Skocz do zawartości
Trek Supercaliber 9.7 AXS - SPRZEDANY
Przez Hardcore90, 13.01.2021
  • 9 224 wyświetleń
  • 17 komentarzy

Komentarze



Fajnie, w końcu zaczynają się pojawiać na szlakach. Jak wrażenia z jazdy? A czemu już wymiana mostka i kierownicy?

Pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza

Widzę, że po AXS'sie nie starczyło już zielonych na lepsze hamulce niż MT500 :D A tak na serio, to niezły sprzęt ;)

Odnośnik do komentarza

Dzięki :)

Hebli nie ma na magazynie, więc musze się pomęczyć na razie z tym. Nie są wcale takie złe, no i maja mocowanie pod I-Speca.

Puki co wpadła sztyca regulowana :)

Teraz, Hardcore90 napisał:

Puki co

Póki co* xD

Teraz, Hardcore90 napisał:

Dzięki :)

Hebli nie ma na magazynie, więc musze się pomęczyć na razie z tym. Nie są wcale takie złe, no i maja mocowanie pod I-Speca.

Póki co wpadła sztyca regulowana :)

 

Odnośnik do komentarza

Wiesz ja mam w jednym xtr9100 a w drugim te właśnie levele i jestem bardzo zadowolony. Troszeczkę zmienili wygląd zacisków w 2020, wyglądają bardzo ładnie, jest jakaś gumka zasłaniająca podłączenie przewodu. Jedne i drugie są bardzo dobre. Po prostu. Generalnie zasada na forach jest taka - sram be mają być xt. 

Jestem zdziwiony standardem kół w Twoim rowerze. Bo tu nie ma boosta 110/148. Jakbyś chciał sobie zmienić w swoich kołach piasty na jakieś 240 i lekkie szprychy to są takie do dostania? Obręcze karbonowe już masz więc w przyszłości wchodzi w grę jedynie zmiana piast i szprych. Podejrzewam, że przy dt 240/areolite spadła by Ci waga kół o 400 - 450 g. To dosyć dużo. Ja sam tak zrobiłem z kołami od speca, obręcze były karbonowe ale piasty ciężkie 370 czy coś takiego i szprychy jakieś podstawowe dt swiss. po zmianie na to co wymieniłem przed chwilą mam 400 g mniej czyli finalnie 1400 g. To już jest w miarę dobrze. Początkowa waga była 1850g.

Są 240 w Twoim standardzie. Teraz dopiero spojrzałem.

Odnośnik do komentarza

Generalnie miałem do czynienia z rożnymi hamulcami sramowskimi i starszymi i z nowszymi, 4 tłoczkowymi i nowymi i używanymi i żadne mnie nie urzekły siłą hamowania.

Od 8 lat miałem 4-tloczkowe zee, może to jest powodem..

 

Co do kół, tutaj nie miałem zamiaru z nimi nic robi poza dołożeniem zapadek do rapiddriva - co już uczyniłem, były 54punkty zaczepienia, teraz jest 108. Tylne koło z kaseta, wentylem i opaską waży 1450g. Myślę ze do dość dobry wynik.

Boost110 oczywiście jest (zagapienie przy wpisywaniu)

Odnośnik do komentarza

Pierwsze kilometry za mną. Jest nieźle. W ogóle nie czuć że rower na tylny zawias. Jest naprawdę sztywno.

Odnośnik do komentarza

Inni użytkownicy, którzy śledzą



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Rondo Ruut AL2
      Przez: Eathan · 15.05.2024
      Rower ma swój wątek na forum, w którym regularnie opisuje modyfikacje oraz swoje odczucia.    Kilka nowych fotek z siodłem i oponami. Są też prześwity w ramie z oponami 700x45C. 
    • Antidote Woodsprite
      Przez: NerfMe · 09.05.2024
      Zacny, gratuluje zakupu.
    • Antidote Woodsprite
      Przez: KrzysiekCH · 08.05.2024
      @Brombosz Antidote rekomenduje EXT Storie pod tą ramę, bo dobrze pasuje do charakterystyki zawieszenia. Więc nie chciałem już aż tak ryzykować i brać coś kompletnie w ciemno. Z drugiej strony recenzje Storii są w przeważającej części bardzo pozytywne i EXT jako firma też jest ciekawa – quasi manufaktura we Włoszech. Ohlins bardzo dużo osób jeździ, więc nic specjalnego 🙂, DVO robi w Chinach (co oczywiście nie jest niczym złym, ale jak mam opcje „lokalnej” produkcji to wolałem coś „pod ręką”, mam
    • Antidote Woodsprite
      Przez: Brombosz · 08.05.2024
      Ja wykorzystam moment, bo zawsze chciałem o to zapytać kogoś kto kupuje rower z takim zawieszeniem. @KrzysiekCH Dlaczego właśnie EXT, a nie np. BOS, DVO, Ohlins czy inna jakaś egzotyka? Co kierowało tym wyborem? Bo to, że FOX i RS się znudziły, potrafię sobie wyobrazić.  
    • Antidote Woodsprite
      Przez: KrzysiekCH · 07.05.2024
      Tak, każda część jest taka jaką wybrałem. Generale założenie było zbudować lekką trailówkę, wyszło jak wyszło... 😉 Nie chciałem zwieszenia foxa czy RS gdyż chciałem spróbować czegoś nowego. Padło na EXT - na sprężynie z tyłu więc dlatego ma 14kg, na foxie 34 i trailowym damperze byłyby o kilo lżejszy. Wykonanie ramy idealne, chciałem tym razem czarny rower więc zostawiłem carbon raw. Co do właściwości jezdnych - to zawsze subiektywna ocena - generalnie, porównując do mojego all mountain (Evil of
    • Antidote Woodsprite
      Przez: olo850 · 07.05.2024
      Ładny rower i oryginalny. Specyfikacja pod zamówienie? Jak jeździ w porównaniu do innych? Ty masz szerokie odniesienie to napisz coś więcej jeżeli możesz.
    • Canyon Grand Canyon 7
      Przez: Ekba · 16.04.2024
      Zadowolony z roweru?
    • Centurion Backfire LRS Hydro
      Przez: MrJ · 26.03.2024
      Na pewno inaczej niż większość konstrukcji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...