Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      2 025


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      7 662


  3. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      769


  4. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      944


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.09.2021 w Odpowiedzi

  1. 18 punktów
  2. 13 punktów
  3. 9 punktów
  4. 4 punkty
  5. Rower to nie limuzyna na dojazdy na sumę. Sznity musza być, wtedy widać że rower jest użytkowany, a nie stoi w garażu Tu gdzie widać karbon, trzeba zrobić zaprawkę. Rysy można lekko wypolerować, malowanie będzie bardziej widoczne. I mniej się przejmować wyglądem, a więcej funkcjonalnością
    1 punkt
  6. Stawiam, że będzie jak w MTB, czyli od Tiagry w górę wszystko 12s, Tiagra i 105 mechaniczne.
    1 punkt
  7. Wygląd bardzo mi leży, progress ponoć jest (niby Hyperglide+ robi robotę), fajnie że dalej jest wariant szczękowy. Aaaale o ile teraz spokojnie można było wyhaczyć coś na Ultegrze w okolicach 10 klocków (a jeżeli idziemy na kompromisy nawet niżej), wygląda na to że próg wejścia podskoczy o 50%. Ja wiem że Di2 to super technologia, ale obawiam się że cena będzie dla wielu zabójcza i 105 stanie się super popularne, nawet wśród wielu entuzjastów. Szkoda że Shimano zawężyło opcje, przy obecnie horrendalnych cenach rowerów mechaniczna Ultegra była tą odrobiną luksusu która (aż tak) nie dobijała portfela.
    1 punkt
  8. Bo Grandeus, widok na północ, tędy wjechałem
    1 punkt
  9. Mam rebę z okolic 2015 roku. Standardowo była manetka pushlock która została wymieniona po 2 latach na poplock. W tym roku zmieniłem wysłużonego już poplocka na onelocka i wszystko ładnie działa (manetka pod lewą klamką hamulca). Manetka wyłączona to widelec stoi jak widły w gnoju, manetka wciśnięta to widelec pracuje. Ważną sprawą jest też dbanie o stan pancerza linki. Wymieniam go minimum raz na rok (lubi podrdzewieć i upośledza to znacznie pracę blokady).
    1 punkt
  10. Tu chodzi o pushlock, który RS wstawiał do reby i sid'a na przełomie 2014/15 i szybko z tego się wycofali rakiem. W tym przypadku tłumik jest normalnie zamknięty (blokada) i ciąg linki go odblokowuje więc totalnie odwrotnie niż we wszystkich innych konstrukcjach. Żeby było ciekawiej w tym wynalazku zastosowano a jakże "innowacyjną" manetkę z bistabilnym przyciskiem (jak w długopisie automatycznym) i to cholerstwo psuło się trwale już w pierwszych miesiącach użytkowania (i jak łatwo się domyślić - nie są już dostępne). Problem z podmianą manetki na inną polega na tym, że manetki te są mało stabilne w pozycji naciągniętej linki (i często przypadkiem a nawet bardzo często w terenie się to otwiera) a niewiele jest rzeczy mniej przyjemnych niż podczas szybkiej jazdy w terenie samoczynne włączenie się blokady widelca (bo tak to zadziała z tłumikiem pushlock).
    1 punkt
  11. Bo zamiast się wyspać obrabiam stare zdjęcia ale w końcu urlop i będą nowe widoki: Zieleniec 2012. W tle Masyw Śnieżnika, z lewej równiny gór Bystrzyckich, z prawej kawałek gór Orlickich.
    1 punkt
  12. To ile razy się zatrzymywałeś na smarowanie podczas przejażdżki ? I po co czyścić za każdym razem ? Pzrecież przypucujesz tylko z zewnątrz.
    1 punkt
  13. Bo szlak niebieski z przełęczy Łapszanka do Trybsza po dwóch dniach deszczu. W tle Słowacja. Gravel daje radę
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Strasznie też jesteśmy poważni na rowerach. Mało kto się uśmiecha, jakby jazda była za karę. Przynajmniej tak to u mnie wygląda. Zdjęcie jeszcze z wakacji.
    1 punkt
  16. Bo podjazd na Kalwarię.Tędy też jechali TdP, ale w drugą stronę.
    1 punkt
  17. Bo byłem już trochę zmęczony :-)
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Telefon, jaki by nie był, to jednak nie aparat.
    1 punkt
  20. 1 punkt
  21. Ale kto ustalił, że według wzrostu ma dobrze dobraną ramę? Producent tabelką wziętą z tyłka? Gość ma 188/9 wzrostu czyli w miarę standard a ta rama to ett prawie 65cm z mostkiem 70. Oczywiście, że na L znalazłby lepszą pozycję, raz przez krótszą rurę a dwa przez niższą główkę. Nawet durny trek, który tabelki ma mocno zawyżone sugeruje na ten wzrost (w emondzie) rurę 58,6 i mostek 11. U większości producentów jeździłby, wygodnie, na rozmiarach w granicy 58. Gość siedzi na tym rowerze jak na krześle, kierownica wyżej niż dvpa
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...