Skocz do zawartości
Romet Wagant
Przez adii22, 05.07.2010
  • 5 262 wyświetleń
  • 5 komentarzy
  • Kolor Czerwony
  • Rocznik 1985
  • Waga 12500
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Mieszczuch, typowy mieszczuch. Cena jego zapięcia przewyższa cenę roweru. Single Speed. Miało być ostre, ale ma za nisko suport (zbyt duże ryzyko cyrkla). 100% części z odzysku, Zainwestowałem w niego może 20zł, kupując nową linkę, kawałek pancerza i śruty do łożysk w suporcie. O klinach do korb nie wspominając :)<br /><br />Jak się uda, odmaluję go, jak nie uda się, szkody nie będzie. W końcu to miejski rower, nie kuszący złodzieja.<br />A jaki szybki :) ani grama aluminium. Tylko stal. Na prawdę :) I mimo, że sztywny HT, to dziękuję Bogu za stalowe komponenty. Dobrze tłumi drgania i nierówności, wbrew pozorom.<br /><br />I doszedł aluminiowy komponent. Korba. I to obie. Thun, 170mm. Baardzo lekka - w sklepie wyszło 550gr (!). Ile dałem? 20zł? :) <br />Suport na kwadrat, metodą zrzutu z Levela.<br /><br />Już sprzedany, z bólem serca poszedł w świat :(

Komentarze

Też miałem Waganta, rok temu. :) Wersja Sport, z baranem i także single speed. Rama to wcale nie taka plastelina, ale ponoć pękały na potęgę. Wspominam go jako bardzo wygodną maszynę! Ale przestałem na nim jeździć jak po lekkim deszczyku prawie czołówkę z autem miałem przez te dziadowskie stalowe obręcze.

PS. Większość wagantowatych (Pasat, Orkan, Mistral) miały miski wbijane. Czy to jest wersja z gwintowaną mufą suportową?

Odnośnik do komentarza

Nie, mufa w suporcie gwintowana - o wiele lepsza niż nabijana :D

 

Sprzedać?... Czemu nie, o ile mnie cena usatysfakcjonuje :)

Odnośnik do komentarza

Pocisk :icon_lol: hmmm na pewno tani w eksploatacj jak policzyć w naszysz góralach wymiana takich części jak łancuch,kaseta linki pancerzy i pancerze co 2000 lub troszkę więcej km, to by za równowartość i takie ze 3 kupił hehehe

Wiadomo kolarstwo górskie kosztuje. Baaaaa ale jak się to kocha cóż poradzić :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

No pocisk znalazł już nowego właściciela, ale potwierdzam, że rower i utrzymanie roweru kosztuje :) ale cóż, jak się kocha co się robi, to trzeba liczyć się ze wszystkim :)

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Antidote Woodsprite
      Przez: KrzysiekCH · 07.05.2024
      Tak, każda część jest taka jaką wybrałem. Generale założenie było zbudować lekką trailówkę, wyszło jak wyszło... 😉 Nie chciałem zwieszenia foxa czy RS gdyż chciałem spróbować czegoś nowego. Padło na EXT - na sprężynie z tyłu więc dlatego ma 14kg, na foxie 34 i trailowym damperze byłyby o kilo lżejszy. Wykonanie ramy idealne, chciałem tym razem czarny rower więc zostawiłem carbon raw. Co do właściwości jezdnych - to zawsze subiektywna ocena - generalnie, porównując do mojego all mountain (Evil of
    • Antidote Woodsprite
      Przez: olo850 · 07.05.2024
      Ładny rower i oryginalny. Specyfikacja pod zamówienie? Jak jeździ w porównaniu do innych? Ty masz szerokie odniesienie to napisz coś więcej jeżeli możesz.
    • Canyon Grand Canyon 7
      Przez: Ekba · 16.04.2024
      Zadowolony z roweru?
    • Centurion Backfire LRS Hydro
      Przez: MrJ · 26.03.2024
      Na pewno inaczej niż większość konstrukcji
    • Centurion Backfire LRS Hydro
      Przez: michalr75 · 25.03.2024
      wygląda bardzo ciekawie
    • Centurion Backfire LRS Hydro
      Przez: MrJ · 22.03.2024
      Takie były czasy, że producenci kombinowali i chcieli się wyróżniać. Ten Centurion to w zasadzie to samo, co Merida LRS. Specialized Epic też miał w tym miejscu damper, tyle że kinematyka zawieszenia była inna. Tak czy inaczej - działa lepiej, niż wygląda
    • Centurion Backfire LRS Hydro
      Przez: michalr75 · 21.03.2024
      Niektóre konstrukcje nie przestają zadziwiać - damper w tym miejscu to jakiś ewenement
    • Wilier 101X SHIMANO XT 2.0
      Przez: pinok · 18.03.2024
      Wszedłem na peppera szukając hulajnogi, kupiłem następny rower Oczywiście zanim jeszcze wyjechał na drogę już zamówiłem części do podmiany. Karbonowa kiera, sztyca, lepsze tarcze. Zobaczymy co dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...