Skocz do zawartości
Trek Supercaliber 9.7 AXS - SPRZEDANY
Przez Hardcore90, 13.01.2021
  • 9 224 wyświetleń
  • 17 komentarzy

Komentarze



KrzysiekCH

Napisano

Fajnie, w końcu zaczynają się pojawiać na szlakach. Jak wrażenia z jazdy? A czemu już wymiana mostka i kierownicy?

Pozdrawiam

Krzysiek

Hardcore90

Napisano

Jeszcze na nim nie jechałem..

Chce zamontować system Blendr'a a to wymaga zmiany właśnie mostka i kiery.

Quba88

Napisano

Widzę, że po AXS'sie nie starczyło już zielonych na lepsze hamulce niż MT500 :D A tak na serio, to niezły sprzęt ;)

Hardcore90

Napisano

Dzięki :)

Hebli nie ma na magazynie, więc musze się pomęczyć na razie z tym. Nie są wcale takie złe, no i maja mocowanie pod I-Speca.

Puki co wpadła sztyca regulowana :)

Teraz, Hardcore90 napisał:

Puki co

Póki co* xD

Teraz, Hardcore90 napisał:

Dzięki :)

Hebli nie ma na magazynie, więc musze się pomęczyć na razie z tym. Nie są wcale takie złe, no i maja mocowanie pod I-Speca.

Póki co wpadła sztyca regulowana :)

 

marcusling

Napisano

A czemu nie Level Ultimate? Miałbyś manetkę i klamkę na jednej obejmie. 

Hardcore90

Napisano

Nie przepadam za hamulcami sramowskimi. Jak się nie mylę to można manetkę sramowska połączyć z i-spec'em.

marcusling

Napisano

Wiesz ja mam w jednym xtr9100 a w drugim te właśnie levele i jestem bardzo zadowolony. Troszeczkę zmienili wygląd zacisków w 2020, wyglądają bardzo ładnie, jest jakaś gumka zasłaniająca podłączenie przewodu. Jedne i drugie są bardzo dobre. Po prostu. Generalnie zasada na forach jest taka - sram be mają być xt. 

Jestem zdziwiony standardem kół w Twoim rowerze. Bo tu nie ma boosta 110/148. Jakbyś chciał sobie zmienić w swoich kołach piasty na jakieś 240 i lekkie szprychy to są takie do dostania? Obręcze karbonowe już masz więc w przyszłości wchodzi w grę jedynie zmiana piast i szprych. Podejrzewam, że przy dt 240/areolite spadła by Ci waga kół o 400 - 450 g. To dosyć dużo. Ja sam tak zrobiłem z kołami od speca, obręcze były karbonowe ale piasty ciężkie 370 czy coś takiego i szprychy jakieś podstawowe dt swiss. po zmianie na to co wymieniłem przed chwilą mam 400 g mniej czyli finalnie 1400 g. To już jest w miarę dobrze. Początkowa waga była 1850g.

Są 240 w Twoim standardzie. Teraz dopiero spojrzałem.

Hardcore90

Napisano

Generalnie miałem do czynienia z rożnymi hamulcami sramowskimi i starszymi i z nowszymi, 4 tłoczkowymi i nowymi i używanymi i żadne mnie nie urzekły siłą hamowania.

Od 8 lat miałem 4-tloczkowe zee, może to jest powodem..

 

Co do kół, tutaj nie miałem zamiaru z nimi nic robi poza dołożeniem zapadek do rapiddriva - co już uczyniłem, były 54punkty zaczepienia, teraz jest 108. Tylne koło z kaseta, wentylem i opaską waży 1450g. Myślę ze do dość dobry wynik.

Boost110 oczywiście jest (zagapienie przy wpisywaniu)

Hardcore90

Napisano

Wpadły nowe hamulce.. Na tarcze czekam.

Hardcore90

Napisano

Pierwsze kilometry za mną. Jest nieźle. W ogóle nie czuć że rower na tylny zawias. Jest naprawdę sztywno.


Inni użytkownicy, którzy śledzą



IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...