniej było tak pięknie .....
    2 punkty
  21. Bo dziś trzech kosmitów pozdrawia
    2 punkty
  22. Bo dziś smutny dzień i ładna pogoda. 🌻
    2 punkty
  23. W nocy światła na drodze obowiązkowe. Nawet na Mlecznej.
    2 punkty
  24. Ten sam szlak, co kolega wyżej w godzinach mocno porannych. Górka do testowania wydolności oddechowej i ćwiczenia kopyta 😆. Na zdjęciu nabrzeże Odry w Siadle Dolnym tuż przed samym szlakiem.
    1 punkt
  25. A tu komentarz prawdziwego hejtera rowerzystów:
    1 punkt
  26. Bo, wiosna blisko, ludzie zostawiają czapki w lesie
    1 punkt
  27. No bo co... bo pewnie dlatego że jeździmy razem i nie wziął telefonu i "ja musiałem zrobić ".
    1 punkt
  28. Bo... wyjąłem szosę. Do przemyśleń...
    1 punkt
  29. Bo z młodym łapaliśmy trochę słonka.
    1 punkt
  30. Kilkanaście metrów od drzwi do Żabki, w której pracuję
    1 punkt
  31. Chciałem przedstawić Wam ciekawą lampkę, stosunkowo nową i jeszcze mało znaną. Enfitnix Navi800  Koszt zakupu w moim przypadku to 30$ co przełożyło się na 115zł, dostawa w 8 dni poprzez Aliexpress Standard Shipping. W zestawie otrzymujemy lampkę, akumulator 18650 Enfitnix (produkcja LG) o sprawdzonej i realnej pojemności 3350mAh, uchwyt do kierownicy skręcany + docisk na końcu, dwie gumki pod uchwyt gruba i cieńka, adapter do uchwytu GoPro, kabel USB-C, instrukcja. Zestaw kompletny, przyzwoicie wykonany, na pochwałę zasługuje uchwyt, który jest skrecany, a na końcu dociskany przez "motylek", lampka siedzi stabilnie, nie przesuwa się i nie wpada w wibracje. Lampka dysponuje mocą 800lm, producent nie przekłamuje ani z mocą, ani z czasem działania za co duży plus. Jest to produkt typowo rowerowy, przeznaczony raczej na szosę, miasto, tereny górskie również oświetli, jednak na typowo las i góry wybrałbym coś innego. Posiada odcięcie, nie oślepia i równomiernie rozprasza światło plus tryb automatyczny, który po wykryciu ruchu załącza lampkę, a przy bezruchu po 10 sekundach wyłącza ją. Tryb auto można włączyć i wyłączyć kiedy się chce poprzez szybkie dwukrotne kliknięcie. Mocno oświetla drogę efektywnie na 25 - 30 metrów do przodu, a szerokość światła kawałek przed kołem to około 3 - 4 metry, dalej jest to około 8 metrów szerokości, uśredniając mamy zawsze minimum 5 metrów oświetloną na szerokość drogę. Pierwszy tryb 200lm na całkowicie ciemnej ścieżce, szerokość drogi 4 m, śmietnik na końcu linii światła oddalony o 25 metrów. ISO1250, shutter 1/10 Drugi tryb 374lm ta sama sytuacja co powyżej. ISO1250, shutter 1/10 W ruchu miejskim całkowicie wystarcza drugi tryb 374lm, tak prezentuje się w częściowo oświetlonym terenie, ISO800, shutter 1/33 Linia odcięcie przy najsłabszym trybie 200lm w mieście: Lampkę możemy zamontować na i pod kierownicą za pomocą dołączonego uchwytu, lampka jest odwracalna, rozczepiamy ją w połowie (jak przy ewentualnym wyciąganiu akumulatora) i możemy przekręcić o 180 stopni, przez co odcięcie światła i przycisk zostanie zawsze na górze. Mamy do dyspozycji 4 poziomy jasności i piąty tryb dzienny migający strobo, około 2 i pół bardzo mocnego błysku na sekundę. Najsłabszy tryb 200lm jest juz w porządku do miasta, a tego się nie spodziewałem, drugi 374lm jest całkowicie wystarczający na większość sytuacji. Jasność i czas świecenia: 800lm - 1.5 godziny 572lm - 2.2 godziny 374lm - 3.7 godziny 200lm - 8.4 godziny Tryb dzienny flash - 15.2 godziny Porównanie trybów i mocy, zdjęcia z ręki, wszędzie te same ustawienia aparatu, ISO800, shutter 1/20, całkowita ciemność kawałek parku bez lamp. Pierwszy tryb 200lm (8.4 godziny) Drugi tryb 374lm (3.7 godziny) Trzeci tryb 572lm (2.2 godziny) Czwarty tryb 800lm (1.5 godziny) Lampkę włączamy krótkim przyciśnięciem, przełączamy tryby kolejnymi krótkimi klikami, tryb auto w każdym momencie dwa razy szybki klik, wyłączamy całkowicie przytrzymując około sekundy przycisk. Lampka posiada pamięć ostatniego trybu, włączy się ponownie na ostatnim ustawieniu. Wymiary 105x31x34mm, waga samej lampki z aku to 110gr, widoczność 170 stopni, z boku będziemy zauważalni, IPx6. Korpus gdzie znajduje sie dioda wykonany jest z aluminium, druga część gdzie znajduje się akumulator to tworzywo. Pod włącznikiem są dwie diody sygnalizacyjne, czerwona i zielona. Podczas ładowania pali się czerwona, po naładowaniu pali sie zielona. Podczas działania zielona mruga przy włączonym trybie auto, a czerwona mruga przy słabej baterii. Kiedy nie używamy trybu auto i bateria jest naładowana to żadna z diod się nie pali. Port ładowania USB-C, w końcu coś na czasie, nie przestarzały micro. Ładowanie ok 2 -3 godzin w zależności jak mocnej ładowarki użyjemy. Lampkę można ładować także podczas jazdy kiedy jest włączona podłączając np. powerbank na kablu. Akumulatory można wymieniać. Lampka bardzo dobrze spisuję się podczas jazdy, światło w okolicach 5500K dobrze równomiernie rozproszone bez jasnych punktów, odcięcie światła, czasy pracy na akumulatorze pokrywają się z deklaracją producenta. Link do dysku Gdrive ze zdjęciami w lepszej jakości/rozdzielczości + filmik z prezentacją trybów pracy: https://drive.google.com/drive/folders/1KJJnGrwpoG8_XoGfHsRUPwVmwW0iq_E-
    1 punkt
  32. Szczecin, szlak orła bielika, wzdłuż Odry zachodniej. Nie widać na zdjęciu ale ten odcinek ma miejscami 20%...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...