Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04.01.2019 w Odpowiedzi
-
Tak jak jest motorower to powinien w przepisach byc elektrorower z obowiazkowym OC, rejestracja, prawem jazdy i skonczyloby sie babci sranie.4 punkty
-
2 punkty
-
Zależy czy jest to push to unlock czy push to lock. W pierwszym przypadku jak zdejmiesz manetkę to amortyzator będzie zablokowany i będziesz musiał kombinować z zablokowaniem pokrętła w pozycji open. W drugim przypadku nie ma problemu.1 punkt
-
Dziewczyny od razu wyczują różnicę, ale posiadacz korby nie zawsze. Tak jak w przypadku szerokiej obręczy, kierownicy - długość korby dodaje ekstra punkty do nieśmiertelności. Mam korby 170, 172 i 175 i w zasadzie do roweru w góry psychologicznie wybieram 175 mm... Zmieniając rowery jednak nie czuję, nic nie czuję, nie myślę... Na rowerze szosowym ( opony 23) zrobiłem z chłopakami turystykę kończąc pod Dolomitami. Miałem hej ho kilogramy nabite w sakwach kasetę 14/32 i naprędce założoną korbę 170 z tarczami 52-36. I ani razu nie pomyślałem czemu nie mam 175, a wiele razy w myślach klepałem się po plecach że klawo - że zamiast 39 mam 36 zębów młynka... A z tymi szerokimi obręczami do szosy, przełaju.... Ogólnie jest zajethebiście aż do rozwalenia koła w szparze między kamieniami czy innej szczelinie. Balonik oponki na węższej obręczy i w mtb i w kołach szosowych chroni krawędź felgi... Także warto też przemyśleć przy dobieraniu ... Wyjątkiem są koła holenderskie, wąska opona miejska na pięknym stalowym obwodzie. To jeździ cudownie jest ciężkie mało napompowane i odporne na codzienność tylko stalowa obręcz to trochę inna liga i odmienny typ wytrzymałości blaszanej. Rambo ....masz rację w oku mężczyzny każde 2,5 mm długości liczy się jak 2,5 cm1 punkt
-
1 punkt
-
Odpowiedź na pytanie została udzielona w 2 poście, potem standardowo zaczął się bełkot nie na temat, także zamykam.1 punkt
-
Tu trwają jakieś zawody w pasieniu? Można się jeszcze dopisać?1 punkt
-
Sam piszesz ze nie wiadomo. A jak nie wiadomo to sie stosuje zgodnie z zamyslem ustawodawcy. A na pewno nie bylo w intencji ustawodawcy to by roweremi naginac 40km/h po chodnikach i drogach rowerowych. Dlatego to moja interpretacja jest wlasciwa, a nie twoja. Jezeli uzywasz miesni do jego napedzania tak. Jezeli jedziesz na samym silniku to nie. I nie ma znaczenia to co robisz aktualnie. Chodzi o mozliwosci techniczne pojazdu. Przy platnosci viatolla tez nikogo nie interesuje czy pojazd wazy 4 tony czy 3,3 tony w danej chwili. Wazna jest dopuszczalna masa calkowita pojazdu, a nie jego aktualna waga. Co z tego ze jedziesz z pusta przyczepa? DMC pojazd + przyczepa >3,5t to masz placic. Najslabsze sa skutery 50cm3 na kategorie AM. Maja 4KM mocy i ograniczenie do 45km/h Musisz je zarejestrowac, placic OC i jezdzic nimi po drogach. Elektrykiem ktory ma 1,4KM mozna spokojnie przekraczac 50km/h (jezeli zastosuje sie twoja niewlasciwa wykladnie prawa) i jeszcze jezdzic po chodnikach, DDR, nie miec OC ani zadnych uprawnien.1 punkt
-
Niby nie powinno się karmić, ale pociągnijmy temat Jakaż to okoliczność Cię skłania do patrzenia w kierunku widłów pod 27.5" jeśli masz koło 29"? Domniemywam, że jakaś mega okazja cenowa na "oeliksie" na "amor do dałnhil-ędóro-frirajd-stónt"?1 punkt
-
Jest jeszcze biketart.com, kupowałem tam frameset, wysyłka za darmo do Polski, drobnica od 7,99 GBP1 punkt
-
Lekkie, tanie i na zamówienie nie idą ze sobą w parze. Poniżej tysiąca złotych można było kupić w Anglii ramy z widelcem z napisem... zaprojektowane w Wielkiej Brytanii. A wykonane pewnie na Tajwanie, coby ciąć koszty. A w przypadku poziomych haków nie jest podobnie? Każde naciągnięcie łańcucha powoduje konieczność korekcji ustawienia zacisku Najwygodniejsze rozwiązanie to przesuwane, poziome haki: Ale takich też nikt nie zrobi za grosze. Wyżej piszesz o kilku ramach - a to ciągle jednostkowa produkcja. Bez wdrożenia linii produkcyjnej koszt nie spadnie znacząco.1 punkt
-
Pusta dyskusja i próba zawracania kijem Wisły przez domorosłego speca od przepisów. Kompletny brak zrozumienia sposobu pisania ustaw i prawa i trwanie w przekonaniu, że można wybierać sobie alternatywne rozwiązania wyrwane z kontekstu paragrafu. Po co dalej ciągniecie tą dyskusję? To jak walenie grochem o ścianę. Widać kolega ma jakiś swój cel, że jest tak oporny na wiedzę. Napisałem już wcześniej - podjechać do rzeczoznawcy i skończy się głupia dyskusja. Szkoda klawiatury. Tak, jak napisał Verul - poodpycham się nogami na motocyklu (na potrzeby dyskusji niech będzie elektryczny, bo są takowe) z wąską kierą i będzie rower... Szerokość pasuje? Pasuje. Napędzany siłą mięśni? Napędzany. Rower jak nic.1 punkt
-
Kona robiła dosyć mocne i lekkie ramy, jakieś cro-mo z główką 1 1/8 powinno się dać urwać w dobrych pieniądzach. Zwłaszcza w małym rozmiarze. Gorzej będzie z mocowaniem tarczówek, ale możesz szukać na przykład modelu Explosif 26, spełnia kryteria. Ale na wagę <2kg w stali bym nie liczył. Tu masz przykład jak to to się prezentuje: Co do używanego alu - łatwo trafić na zmęczoną ramę, która prędzej czy później pęknie więc im nowsza tym lepsza. Chociaż to ciągle alu EDIT: I to nie jest tak, że my Ci podamy garstkę modeli a Ty sobie to wklepiesz w olxa i będziesz przebierał w ofertach Tu trzeba polować Panie!1 punkt
-
@Prekompilator sprawa jest prosta - podjedź takim wynalazkiem o mocy powyżej 250W i wspomaganiu działającym po przekroczeniu 25km/h (oraz możliwym do odpalenia z manetki bez kręcenia pedałami) do rzeczoznawcy i poproś o zaświadczenie, że to jest rower. Powodzenia.1 punkt
-
Mnie osobiście konsultacje z programistami zmiażdżyły i odebrały dech, szykowałem się na srogą kontrę ... ale odpuściłem bo jestem na urlopie, z programistami i kierownikami projektów spotkam się dopiero po iluś tam królach ... Jednak zastanawia mnie dlaczego ten programista nie wyłapał deklaracji stałej w postaci "rower - pojazd napędzany siłą ..." i nie zastosował tego w dalszej części kodu kiedy ta stała zostaje wywołana, kiepsko to wróży dla jego kierownika projektu . Pozdrawiam1 punkt
-
W tych pięknych okolicznościach przyrody... Dawno go nie było w tym dziale, a że nastąpiło kilka zmian, to wrzucam zdjęcia z dzisiejszej rundy. Od czasu ostatniej wizyty w galerii Diabełek dostał nowe koła DT XM1501, tarcze hamulcową na przód, nową oponę na przód Barzo 2,25, nowa przerzutka przód Deore m6025 i 'unikalnie' zestopniowaną korbę 32-22 oraz mostek Accent Executed 90mm. No i nie obyło się bez małego druciarstwa - podkładki pod śruby korby wykonane własnoręcznie Myślę że to już jest specyfikacja docelowa, bo teraz jeździ się super. Na wiosnę tylko zamleczę koła i basta .1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo było tak wietrznie że zamiast wrócić na obiad zwróciłem na podwieczorek.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Sprzątnąłem offtopa i przypominam że tutaj fotki wrzucamy. Bo Nowy Rok rozpoczęty1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No właśnie istnieje to i to. Smuga kondensacyjna szybko znika, a smuga od chemitrails dłużej się utrzymuje i się rozszerza, zasłaniając słońce. A to spowodowane może być na sterowanie nie podświadome ludzi zachowanie, rozdrażnienie, rozkojarzenie itp Śmiać się można, ale człowiekiem mądrzejszym gorzej się steruje. I jeszcze można wspomnieć o istnieniu illuminati i masonach.1 punkt
-
Raczej niedobra. Lepiej jakaś Giyo zanabyć.1 punkt
-
szukałem rozwiązania problemu i w sumie przypadkiem trafiłem na ten temat. Masakra. Dołączam sie do niezadowolonych klientów. Beto Sp-002 za 65zł. Użyta DOSŁOWNIE 10 razy. Najpierw objaw taki jak u mo2- szpilka która sie wkręca nie dochodziła do zaworu i go nie dociskała. Później doszło syczenie i uciekanie powietrza gdzieś bokiem z główki. Co ciekawe pompka rolson z tesco nieprzeznaczona do amortyzatorów dopompowywała do jakiejś wartości. Rozlozylem na czesci pierwsze Beto, poczysciłem i nasmarowałem solidnie ŁT43. Objawy nadal te same. Nie dociera do mnie ze po kilku razach pompka wyzionęła ducha...... (niestety paragon wyparował ) Chciał człowiek kupić troche taniej a sumując wydam łącznie równowartosc solidnej- markowej pompki...1 punkt
-
Też miałem problem z pompą beto. Na jednym zaworze działała a na drugim nie, później na odwrót albo w ogóle. Okazało się że napuchła uszczelka w głowicy dystansująca/uszczelniająca zawór w amorze. Pin w głowicy pompki nie dochodził do rdzenia zaworu amortyzatora. Wystarczyło wyciągnąć uszczelkę , przeciąć na pół i po problemie. Może się komuś przyda.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00