OpisMoje wozidło. Co się da to wkładam w niego, chociaż za niedługo przejde w stan z "trzeba wymienić" do "wymienie bo ciężkię i brzydkie". Z uczniowskim budżetem, ale daje rade. Z roweru jestem zadowolony. Wszystko śmiga aż miło. Obecnie nie wiem czy jest sens rozwijać projekt, zmieniając np. tylne koło czy obrecz z przodu. Czy nie lepiej zmienić rame na horneta/eccentrica albo clasha. Planowane zmiany to sztyca i drobna modyfikacja napędu.<br />Zmiany:<br />-Sierpień 2015: Kierownica funn, Suntour Epicon tr rlrc, nowe kółka(Octane One, Dartmoor,Mach1 Mad), Stery Neco, Siodło Selle Italia<br />-Październik 2015: Hamulce M615<br />-Grudzień 2015: Nowe dolne lagi do epicona (stare pękły), Przerzutka Sram X9 type2, Manetka Sram X5, 2 łańcuch Sram PC 1051/1031, Zębatka Hello Mtb 34T<br />-Marzen 2016: Kaseta Sunrace i dokładka 42t od hello,Hamulce Slx, tarcza formula 160 do tyłu<br />-Kwiecień 2016: Pedały Dartmoor Stream Pro,Siodło Bontrager Evoke 2,Opona Continental Mountain King 2.4 UST
To właśnie też był mój pierwszy "dorosły" rower, który teraz stał się moim jedynym W ogóle kilka MX-ów widziałem wciąż na ulicach, więc stare Scotty wciąż są na chodzie.
Wymiana amortyzatora "no name" 63mm na 130mm Duro. Czy to może tak finalnie wyglądać? Luzów w sterach nie ma. Dolna bieżnia/adapter/reduktor, założona, ale nowy amortyzator, ma jeszcze jakby dodatkowy pierścień na samym dole. Poprzednia rama (Dragstar 14" z 2005) miała ramę taperowaną, stąd może ta różnica.