OpisWygląda na to że zagości u mnie nowy Ghost. Poprzednia rama pękła i w ramach gwarancji otrzymałem nową.<br /><br />Trochę podążyłem temat ramy. Generalnie jest to rama z modelu ASX z 2011 roku. Jednak od modeli z 2011 roku rożni się malowaniem i nazwą. A to dlatego że jest to rama którą w ramach reklamacji dostają ludzie którzy posiadali starsze modele AMR, na przykład z 2008 roku.<br /><br />Generalnie praktycznie wszystkie części już mam, czekam tylko na adapter do przedniego hamulca oraz kilka śrubek.<br /><br />Wczoraj podczas składania okazało się że stara przednia przerzutka niestety nie pasuje do nowej ramy. Tak więc rower nie ma jeszcze napędu. Ale myślę że do końca tygodnia problem zostanie rozwiązany.<br /><br />Przerzutka zamontowana, działa bardzo sprawnie. I tym oto sposobem udało się pomieszać system Dyna-sys (korba, łańcuch, przerzutka przód) z Mega9 (kaseta, przerzutka tył, manetki p+t, i uzyskać w pełni działający napęd Dyna-Mega-sys-9. ;)<br /><br />W końcu pozbyłem się starego zacisku w tylnym hamulcu. Od dziś na tyle siedzi "Święty".<br /><br />Rower dostał nowe opony na wyjazdy w góry. Na przednim kole jest Maxxis Minion DHF 2.5 EXO 42a, na tył trafiła Maxxis High Roller II 2.4 EXO 60a.<br /><br />No i nastał koniec dla Ghosta. Dobrze się na nim jeździło ale znalazł się godny następca. Prawdopodobnie będę musiał rozstać się z ramą, mam nadzieję że znajdzie dobrego właściciela.<br /><br />
Deore m5100. Mam manetkę bar-end bez indeksacji - działa ze wszystkim, nie wymaga regulacji - bo nie ma indeksacji Do tego TRP Hylex i jest pełna hydraulika z bardzo wygodnymi klamkami.
Miło popatrzeć na takie klasyki w dobie wszechobecnych e-bike'ów. Sam posiadałem ten amorek w pierwszym KTM'ie. Kupiony nowy za niewielkie pieniądze, dobrze go wspominam. Może dalej gdzieś sobie jeździ...
Cześć. Mi się ten rower podoba. Włożyłeś w niego kupę pieniędzy i serca. Taki rower to rzadki rodzynek na szosie. Jest wytrzymały i przy 9 kg nie ma wstydu. Gratuluję.