Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 28.06.2019 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo turystyczno-przyrodniczo-rowerowy raj - zaraz za naszą zachodnią granicą, w "lewym-górnym" narożniku Polski 110 km brzegiem Zalewu Szczecińskiego - start i powrót do Nowego Warpna https://drive.google.com/open?id=1vNiQ1uPs33rDKtGs6pCxCS1Ko63n7AQI&usp=sharing Na zdjęciu cel wycieczki: Naturpark Flusslandschaft Peenetal (czyli Park Krajobrazowy Terenów Zalewowych Doliny Peene czy jakoś tak)3 punkty
-
Spadając w przepaść. ps. Swego czasu na innym rowerze z cienkimi oponami "przekręcił" mi się na tym zjeździe licznik i wskazał 82 km/h. Zjazd się skończył i zbliżył się zakręt. Miałem okazję poznać skuteczność hamulców szczękowych. Z zakrętu wyleciałem w krzaki. Na szczęście bez szkody na zdrowiu i w sprzęcie. Po tej przygodzie wymieniłem rower.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
1.Wszechobecne hulajnogi. 2.Nieogarnięci rowerzyści. 2.1.Rowerzyści z telefonem. 2.2.Rowerzyści ze słuchawkami. 2.3.Niedzielni rowerzyści. 3.Wylogowani piechurzy. Jazda w mieście to walka o przetrwanie.2 punkty
-
1 punkt
-
Tu chyba podałeś receptę na spokój. Otóż jak najdalej od ludzi. Im ich dookoła mniej, tym robi się przyjemniej i bezpieczniej. Nie, żebym się nie lubił piwa z kolegami napić, ale jak akurat przypadkowo nie piję, to najlepiej mi w lesie, albo na polnych dróżkach.1 punkt
-
1 punkt
-
SLX nie rozpatruję. Widzę dwie opcje: "po taniości" Deore + RT-66 lub "raz się żyje" Deore XT + RT-76. 327zł dopłaty do opcji drugiej. W sklepie rowerplus. Wysyłka od 399zł gratis.1 punkt
-
1 punkt
-
Autoryzowane serwisy z reguły rozkładają ręce. Ew. wymieniają na nowe ;-) Przyczyna problemu jest dość prosta, blokada przycina się z dwóch przyczyn: 1. W niemal wszystkich tłumikach bolec trzymający sprężynę po jej naciągnięciu wygina się i plastikowy element z uszczelką, który wchodzi w aluminiowy, górny korek jest pod kątem. Przez to dociska mocno do krawędzi korka i tarcie jest tak duże, że blokuje obrót pokrętła 2. Często (szczególnie w tańszych tłumikach) jest złe pasowanie aluminiowego korka z plastikowym elementem i znów powstaje bardzo duże tarcie Remedium jest przeszlifowanie otworu w aluminiowym korku tak, aby delikatnie zwiększył swą średnicę. Dzięki temu obrót plastikowego elementu jest płynny. Oczywiście obie części muszą być utrzymane w czystości, warto dać tam nieco lekkiego smaru jak np. Slickoleum. Warto pamiętać aby dobrze (równo) skręcać tłumik. Kiedy plastikowy element będzie krzywo zacznie stawiać opór. Z reguły te tłumik daje się naprawić ale są modele, które gną się na lewo i prawo bądź mają fabrycznie wykonane krzywe elementy i nic nie można zrobić. Wówczas warto spróbować napiąć sprężynę x2, natomiast może to prowadzić do jej pęknięcia, czasem uszkodzenia tłumika lub po prostu twardego dla kciuka działania manetki.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00