Skocz do zawartości

adii22

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 360
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana adii22 w dniu 26 Maja 2012

Użytkownicy przyznają adii22 punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adrian
  • Skąd
    Trzebinia/Piła Kościelecka

Ostatnie wizyty

4 643 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika adii22

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

116

Reputacja

  1. Zostaw ramę Wygląda obłędnie i pomimo faktu, że nie podobają mi się widelce DT, tak tutaj pasuje wyśmienicie. Jak sprawują się koła od CB? Przyznam szczerze, że chętnie widziałbym je w swoim rowerze Co do ramy, jestem zdania, że okej, fajnie: wymiana ramy przynosi zbicie wagi, często lepszą sztywność, etc, etc. Są to plusy nie do przecenienia i z tym nie ma co polemizować. Niemniej jeśli ta rama odpowiada pod względem ergonomii, geometrii, feng shui czy jakimkolwiek innym, to nie widzę powodu, aby zaspokajać swoją próżność nową ramą, która IMHO jest budową nowego roweru na zabawkach z poprzedniego projektu. Może dlatego wciąż ujeżdżam starego Peak'a i używam 9b Brnij chłopie w ten projekt, wkładaj kij w mrowisko, bo jeśli rama nie jest zużyta, to hulaj
  2. adii22

    Dont ask...

    Nie czytaj... ... oż ty!
  3. 1) odpowietrz hamulce. W rowerze znajomego zdarzało się, że po zimie hamulce łapały trochę powietrza. Najśmieszniejsze jest to, że w sezonie, po odpowietrzeniu na początku sezonu, hamulec działał jak złoto Ale to jakaś Magura była, jeśli kogoś to interesuje. 2) sprawdź naprawdę dokładnie, czy nie ma wycieków. Sam się na tym złapałem... 3) odtłuszczenie całości jest dobrym pomysłem. Niby też uważam na to, ale np. mój dziadek potrafi tłustymi łapami wymacać mi tarcze Nie pytajcie, zonk w terenie miałem. Turbo odtłuszczanie wskazane (nitro zawsze na propsie) 4) po odtłuszczaniu przeszlifuj drobnym papierem ściernym zarówno tarcze, jak i klocki. Potem kilkaset metrów docierania całości i nie ma prawa nie działać. Jeśli jest inaczej, zmień klocki, albo szukaj głęboko gdzieś uwalonej uszczelki. 5) obejrzyj przed tym wszystkim naprawdę dokładnie klocki. I naprawdę dokładnie je umyj -> punkty 3 i 4
  4. adii22

    Najdroższy serwis w historii

    Owszem - są tacy co zlutują BGA opalarką, to jest druciarstwo, racja. Ale montaż gwiazdki narzędziem kotującym tyle, co całkiem przyzwoite stery jest chory! Przepraszam że to mówię, ale co można zrobić źle przy nabijaniu gwiazdki? Kawałek rurki o średnicy odpowiadającej wewnętrznej średnicy rurki sterowej kosztuje kilka złotych za... metr. Zasada działania jest dokładnie taka sama! I pod warunkiem, że nie mamy węglowej sterówki, nie ma mowy o jakimkolwiek narażaniu widelca przy nieużywaniu narzędzi z dopiskiem "rowerowe". Toż to kawałek rurki. Jak ktoś tę rurkę ma z węgla, to i tak używa się tzw. expandera. A "źle" nabitą gwiazdkę się wybija na wylot i nabija się nową.. za 2zł sztuka. Gdzie sens, gdzie logika ? Żeby nie było, że się czepiam Ciebie - czepiam się jak dla mnie... braku logiki. I przyznam szczerze, chętnie poznam, jeśli można oczywiście, sensowne powody ku wyższości takiego nabijaka nad rurencją ?
  5. adii22

    [XCR LO] ze 100mm na 120

    w domu mam dwa xcr. Jeden jest uzywany przez brata, drugi przez dziewcze me. Jeden jest ustawiony na 120 mm, drugi na 75mm. Wyzszego uzywa brat, ma go z tlumikiem i ulamkiem przebiegu drugiego. Ten drugi przezyl maratony, gory, teraz jezdzi bez tlumika na jednej sprezynie pod dziewczyna. Oba maja taki sam luz. Wiec wnioski wyciagnijcie sami sorki za brak polskich znakow, ale mam bunt maszyn i mi je zjadlo chwilowo
  6. adii22

    08.06.2013

    ... <3 <3 ładne te maratony robią teraz
  7. A to dzięki, myślałem, aby do drugiego roweru zamiast xcr.dać, ale zrezygnuje;)
  8. Praca uszlachetnia, lenistwo uszczęśliwia :)

  9. adii22

    [11090g] On-One Inbred / 650b

    Dziękuję za odpowiedź Swoją drogą bardzo sympatyczny rowerek - chętnie bym przygarnął taki w teren Powiedz mi jeszcze taką rzecz: rozumiem, że 650b to tak jak 29 - rządzi się swoimi prawami jeśli chodzi pewne aspekty - czy taka stalówka wyraźnie lepiej tłumi wstrząsy niż gliniana 26? I nie za lekki ten amorek? Bo jeśli to waga prawdziwa, jest świetna. Pytanie jak praca? Bo waży może 150g więcej niż mój Lis a kosztuje 3 razy mniej i czasami kusi wymiana 8 letniego lisa na nowego Epicona - ale ze względu na fakt wieku amorka, nie jego pracy (która jest świetna)
  10. adii22

    [11090g] On-One Inbred / 650b

    Widzę, że używasz klamek M505. Powiedz mi, jesteś z nich zadowolony jako stricte z tej części? Widzę, że hamulce jako na całość jesteś zadowolony, ale interesuje mnie sama praca klamek. Bardzo zależy od zacisku? Niestety, w hydraulicznych jestem cienki w szelkach i stąd to pytanie, a często można dorwać tanio zestaw M505+M445 (zaciski) za niezłą cenę i o ile o M445 są jakieś opinie, to o M505 jako klamce niespecjalnie.
  11. http://endurorider.pl/2010/05/obnizanie-duro/ CO prawda na przykładzie Durnia, ale w środku budowa jest zbliżona. Zobacz na budowę tych amortyzatorów i zrozumiesz na czym polega to obniżenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...