Skocz do zawartości

Ranking

  1. piter614

    piter614

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      641


  2. Jacam76

    Jacam76

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      89


  3. nhandu

    nhandu

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      286


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      7 662


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.06.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo słońce się chowa czas iść spać
    8 punktów
  2. Bo później potwierdziło się że zjazd z Przechyby dał więcej radości niż podjazd.
    7 punktów
  3. Witajcie. Pacjent to piasta DT Swiss 240s z aluminiowym bębenkiem. Kaseta w M8000 w połowie na pająkach, ale najmniejsze luźne zębatki powodują problem wcięć. Poza problemem ze zdjęciem kasety pojawia się problem z synchronizacją biegów, przerzucanie między koronkami najmniejszą na pająku a pierwszą luźną czasem powoduje przeskoczenie napędu mimo wzorowo długiego łańcucha. Przebieg bębenka to 1500km, zajrzałem w wolnej chwili i się przeraziłem, pod koniec sezonu będę kilka mm głębiej i będzie jeszcze gorzej... Czas działać! Przyda się mikroszlifierka oraz stalowy pręt. W moim przypadku pochodzi on z przewodu otwierania maski samochodu. Mocny, twardy i przede wszystkim stalowy. Co zrobiłem? Zeszlifowałem trzy wypusty wieloklinu w bębenku i dopasowałem idealnie na długość trzy pręciki. W rezultacie stalowe koronki kasety wchodzą na bębenek wraz z wetkniętymi pręcikami a nacisk wywierany przez koronki na bębenek będzie rozkładał się równomierniej na aluminiową konstrukcję. Mam nadzieję, że to całkowicie wyeliminuje nacinanie i problem z przerzucaniem biegów w newralgicznym miejscu. Łącznie zajęło mi to około jednej godziny. Pozdrawiam!
    3 punkty
  4. Bo gdy pierwszy raz tam zabiegłem postanowiłem, że to będzie moja stała trasa na długie wybiegania 15 km+ i że kiedyś tam zajadę na rowerze. No i o, stało się. Foto z piątku.
    3 punkty
  5. Bo w takich warunkach na rowerze nie dał bym rady. Tarnica.
    2 punkty
  6. Bo nowy gatunek sarny pojawił się u mnie na polach.
    2 punkty
  7. Lepsze opony - z dobrym systemem antyprzebiciowym
    1 punkt
  8. Witam Wg. mnie ten rower spełnia wszystkie wymagania. Cena raczej niezła choć nie jest zbliżona do poprzednich rowerów. https://www.bikester.pl/giant-fastcity-cs-rower-miejski-mczyni-niebieski-696957.html
    1 punkt
  9. bo pan dumny temu to dobrze, na wodzie.
    1 punkt
  10. Bo gotowy na jutrzejszą dojazdówkę i cały dzień na rowerach Może nie będzie szorować po asfalcie?!
    1 punkt
  11. Podczas 8 dniowego kręcenia( kręcenia się) po Włoszech. Civita di Begnoregio
    1 punkt
  12. Bo aż chciało by się by u nas tak pięknie było, łza się w oku kręci
    1 punkt
  13. Bo cmentarz wojenny nr 307 w Łąkcie Dolnej.Są trzy obok siebie 305,306, i ten na zdjęciu.W Łąkcie Górnej jest nr 304.Ładnie położony w lasku. Miejscowy kazał jechać miedzą do góry,a 50 metrów w bok jest polna droga. Przynajmniej tak wychodzi z mapy Google.Złośliwy czy jak ?
    1 punkt
  14. Mateusz30 Przeczytaj post autora, który ma 2 m wzrostu i już jest szczupły, żeby nie powiedzieć chudy, więc gdyby jeszcze schudł, to zamieniłby się w patyczaka i nie miałby siły jeździć...
    1 punkt
  15. Bo fajnie, że wymyślono długie weekendy ; )
    1 punkt
  16. A ja kupiłem Tribana 500 i jak na moje możliwości wystarczy . To moja pierwsza szosa , rower może na lichym osprzęcie ale po regulacjach działa poprawnie i spełnia swoje zadanie. Na forach czytałem że koła nie wytrzymują (pękające ogumienie) ale nic takiego nie zauważyłem a jestem raczej ciężki (106 kg) i pomimo wzbudzania szyderczych uśmiechów bardziej rasowych kolarzy podczas mijania jestem zadowolony że mogę za niewielkie pieniądze popróbować swoich sił na szosie.
    1 punkt
  17. W końcu dostaje na co zasłużył... fot. Biały Wilk [/img]
    1 punkt
  18. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...