Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.05.2021 w Odpowiedzi
-
19 punktów
-
18 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
Parafrazując stary numer Big Cyca: bo na drodze którą jadę nie ma truskawek12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo Kaszuby są idealne na rower: https://beskidtrail.pl/majowka-na-kaszubach/3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo nieasfaltowe znacznie ciekawsze: Mam nadzieję, że tego jeszcze nie dawałem. Gdzieś między Wieżycą, a Sławkami, lipiec 2013. Asfaltowo (i nie tylko) na pewno warto zwiedzić okolice Ostrzyc, Brodnicy, Ręboszewa, Zaworów. Nie polecam odcinka Stężyca - Zgorzałe, na mapie niby ok ale widoków na jezioro nie ma, zarośnięte lub zabudowane. Lepiej już pojechać środkiem z Gołubia na Stare Czaple (nie gwarantuję asfaltu, pamięć podpowiada że był ale to było dawno).2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Cześć wszystkim.To mój pierwszy post, mam nadzieję że nie ostatni i zadomowię na dłużej Jestem nowym posiadaczem Marina Muirwoods, po przeprowadzce miałem przerwę w regularnej jeździe ale cały czas poszukiwałem coś odpowiedniego dla siebie.Byłem nastawiony na Gravela natomiast doszedłem do wniosku że Marin będzie dla mnie w tym momencie najodpowiedniejszy ale liczyłem się z tym że będę chciał go w niedalekiej przyszłości poddać upgrade'owi.Nie mam dużej wiedzy rowerowej ale dużo zapału do nauki dlatego zwracam się o pomoc Chciałbym rower dostosować do jazdy w terenie, 50-60% czasu nadal będzie użytkowany w mieście natomiast fajnie byłoby komfortowo wyjechać poza miasto, do lasu, na mniej lub bardziej utwardzone ścieżki.Lubię prostotę dlatego w głowie mam poniższy upgrade: Tak jak już wcześniej wspomniałem nie mam dużej wiedzy na temat części ale chętnie zasięgnę wszelkich opinii czy ta koncepcja spełni moje oczekiwania a jeśli tak to informacje jakie części będą mi potrzebne i jak się do tego zabrać Nie znalazłem specyfikacji ale opony to prawdopodobnie Conti Race King a korba to XCR - tyle można wyczytać co do reszty jestem zielony. BTW. Mój wzrost to 186 i posiadam rozmiar XL, chciałbym pozycję sportową ale wydaje mi się że w obecnym ustawieniu mam za bardzo leżącą pozycje.Wydaje mi się że siodełko jest ustawione na odpowiedniej wysokości ale kierownica jest za nisko - będą potrzebne podkładki do sterów czy wystarczy kierownica/ustawienie kierownicy jak na zdjęciu powyżej? Wybaczcie za banalne pytania ale jestem kompletnym laikiem, za każdą wskazówkę będę wdzięczny1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bierzesz rozkuwacz do łańcucha, skracasz, łączysz z powrotem za pomocą spinki z kompletu łańcucha.1 punkt
-
1 punkt
-
Zmień tylko opony. Jak napęd się zużyje to wtedy będziesz najwyżej myślał nad zmianą na 1x ale to są już koszty no chyba że nie zależy Ci na lekkich i ciężkich biegach to wystarczy zębatka NW Odnośnie wysokości kierownicy to podkładek nie da się chyba że kupisz adapter do przedłużenia rury sterowej https://allegro.pl/oferta/adapter-przedluzka-rury-sterowej-ahead-1-1-8-alu-7396942743, ale możesz też kupić kierownice z dużym wzniosem i ewentualnie krótszy mostek1 punkt
-
On jest prosto spod dłuta Michała anioła, był tylko przymierzany, bez nabitej gwiazdki i bieżni. Być może Michał się trochę skichał, perspektywa też ma swoje za uszami, breezer jest sam w sobie krzywy jak się na niego paczy. Tak czy owak przejechałem się po dworkupo bez dzwona, z kokpitu rozpościerał się zapierający dech w piersiach widok na me włości.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja mam dłonie średniej wielkości. Absolutnie nie trzeba mieć sporych dłoni.1 punkt
-
Naprawa nie ma sensu. Jedyną sensowną opcją jest wymiana kompletnego zacisku.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00