Dwublatowa korba to bardzo dobre rozwiązanie. Sam zobaczysz że będziesz jeździł głównie na dużym blacie a mniejszego używał tylko na podjazdach czy w jakimś terenie. I jak chcesz dopiero łapać formę to nie ma sensu pchać się w trzyrzędowe korby z zębatką 48T.
Roam 1 w zupełności Ci wystarczy - osprzęt Deore działa już bardzo fajnie, do tego ma powietrzny widelec - a to nie jest standardem w tym zakresie cenowym.
Jest od cholery 7 rz klamkomanetek z alu dzwignią shimano. ( v brake )
Starszy i dobry model :
https://allegro.pl/oferta/klamkomanetka-shimano-v-brake-st-ef28-prawa-e27-6736887835
Nowszy :
https://allegro.pl/oferta/shimano-klamkomanetka-st-ef510-7rz-blk-2p-jrk-8162779236
Twoje heble obecne o ile są sprawne sprzedasz bez problemu za 220zł. Z tymi 430zl masz pi razy oko 650zl... rozumiesz więc czemu nie opłaca się składanie jeżeli wymienisz przewody....? Bo sobie możesz kupić za tę kwotę całe nowe Slx'y z tarczami rt66.
Jedyną opłacalną kombinacją dla klamki bl-m506 jest tak naprawdę.... sytuacja konieczności znacznego zwiększenia mocy i to tylko z przodu czyli zakup zacisku br-mt420 lub br-mt520 i nic więcej. Bo po prostu wszystko inne można mieć lepiej i ekonomicznej, sprzedając obecne i kupując nowe.
Ps. Bawić w podmianki na slx'y to jest sens jak pada zacisk w tym zestawie, bo klamka jest fajna i jej szkoda.
Ps2. Odpowiedź na pytanie "jaki efekt" - identyczny jak komplet slx, poza wygodą przy regulacji klamki.
Odtłuszczacz na nafcie,to nie odtłuszczacz,wszystkie naprawdę porządne są na alkoholu.
Ale nie wpadajmy w paranoję,nawet odtłuszczając ekstrakcyjną,co i tak jest środkiem aż za dobrym,nie robimy tego jeden raz,oleje się i tak kumulują.
W tym temacie jest ponad 70 stron lania wody o tym samym,to nie praca doktorska,a pozbycie się syfu z części metalowych.
Potwierdzam, użytkuję Chisela i rower świetnie jeździ.
Płaski kąt główki i krótki mostek są podyktowane tym, jak wyglądają obecne trasy XC. Wystarczy obejrzeć jeden wyścig klasy World Cup i nagle okazuje się, że "ścianki" które kiedyś ludzie zjeżdżali na zjazdówkach w kaskach full face obecnie są normą w wyścigach Cross Country. Trasy są bardziej strome i techniczne (dzięki czemu bardziej widowiskowe) to i rowery muszą być dostosowane
Od miesiąca ujeżdżam sztywnoosiowego Peak-a TA po tym jak rama mojego Droessigera pękła. Peak jest świetny! Super podjeżdża, sztywny na zjazdach i dość lekki rower mi wyszedł