Skocz do zawartości
Octane One Kode 700c
Przez rzezniol, 15.06.2018
  • 8 187 wyświetleń
  • 6 komentarzy
  • Kolor Czarny
  • Rocznik --
  • Waga 10200
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Chęć zmian doprowadziła mnie do stworzenia tego gravela.
    Kommuter na każdy dzień roku. Waga to gotowy rower bez akcesoriów i błotników.
    Jedyna zaplanowana zmiana to sztyca, ale dopiero jak skończę zabawę z holem dla dzieciaka :).

Komentarze

przemogg

Napisano

Cześć

Fajny rower i bardzo mi się podoba ale przespałem tą ramę i teraz już jest trudno dostępna, nawet z drugiej ręki jak na lekarstwo. Miałbym prośbę do Ciebie żebyś mi podpowiedział jaki rozmiar na mnie tj. 177cm byłby właściwy.

pozdrawiam

Przemek

rzezniol

Napisano

Ja przy 180 cm wzrostu i 84 cm nodze wożę się na M po pierwszych kilkudziesięciu kilometrach jest OK do ustawienia kulka detali z kierownicą.
Jak widać sztyca jest dość istotnie wyciągnięta a mostek ma 100 mm więc jest manewr nawet na 175 cm ;) No ale to i tak wszystko zależy od preferencji

Z dostępnością to fakt pierwszy rzut rozszedł się jak ciepłe bułeczki. Kupowałem kilka dni po tym jak się pojawiły na 7anna a po 2 tygodniach czarnego M już nie było.
To tak właściwie był chwila tylko nie wiem czy z powodu takiego zainteresowania, czy niskiego wolumenu produkcji na zasadzie seria testowa zobaczymy jak rynek to złapie.
Nie widzi się zbyt wiele rowerów na tej ramie, mój na forum jest chyba drugi, więc obstawiam że to niski wolumen. Rama oferowana jest tez w zagranicznych sklepach ... szukaj, pisz bezpośrednio do 7anna możne mają coś zostawione w razie reklamacji.

przemogg

Napisano

Dzięki za podpowiedz. Spróbuję może coś wymyślą. Pozdrawiam

twojastara

Napisano

Pancerze w innym kolorze rozważałeś? ;)

 

dww3

Napisano

Mam pytanie odnośnie kół w rowerze. Posiadam Octana Kode w wersji fabrycznej w rozmiarze L - waga 12,4 kg - spora różnica w porównaniu z Twoim. Od producenta nie mogłem się doprosić ani wagi kół czy obręczy ani informacji o dopuszczalnej wadze rowerzysty. Ważę 125 kg i zastanawiam się czy jest sens zmieniać koła na DT R500.

Shevy

Napisano

Dzień dobry, chciałem zrobić małe zapytanie. Opublikowałeś oktanowy jeden kod, twoje zdjęcie odpowiada rozmiarowi M, prawda? Jeśli tak, czy mógłbyś mi powiedzieć, ile środków przeciwstawnych? Od środka górnej rury do ziemi. Nie udało mi się znaleźć tego środka w Internecie. Mam nadzieję, że pomożesz mi w tych dwóch pytaniach. Pozdrowienia z Chile

foto octane one kode.jpg



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Bianchi Sprint
      Przez: Artwro · 09.07.2025
      A dziekuję,mi też się podoba.
    • Bianchi Sprint
      Przez: KNKS · 07.07.2025
      Krok w dobra stronę. Rower bardzo ładny 😎👍.
    • Bianchi Sprint
      Przez: Artwro · 05.07.2025
      Pierwsza szosa od 1983/84 albo jakoś tak.
    • Scott MX4 Voltage
      Przez: dragonek · 22.06.2025
      To właśnie też był mój pierwszy "dorosły" rower, który teraz stał się moim jedynym W ogóle kilka MX-ów widziałem wciąż na ulicach, więc stare Scotty wciąż są na chodzie.
    • Scott MX4 Voltage
      Przez: thorcik · 21.06.2025
      Aż się łezka w oku kręci, Voltage MX1 (z tegoż samego rocznika) to był mój pierwszy "dorosły" rower
    • Cube reaction Pro
      Przez: KrissDeValnor · 20.06.2025
      Od sprzedaży jest giełda... Jeżeli to jest 19", to raczej za duży na 175 cm - no chyba, że po bułki 
    • Scott MX4 Voltage
      Przez: dragonek · 20.06.2025
      Wymiana amortyzatora "no name" 63mm na 130mm Duro. Czy to może tak finalnie wyglądać? Luzów w sterach nie ma. Dolna bieżnia/adapter/reduktor, założona, ale nowy amortyzator, ma jeszcze jakby dodatkowy pierścień na samym dole. Poprzednia rama (Dragstar 14" z 2005) miała ramę taperowaną, stąd może ta różnica.  
    • GT Avalanche Comp 29
      Przez: Qbek84 · 27.05.2025
      Według mnie jest bardzo uniwersalny zestaw. Miałem okazję przejechać się czerwonym szlakiem do Buczkowic od momentu (Siodło) kiedy robi się takim singlem w lesie. Dzień czy dwa wcześniej mocno padało więc było jeszcze wilgotno - świetnie się te opony spisywały - Forekaster bardzo dobrze trzyma linię. Rekon na tyle w porównaniu do poprzedniego Ardenta posiada boczne klocki dzięki czemu trzyma się w zakrętach i tył nie ma tendencji do uślizgu. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...