Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Pantadeusz57

    [Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie

    A tak wygląda z innej perspektywy
  3. Czy zmiana małej zębatki w korbie SLX M7000 2x11 38-28T na 26T będzie sprawiała jakieś problemy? Przerzutka przednia to Sram GX z pojemnością 12T więc teoretycznie powinno hulać, ale zastanawia mnie czy umiejscowienie pinów na dużej tarczy ma tutaj duże znaczenie. Przeglądając ofertę jednego ze sklepów, zauważyłem, że są różne duże zębatki dla wersji 38-26T i 38-24T do starszej korby XT. Wydaje mi się, że mogą się różnić umiejscowieniem pinów, dlatego mam obawy przed taką zmianą w M7000.
  4. Wczoraj
  5. itr

    [bikepacking] Podróże na rowerze

    Mam taką tylko nie odblaskową, do Gravela na dętka pompka kanapka kurtka wystarczy https://road.cc/content/review/154006-ortlieb-saddle-bag-high-visibility Po odpowiednim ustawieniu zaczepu przestała odpadać... Bo najpierw był opad rąk... Od tego czasu polubiłem.. WKG sakwy na widelcu z przodu są moim zdaniem .... mocno frustrujące Torby pakigowe przy kierownicy chyba im dalej od osi sterów jest masa tym gorzej....w czasach przedpotopowych, no i przed pakingowych z przodu woziłem mały namiot i śpiwór czyli około 3 kg, opięte ekspanderem i paskami wtedy nie czułem negatywów...
  6. wkg

    [bikepacking] Podróże na rowerze

    No tak ale torba pod siodłem, framebag, torba pod kierownicą vs sakwy nisko i może coś jeszcze z przodu na widelcu dla równowagi to chyba spora różnica szczególnie w trudniejszych warunkach ...
  7. KrisK

    [bikepacking] Podróże na rowerze

    @itr źle zrozumiałeś lekko. Mam rower który waży poniżej 10kg chciałbym żeby tak pozosało W torbie ma być podstawa w pstaci żarcia i wiatrówki oraz dętki. To tak na co dzień. W wypadku tego roweru jakikolwiek dalszy wypad pewnie bym nawet 10min nie myślał czy zakładać sakwy. Ale tak jak teraz latam to szkoda mi. A nawet na dwa dni to moje potrzeby są żadne, chociaż spakować sie do 10l było by wyzwaniem. też rozważam czy by tam wszedł większy worek w razie potrzeby... Najgorsze ze ciężko z tymi produktami jest. Nie ma jak iść i pomacać. Znalazłem ją pniżej 500zł i z jednej strony kusi z drugiej szkoda mi kasy jak by się miała okazać mało funkcjonalną zabawką. W przypadku gór do sakw mam jedno, ale poza spadaniem . Ciężko się rower wypycha @wkgpodejrzewam ze wszystko zależy od wagi bagażu.
  8. itr

    [bikepacking] Podróże na rowerze

    Waga wysoko? ciężko mi porównać bo jednak sakwy to były najcześciej nie małe tylko duże Crosso po brzegi, wiele wiele kilogramów.... No i jak to porównać do 8- 9 litrów w Rosłelu... dodatkowo torby są w centrum, a sakwy na bokach to też daje inne wrażenie manewrowe... Natomiast baaardzo najbardziej czuć różnicę jeśli zamieni się wiotki bagażnik na sztywny, obserwując kolegę z z pierogiem od Ortlieba, widziałem bujanie tylko jak pedałował stojąc na podjazdach... tylko że nie jeździliśmy po ścieżkach mtb, czy myszkująca torba przeszkadza np na bandach single traków trudno mi powiedzieć, z sakwą nic nie czułem czy przy lewo prawo czy małych skokach. Roswell nie był natomiast jeszcze w górach mtb, tylko na szosie...
  9. itr

    [Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie

    Szczególnie śliski zimą, bardziej śliski niż siodło zacnego użytkownika tego forum, retrografia 2016
  10. itr

    [bikepacking] Podróże na rowerze

    Błyskawiczne oddzielenie, tak w sakwach jak i mocowaniach typu pakman czy samuraj zawsze na plus ... Torby rzepowe z paseczkami i frame bagi są mniej mobilne w obsłudze.
  11. wkg

    [bikepacking] Podróże na rowerze

    Tak poczytuję czasem ten wątek i się zastanawiam - czy te wszystkie podwieszane torby i torebusie nie zawyżają wam środka ciężkości ? Tzn zawyżają ale czy to nie jest dolegliwe ?
  12. itr

    [bikepacking] Podróże na rowerze

    Dziś spakuj do siatki z siadronki wszystko co chcesz za trzy dni wozić w tej torbie, Wszystko... zobacz ile tego jest...może się okazać że bez plecaka się nie obejdzie Wyobraź sobie że też chcę mieć lekko, tylko po obkupieniu w te torby mam wrażenie że w dobie internetu jakoś ulegamy zbiorowej kaliforniskiej iluzji... tylko tam jest po prostu cieplej, i nie leje po kilka dni jak u nas, akurat w czasie urlopu... no i kwestia smrodu... dwie sakwy łatwiej przygotować na potrzeby sanepidu, jedna może być pachnąca Mokre brudne i robocze w drugiej Bagażnik szosowy mam około 500 g, jedna sakwa małe Crosso to 600. porównaj to z wagą trzech toreb bajpakerskich P/T i frame bag. mieszczących razem 30 litrów... Mnie strasznie boli coś jak mam plecak, nawet tylko z piciem... muszę mieć wolne plecy... na chodząco tego problemu nie mam...
  13. Janu_sz

    [Przewód hamulcowy] Lazaro Core V3

    @SoloTM https://pl.aliexpress.com/item/32820081438.html?storeId=1263580&spm=a2g1y.12024536.productList_3752102.pic_3 10 sztuk za 8 zł ( stąd też ma firma co wkleiłeś link )
  14. zekker

    [Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie

    Bo w lewo czy w prawo i tak trzeba pchać pod górę:
  15. KrisK

    [bikepacking] Podróże na rowerze

    @itr Dzięki Nie ma co zapytać o torby jak już się zdecydowało na nie po setkach postów że takie są fajne i usłyszeć, że jednak są do bani Szutrzak ma być na lekko. Bagażnik i sakwy mam i bardzo sobie je ceniłem, ale nie chce go ich zakładać do niego. Pewnie jak bym chciał jechać jakąś wyprawę to wtedy tak ale na ten moment torba na wypady jednodniowe powinna sie spisać. Pojemność będzie tu zaletą, bo nie napcham za dużo. Full to sprawa trudniejsza, bo jakieś tam plany włóczęgi są, ale na razie plany a sakwy tam odpadają. Na ten moment biorę go katować piaskami nadmorskimi i pewnie się też skończy na kilkugodzinnych wypadach wieczorem Wydawała mi się torba rozwiązaniem na teraz i przyszłościowym. Z myk myka nie chce rezygnować. @zeeoberplecak mnie drażni. Poza tym źle mi się oddycha jak jadę z plecakiem i się dużo bardziej męczę. Pomijam, że zawsze będę mokry pod plecakiem. Niby siatki i te sprawy ale... Choć rozważam Teraz wiem ze juz nic nie wiem
  16. Haha, tak zrobię, dzięki wielkie
  17. OK, dziękuję raz jeszcze, ruszam zatem na polowanie :-)
  18. Pantadeusz57

    [Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie

    Koronowo? Dawny most kolejki wąskotorowej,ponoć najwyższy w Europie?
  19. Ja napiszę to co zwykle . Idź do sklepu i zobacz co w ogóle jest dostępne w zakładanym budżecie . Rowery kupuje się w stacjonarnych . Chyba , że dokładnie wiemy co chcemy i znamy geo ramy . Dobrze dobrany rozmiar jest ważniejszy niż przerzutka lepsza o klasę czy dwie . Jeśli znajdziesz rower z napędem 3x8 to też będzie ok . Amor suntour XCM to już minimum żeby w ogóle działał . Oczywiście żadnej tylnej amortyzacji , nie w tym budżecie . W razie wątpliwości daj linki .
  20. Zastepcakierownika

    [Rower] Lazaro Aero V3 czy Kands maestro 2018

    Co do markeciakow. Kiedys je skręcałem (pol roku pracowalem w markecie na rowerach) te po 500 to rzeczywiscie szajs, ciezko bylo nawet hamulce i przerzutki ustawic, nie chcialbym na nich jezdzic. Ale rower z auchana za 1000-2000 to czasem juz naprawde fajny rower. Jak masz kupic krossa albo gianta za 3000zl to czasem lepsxy będzie markeciak za 1500
  21. Kacperek12

    [sztyca] regulowana Satori "made in PRC" czy warto?

    E tam na śmietnik naprawi się. Do mnie jaki skok był by odpowiedni? Mam sztycę 35 (11cm w ramie) siodełko na wysokości 70cm (sztyca 24+41rama+ 5cm siodełko).
  22. Bierz od znajomego jeżeli się zgodzi na obejrzenie przez serwis. Powinien się zgodzić - jak coś wyjdzie to stargujesz. Wolnobieg 7rz w tym Kandsie czy piasty w Vellbergu to jakaś porażka.
  23. Dziękuję za odpowiedź, też zwróciłam uwagę na wagę (jak trzeba wsadzić rower na dach samochodu i bagażnik, każdy kilogram jest bezcenny). A ewentualnie coś jeszcze godnego uwagi w tym przedziale cenowym i do tych zastosowań, czy nie ma sensu już szukać i te są ok?
  24. wkg

    [Rower] Lazaro Aero V3 czy Kands maestro 2018

    Dokładnie ! Miałem kolegę który co roku kupował markeciaka, przejeżdżał latem z 1500 km , jesienią zostawiał pod śmietnikiem i rano rower znikał. Nigdy go nie czyścił. Wszyscy zadowoleni a za rok od nowa. Twierdził, że wychodzi taniej i w sumie miał rację Ale on dziwny był - dealer walutowy w jednym z dużych banków inwestycyjnych a grał namiętnie w Toto-Lotka
  25. itr

    [bikepacking] Podróże na rowerze

    KrisK Zamiast w Bieszczad/ Beskid pojechałem w Sowie... Rower górski. Bez amortyzacji, opona 3 cale z przodu. Poza zjazdami z Wielkiej Sowy bez limitu prędkości... Nawet w górach wygrywają sakwy na bagażniku. Zwykłe krosso na ordynarnych hakach. Aż miło było, wcześniej nie miałem nigdy sposobności w 29 ce. Tylko szosówki i trekingi. Jadąc teraz bez myk myka w kilku miejscach chowałem się za siodło, tak zaraz za siodło tam gdzie normalnie miałbym swojego Roswella. Kilka kilo w sakwie założonej tylko po jednej stronie - nie wpłynęło na na to co robiłem na rowerze... podjazdy zjazdy kamienie prędkości... Wygoda dostępu do bagażu dziesięć razy lepsza niż w nabitych kiszkach bajpakowych Także do Twojego szutrzaka - warto dać dobry bagażnik. Dobrze podpierający sakwy. Z przemyśleniem ryzyka kontaktu torba pięta. Jeśli jest jak zamontować oczywiście. Full to inna sprawa wiadomo.... chyba najprostsze rozwiązanie na za trzy dni- to czasowo zdjąć myk myka i założyć do normalnego masztu bezblachową zwykłą torbę z rzepami.... Jeśli tylko masz długie nogi bierz szerokiego pieroga ( wlot -wąskim gardłem ) a nie taki rękaw jak ten z linku czy mój Rosłel. Może ktoś z Krakowa pożyczy, albo używana jest dostępna... Dodatkowo ... mtb w mojej geometrii i Górach Sowich torba na kierownicy z tym samym bagażem fatalnie przeszkadzała na technicznych podjazdach ( bezwładność bagażu opóźnia pracę kierownicą) ( wyprzedzając pomysł otorbienia przodu ) Bardzo dużo toreb można pooglądać w galerii uczestników Tur Diwide na Bike paking com itp widać też kiedy zwisają i mogą zawadzać o prace zawieszenia a kiedy są wąskie rękawy sterczące do nieba. itp
  26. yambey

    [sztyca] regulowana Satori "made in PRC" czy warto?

    Większe korzenie, drewniane pale, kłody mniejszych drzew itp. Czasem nawet zwykły skok przez większy krawężnik lub ostry zjazd wymaga wysunięcia środka ciężkości daleko do tyłu. Wspomnę tylko, że to jazda dla zabawy bez spiny o czas czy redukcję każdego grama na rowerze.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×