Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.09.2018 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
Bo warto było wtelepać się ostro pod górkę... Kapliczka w Przydonicy, szczyt Dział - w okolicach Gródka nad Dunajcem - mojej urlopowej bazy wypadowej na Pogórzu Rożnowskim11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
@Rulez co masz na myśli? Jest nowy full do XC, który wygląda zgrabnie, ma wszystkie najnowsze standardy, sprawdził się w Pucharze Świata. Soil dostał koła 29 cali, jest gravel, odświeżone malowania. Moim zdaniem nie mają się czego wstydzić kiedy porównamy ich do Kellysa czy Authora. Poziom Treka czy Speca to nie jest i długo nie będzie, ale ważne, że się rozwijają i podążają za światowymi trendami.2 punkty
-
2 punkty
-
Slickoleum w normalnej ilości https://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/serwis-amortyzatorow/oleje-smary/prod/slikoleum Kupowałem ten smar u nich- konfekcjonują do małych pudełek. Stosuję/stosowałem do amorków i tłumików. PrepM jest w Polsce praktycznie niedostępny ,a sam nigdy go nie mieszałem.1 punkt
-
Co do PerpM, to zaleca się wymieszanie go z olejem, i aplikowanie takiej mieszanki. Ja tak robię i efekt bardzo dobry.1 punkt
-
Slickoleum, PrepM, Slick Honey. Testowałem każdy z nich, PrepM jest dosyć gęsty i jako taki wg nie nie jest najlepszym rozwiązaniem. Slickoleum lub Slick Honey wypadają lepiej . Choć ten smar i tak nie jest głównym środkiem smarnym dla dolnych goleni.1 punkt
-
Raczej nie odczujesz negatywnych skutków ja tam jestem nieco przewrażliwiony i mi pewne rzeczy po prostu przeszkadzają. Poza tym w DT masz typowe rozmiary łożysk przez co można kupić łożyska premium w rozsądnej cenie (oczywiście jak zjeździsz już fabryczne, które i tak są dużo trwalsze niż te fabrycznie montowane w Novatecach).1 punkt
-
1 punkt
-
Siemka Tu masz manual: http://www.manitoumtb.com/wp-content/uploads/2016/12/2012-Service-Manual-REV2.1.pdf a tu oil chart: http://www.manitoumtb.com/wp-content/uploads/2016/11/Oil-Height-Diagram_new-REV2.pdf który zaleca do tłumika olej syntetyczny 5w maxima. W dolne lagi manitou zaleca semi bath. Z tego co wiem ludzie też daja 15w a nawet 20w. Co do smaru sam sram butter nie jest najgorszy, oryginalnie manitou zaleca slickoleum. pozdrawiam1 punkt
-
350 to b. dobre piasty ale jak ktoś napisał, że są bezobsługowe to jest w błędzie (producent podaje interwały serwisowe podobnie jak w lepszych amortyzatorach). Odnośnie 350 vs. 240s to różnica polega właściwie na innych łożyskach (240s ma nierdzewne) i zastosowaniu w 240 zębatek ratchet 36T. Szczelność jest identyczna. Nierównomierny dźwięk to typowy objaw docierającego się sprzęgła (to samo jest w 240). Jak komuś za głośno zawsze można posmarować odrobinę więcej. Odnośnie kąta zazębiania to wynika on z ratcheta 18T - dzielimy 360 na 18 i wychodzi, że sprzęgło zazębia co 20 stopni - jest to denerwujące, szczególnie po przesiadce z piasty 240 (co 10 stopni) albo nawet zapadkowych piast np. mavic. Można wymienić zęby na 36T lub 54T, operacja bez użycia narzędzie, trwa 3 min i kosztuje 200zł i więcej ;). Koła DT 29" szczególnie wąskie jak x1900 można czasami trafić na wyprzedaży (np. w crc) za 500-600zł komplet, x1700 (na 350tce) za 800-900zł.1 punkt
-
Do ramy mtb jak założysz nrx'a to znacząco padnie geometria (przód 3-4cm niżej to już b. dużo). No i z reguły spotkasz problem ilości miejsca na większy blat. Na B-D masz ze dwie przyzwoite ramy radona do trk/crs. Sztywna ośka w rowerze tego typu to trochę fanaberia. Koła o których wspominasz zamówisz do max 1200zł (R470 over 350) a hamulce za 700-800. NRX-S jest sporo lepszy niż -E (m.in. tłumik rozbieralny) ale o ile przeżyłbym brak poszerzanej sterówki to sterczące dziury po pivotach by mnie dołowały. W praktyce koła X1900 będą różnic się tylko piastą z tyłu. I szczerze to 350tka z ratchetem fabrycznym (18T) może powodować nerwicę ze względu na jałowy kąt obrotu do zazębiania.1 punkt
-
No to w Twoim przypadku wyjściem jest zakup nowego roweru... np. wspomnianego pathlite'a. Jak chcesz poskładać coś chociażby zbliżonego to wylądujesz cenowo ze 20% wyżej. Masz coś w obecnym rowerze co warto byłoby przeszczepiać na nową ramę?1 punkt
-
Ramy mtb Cube'a nawet węglowe mają kwadratową geo - stąd są wysokie i stosunkowo krótkie w porównaniu np. z trekiem czy specem itp. W każdym razie jeśli potrzebujesz roweru trekkingowego to nie kupuj do niego ramy mtb żeby później robić rzeźbę modernistyczną. Poza tym ramę mtb ht z reguły bierze się o 1 rozmiar mniejszą niż trekkinga (oczywiście do użycia zgodnie z przeznaczeniem). A swoją drogą jakiej wartości dodanej oczekujesz po węgielnej ramie w trekkingu? Kilkaset g mniej?1 punkt
-
@niuti który to szlak, bo wygląda znajomo? Niebieski na Lipowską? Bo nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem (żółty z Rajczy jeszcze przed Halą Redykalną)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mam owala 34z + 2mm podkładek offsetu i jest na styk (korba slx m675 więc 2rz). 36z może by jeszcze weszło, ale 38 nie :/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja widzę tylko punkty montażowe pod błotniki. Brak tych pod bagażnik.1 punkt
-
Nie wiem czy zauważyłeś, ale tematem nie jest czy kupujesz na ali, czy lubisz, czy nie. Tematem jest:"[Aliexpress] Sprawdzone zakupy"1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00