Skocz do zawartości
GIANT XTC ADVANCED 29 3 GE 2018
grzechu1984
Przez grzechu1984, 15.08.2018
  • 311 wyświetleń
  • 1 komentarz
  • Kolor Szary metalik / czerwony / niebieski
  • Rocznik 2018
  • Waga 12
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy G817Z4119
  • Opis Ten lekki hardtail wykonany z kompozytu wyposażony w duże koła o średnicy 29 cali lub opcjonalnie wersję 27,5+, umożliwia wybór jednego roweru dopasowanego do wielu różnych stylów jazdy*. Z kołami o średnicy 29 cali model ten jest gotowy na płynną i szybką jazdę po singletrackach czy wyścigi XC. Ci, którzy preferują ostrzejszą i bardziej ryzykowną jazdę mogą wybrać dodatkową amortyzację i kontrolę gwarantowane przez wariant 27,5+. Model ten posiada szersze piasty Boost, co zwiększa sztywność kół i pozostawia więcej miejsca na opony, a także wiele innych cech, dzięki którym można w pełni wykorzystać jego możliwości w niemalże każdym terenie. Dodatkowo zaleta: Rower ten można nawet przekształcić w singlespeeda. //www giant

Komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Members Who Marked

  • grzechu1984 grzechu1984

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • pawel2208
      Kross Level R8
      Przez: pawel2208 · 19.11.2018
      Gdzie zaopatrzyłeś się w przelotki pancerza przedniej przerzutki, bo widzę, że masz już 2x11? Tą pierwszą można przewiercić, ale z drugą raczej może być problem.
    • kemot1974
      Giant Defy Advanced
      Przez: kemot1974 · 17.11.2018
      32 bez problemu, o 35 nie myślałem, sprawdzę, bardzo fajna opcja, pozdrawiam
    • g286
      Giant Defy Advanced
      Przez: g286 · 17.11.2018
      Jak wejdą 32 mm na legalu to i 35 mm tego typu powinny:  Montowałem do Endurace CF SL i w terenie sobie świetnie radził. 
    • kemot1974
      Giant Defy Advanced
      Przez: kemot1974 · 16.11.2018
      g286, masz rację, mogli zrobić całą grupę 105 7000. Rower kupiłem dla ramy, jest bardzo wygodna i bardzo sztywna. Odnośnie ceny, otrzymałem fajny rabat, więc inwestując w korbę i zaciski hamulców 105 R7000 i tak wyjdzie taniej niż Canyon :), do tego serwis na miejscu. Roweru nie ważyłem, nie jest to dla mnie kluczowy parametr.  Rama pozwala mi na swobodny montaż opon od 23 do 32 , wiec jest możliwość ścigania się  amatorsko po szosie, jak i wygodnego jeżdżenia poza ubitymi drogami. Aktualnie cieszę się się z jazdy, nie zamierzam inwestować w wymianę osprzętu, jedyne co chodzi mi po głowie to zakup dodatkowego kompletu kół pod opony 32 i szybkiej zmiany przez zaplanowaniem trasy ( szosa/las)    
    • g286
      Giant Defy Advanced
      Przez: g286 · 16.11.2018
      Strasznie słabe są oszczędności czynione przez Gianta na poza grupowej korbie i hamulcach, czyli najfajniejszych i najdroższych częściach nowej R7000.  Można zrobić rower w identycznej w zasadzie cenie i kompletnym osprzęcie: https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2019/endurace-cf-sl-disc-7-0.html  Jaka waga ? Bo tłumaczenie Gianta jest kuriozalne. 
    • mambaout
      Accent CX-One
      Przez: mambaout · 15.11.2018
      zmiana framesetu na cx-one
    • Jurcyk
      Santa Cruz Blur XC Carbon
      Przez: Jurcyk · 15.11.2018
      Teraz moje marzenia przesunęły się w kierunku szosy, po X latach szwędania się po szutrach, lasach i bezdrożach, przyszedł czas na większe przeloty i zwiedzanie okolic.
    • MtK
      Santa Cruz Blur XC Carbon
      Przez: MtK · 14.11.2018
      Marzenia trzeba spełniać, u mnie w kolejce marzeń nowy Blur XC (2019). Przyszły rok pod znakiem składania „świętego" 29'era  
×