Skocz do zawartości

Valent

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marek
  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia użytkownika Valent

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No i wygląda na to, że mocniejsze potraktowanie wyzwoliło u nich uległość Na sucho przestały straszyć ludzi... bo na mokro efekt hamującego pociągu zostaje ale wiadomo "ten typ tak ma" Wszystko działa jak należy i co ważniejsze bez wymiany komponentów... bo już o takowych myślałem. Dzięki wszystkim za podpowiedzi
  2. Wracam do tematu. Tarcze oraz klocki wyśmigane zmywaczem do tarcz samochodowych. Klocki na koniec przeszlifowane papierkiem ściernym... Różnica jest duża ale jednak to wciąż nie to. Heble jakieś takie tępe i podczas hamowania zaraz przed zatrzymaniem dalej piszczą jak zarzynana świnia. Układ bez wycieków, czysty i suchy... a problem z tylną klamką jednak nie istnieje. Po prostu muszę ją cisnąć z dużą siłą ale efekt hamowania jest niewspółmierny do przykładanej siły. Chyba pozostanie wymiana klocków
  3. Nie to, że klamka wpada całkowicie. Ma większy ruch roboczy niż przednia ale sprawdzę odpowietrzenie. Rower przez zimowaniem umyty na samochodowej myjce ręcznej. Żadne substancje w pomieszczeniu nie były rozpylane bo to pomieszczenie biurowe . Zacznę od odtłuszczenia i szlifowania klocków...
  4. Sprawdzałem. Wszystko suche i bez wycieków.
  5. Witam, mam problem z piszczeniem kompletu Shimano M785 + tarcza Avid HS1. Okładziny metaliczne w technologi ice-tech. Pod koniec poprzedniego sezonu wymieniłem heble właśnie na M785 i wszystko było fajnie i miło. Hamulce działały ładnie, mocno i bezszelestnie. Przebieg od wymiany max 700-800 km, przebieg tarcz ~ 1.5-2 kkm. Po zakończeniu sezonu rower przezimował w ciepłym i nie zakurzonym miejscu. Pierwsza przejażdżka w tym sezonie i zonk. Skuteczność hamowania straszna, piszczą jakby cały czas mokre były. Ogólnie korzystanie z nich wręcz niebezpieczne. Piszczy zarówno przód jak i tył, z tą różnicą, że klamka tylnego hamulca dodatkowo dość mocno wpada. Podpowiecie w czym moze tkwić problem?
  6. coś dokładniej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...