Skocz do zawartości
Lepiszcze Eksperymentalne dla Juniora
Przez Dokumosa, 12.08.2019
  • 3 527 wyświetleń
  • 6 komentarzy
  • Kolor Czarny
  • Rocznik 2019
  • Waga 10900
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Rower zbudowany w celach eksperymentalnych dla Juniora, wzrost 155cm, masa startowa 42kg. Cel - możliwie przyzwoity ścieżkowiec dla dzieciaka o masie <12kg i budżecie 2,5k. Docelowo zaplanowane pewne zmiany o których wspomnę jak się zmaterializują. Przede wszystkim modyfikacja amortyzatora żeby przy ciśnieniu 30psi nie robił skoku nominalnego 150mm (za miękka sprężyna negatywna). Skok zalecany do ramy 120-130mm.

Komentarze

Lepiszcze bo poskładane z nowych gratów kupionych okazyjnie na tzw. "przyda się" ;).

O ile koszt per komponent wydaje się relatywnie niewielki (Rama 430zł, Koła 800zł, Amortyzaror 430zł, Opony 100zł/2szt., Dętki 40zł/2szt., Przerzutka 140zł, Manetka 56zł, Korba z blatem 198zł, Łańcuch 80zł, Kaseta 180zł, Suport 42zł, Sztyca 90zł, Kierownica 120zł, Siodło 70zł, Hamulce 120zł, Tarcze 30zł/komplet) to na totalu wyszło ~2850zł.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Dokumosa napisał:

Lepiszcze bo poskładane z nowych gratów kupionych okazyjnie na tzw. "przyda się" ;).

O ile koszt per komponent wydaje się relatywnie niewielki (Rama 430zł, Koła 800zł, Amortyzaror 430zł, Opony 100zł/2szt., Dętki 40zł/2szt., Przerzutka 140zł, Manetka 56zł, Korba z blatem 198zł, Łańcuch 80zł, Kaseta 180zł, Suport 42zł, Sztyca 90zł, Kierownica 120zł, Siodło 70zł, Hamulce 120zł, Tarcze 30zł/komplet) to na totalu wyszło ~2850zł.

W trakcie jeszcze 2 prawie takie same dla dzieci znajomych z tą różnicą, że jest Aion zamiast Epixona i Fulcrumy RedFire500 zamiast DT XM1501 (więc rowery wyszły ~1kg cięższe).

 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Trek 920
      Przez: Strek · 01.02.2024
      W zasadzie to już biały kruk, bo chyba od roku nie ma go już w akrualnej produkcji treka , zaczynam zbierać trochę zapasowych części do tego nosorożca bo jedzi mi się nim naprawdę bardzo dobrze....
    • Trek 920
      Przez: KNKS · 01.02.2024
      Super 😎 Tak jak nie lubię tego typu rowerów, tak ten bardzo mi się podoba.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 01.02.2024
      no to mój waży teraz w okolicach 12kg, po zmianie kół, dętek na TPU, kiery, sztycy siodła, przerzutki tylnej i łańcucha, hamulców.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 31.01.2024
      obecnie waga okolice 11kg. Zmienione koła, amor i napęd 1x10 na ten sezon wymiana napędu na kompletny XT M8000 1x11 i zobaczymy ile waga pokaże + tubeless fabrycznie rower ważył 12.3 samo przejście na napęd 1x10 dało wagę 12 kg. 
    • GT i-drive 2.0
      Przez: MrJ · 31.01.2024
      Styczeń 2024 - rozbiórka roweru na części. Większość zostanie wykorzystana do przekładek, natomiast rama + damper + przyległosie idą na sprzedaż.
    • Marin Muirwoods
      Przez: michalr75 · 29.01.2024
      nie no, z barankiem wygląda ten tego...
    • Merida Big Nine 500 Lite
      Przez: michalr75 · 29.01.2024
      Tak, był Markhor Comp, fajny amor nawet, ale powędrował do roweru żony  Kierownica docelowa, lubię kolory Jeździ się...lepiej, bardzo lepiej. Ten rower jest mega wygodny, świetnie podjeżdża, dobrze zjeżdza, na singlach tez sobie fajnie radzi, jest wystarczająco zwrotny. Używam w ultra, ale też na ustawki jeżdżę, niektóre mają tempa jak na wyścigach  No i generalnie staram sie nie ociągać jadąc na rowerze, jakie by warunki nie panowały Myślałem o fullu, ale po pierwsze ceny tego typu
    • Merida Big Nine 500 Lite
      Przez: KrissDeValnor · 27.01.2024
      Fabrycznie był Markhor jeżeli dobrze pamiętam. Kierownica w wersji zimowej - wali po oczach lepiej od niejednej lampki   No i jak się jeździ względem poprzednika ?  Pewnie inaczej, zwłaszcza że już chyba używasz roweru w nieco inny sposób - zdaje się mniej sportu.  Różnica byłaby większa na full'u, ale czy kiedyś w to pójdziesz/pójdziemy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...