Nie wiem jak teraz, ale po 15 k golenie były w bardzo dobrym stanie, a po kolejnych 11 k mam pewne obawy...
Teraz mam w nowszym rowerze Fox'a, który jest zdaje się delikatniejszy, bo po 3.7 k miał odbarwienia, a teraz po 8.6 k aż strach się bać...
Chodziło mi o tę zatyczkę - blaszkę trzymającą klocki, która przeważnie jest w niższych grupach, a tu spodziewałbym się samej śrubki, jednak chyba nie ma gwintu, a zatyczka trzyma bolec - gdyby był gwint, to zatyczka byłaby zbędna.
Dziękuję za komentarz i miłe słowa!
Element przy główce ramy to przelotka przewodu hamulcowego, zdjęcie robiłem tuż po wyjęciu roweru z kartonu, widocznie w fabryce ją przeoczyli, aktualnie jest już wykorzystana, przełożyłem przez nią przewód, aby był na swoim miejscu
Odnośnie zatyczki tylnego hamulca - nie jestem pewien, którą zatyczkę masz na myśli? Czy chodzi o śrubę odpowietrzającą z nałożonym kapturkiem, czy o coś innego?
Waga również mi odpowiada, co prawda producent dekl
Zacna sesja
Nietypowe detale - o ile dobrze widzę, to przy główce ramy jest coś w rodzaju odbojnika/mikro-półeczki na przewód hamulcowy, czy raczej kabel przerzutki.
Zastanawia mnie też zatyczka przy śrubce zacisku hamulca - myślałem, że będzie zwykła śrubka (chyba, że to dodatkowe zabezpieczenie, bo jest dość daleko od zacisku).
Zgrabna ta 16-tka, i do tego w miarę lekka.
Kierownica nie jest za szeroka ? Pytam, bo chyba do tej pory miałeś węższe.
PS no i musiałeś si
Rower ma swój wątek na forum, w którym regularnie opisuje modyfikacje oraz swoje odczucia.
Kilka nowych fotek z siodłem i oponami. Są też prześwity w ramie z oponami 700x45C.