Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Na https://mtbclassicparts.com/en -20% z kodem BLACK20 - głównie amortyzacja FOXa, ale trochę też innego szpeju. Z tym rabatem, cenami wysyłki, brakiem dziwnych ograniczeń itp powiedziałbym, że mocna konkurencja kontrowersjnego outletu... Dodatkowo ciekawą ofertę jest bezpłatna(!) konwersja skoku damperów (oczywiście w granicach fabrycznych możliwości - poniżej wklejony przykład amora 205x65 z zaznaczoną konwersją na 57.5).. Na bike discount: Linkowany już wheelset DT Endurance LN (OEM dla Canyona, piasty DT370 ratchet LN 18) z obniżoną ceną - obecnie 108EUR za komplet.. https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-endurance-ln-23-shimano-hg-cl-28-wheelset
  3. No to jak już się zdecydujesz na zakup to mam coś takiego do tej piasty.
  4. ....rozumiem, że nie przeczytałeś całości mojej wypowiedzi i innych? Emonda fajna choć moim zdaniem nie warta tych pieniędzy. Madone fajny, ale....mając ten budżet czyli ok.20k celowałbym w coś nowego. Trek i Giant sypią promkami więc serio idzie sporo wyrwać, podzwoń po sklepach. Masz dwie możliwości. Pierwsza to kupić gotowy i kompletny sprzęt. Mając w garażu TCR'a na ultegrze i Propela to dla Twoich zastosowań polecałbym: https://www.giant-bicycles.com/pl/tcr-advanced-pro-1-di2 Masz tutaj kompletny sprzęt do wyrwania pewnie w okolicach 16k. Świetna rama, dobry pomiar mocy., 7,5kg. Czy ma wady, oczywiście....średnie opony do zmiany (ok.500zł), koła hookless i tylko pod tubeless. Od 3 lat używam slr1 bezproblemowo, ale nie każdemu leży tubeless i ograniczony wybór opon. Tubeless fajny jak często jeździsz. Możesz też iść budżetowo i kupić: https://www.giant-bicycles.com/pl/tcr-advanced-1-pc Różnica- alu koła, widelec karbonowy standardowy, a nie z wesji SL jak w wersji pro, brak pomiaru mocy. Do wyrwania za ok.11-12k, za resztę kupujesz koła karbonowe 2-5k w zależności od preferencji, dobre opony 500zł, pomiar mocy inpeaka na lewe ramie 1500zł i schodzisz poniżej 8kg. Możesz też wejść w nieco stonowaną geo, ale rower też szybki: https://www.giant-bicycles.com/pl/defy-advanced-0-2026 Tutaj brak pomiaru mocy, ale jak wyżej, dokupić można. A dlaczego Defy...no bo to inna konstrukcja niż Twój. Usportowili go trochę. Analogicznie możesz postąpić z Trekiem Madone. Albo kupujesz gotowca, albo tańszą wersję na alu kołach i dokupujesz koła karbonowe, opony, pomiar mocy we własnym zakresie. Z doświadczenia pierdy w stylu kiera aero, karbonowe siodła oczywiście zbijają wagę, ale nic nie wnoszą do prędkości itp. Oczywiście nie spodziewaj się kosmicznego wzrostu średnich prędkości. W garażu u mnie alu contend ar, tcr, propel. Na płaskim między contendem ar, a tcr różnica w średniej na dobrych kołach i oponach to 1-2kmh, w pagórkowatym terenie i górzystym przewaga tcr'a znaczna. Propel ogrywa wszystkie dwa na płaskim, w sprintach, zaciągach na ustawkach, atakach na hopki itp. Mowa oczywiście tutaj o amatorskich zabawach w wieku 40+ i amatorskich ścigach. Ogólnie stojąc przed takim wyborem i z takim budżetem rozważałbym między tcr'em, madone i willierem triestina filante ( z recenzji i obadania tematu wychodzi, że będzie najmniej komfortowy z nich wszystkich- nie jeździłem, nie testowałem, ale grzeje się na ten rower). Te rowery dadzą Tobie realną różnicę w odczuciach w stosunku do rowerów, które masz. Jak liczysz na poprawę średniej rzędy 5kmh to się zawiedziesz bo nawet jakby wsadzić lekkie koła i szybkie opony do Twojego Defiego to też źle nie będzie. Tzn. stając w korby i cisnąć mocniej różnica między starym Defym, a nowym Tcr mocno odczuwalna. Jeden jedzie , drugi leci....proste.
  5. Rozważałem zakup tego setu Co do sensowności to oczywiście do przemyslenia ... najlepiej w towarzystwie excella
  6. Dzisiaj
  7. Jeśli jest to nowa piasta nigdy nieużywana to zazwyczaj nie potrzeba żadnych narzędzi, gdyż pierścień zębaty który jest wkręcony w korpus piasty czasami można prawie samymi palcami wykręcić lub z pomocą śrubokręta. Wkręcenie nowego pierścienia również nie wymaga narzędzia, klucza, gdyż jak gwint posmarujesz smarem to palcami go wkręcisz, resztę załatwi twoja noga gdy pierwszy raz naciśniesz na pedał.
  8. Bo warun uległ zmianie...
  9. Cena piasty jest niska ale trzeba doliczyć zestaw konwersyjny albo kombinować. Kompletny zestaw konwersyjny jest dostępny np. w gt2.bike Obecnie 48 EUR +15 wysyłka - uwaga jest to komplet ze smarem i ratchetem 36T (są też wersje 18 - sprawdzać przed zakupem), w wersji HG są bebenki stalowe lub alu. Do konwersji jest też chyba potrzebne narzędzie - pytanie o opłacalność całej imprezy. Można coś odzyskać odsprzedając bębenek z piasty ale nie wiem ilu będzie chętnych na bębenek 3 pawl XD.. sam myślałem o tej (i przedniej do kompletu piaście) do budowy kół do crossa małżonki ale za dużo konwertowani (bębenek, qr itp). Na jaki bębenek chcesz konwertować ? HG? P.S. jakby co to ten pierścień z zestawu konwersyjnego mogę sprzedać/odstąpić za 2 dobre piwa - ja kupiłem do podmiany w kołach x/m1900 i dla ratcheta 36 oraz smaru
  10. Po co ta złośliwość?
  11. To jakie auto mam sobie kupić, żeby sie dowartościować, kto doradzi? PS Mam 5tyś zł do wydania 🤣
  12. Wyprzedaż w e thirteen https://ethirteen.eu/collections/deals?page=1 różne części, w róznych wersjach - można zanleźć też ich zębatki i suporty które często przewijają się w wątkach "na co zamienić bo drogie" P.S. na niektóre produkty wchodzi jeszcze dodatkowy rabat z kodem JASPER15, np:
  13. @Wojcio który sklep w Niemczech? Z moich doświadczeń najszybciej wysyła Bike24 (Z Drezna i Inpostem)..
  14. Cena tej piasty jest bardzo niska. Da się przekonwertować do 135mm tylko że prawy end cap musi być dedykowany do konkretnego bębenka, szukać na Olx używki. Przyjmie konwersję do ratchet LN, polecam znaleźć i kupić bębenek i zębatki ratchet na OLX wyjdzie najtaniej. Podkładkę pod srężyne na łożysko piasty, tulejkę dystansową oraz pierścień zębaty wkręcany w piastę można kupić w oficjalnym sklepie gdyż są to bardzo tanie rzeczy. Należy zwrócić uwagę na średnicę pierścienia wkręcanego w korpus piasty, gdyż są dwie średnice zewnętrzne tych pierścieni 34mm i 35mm, są dostępne na Allegro za 35pln. Ważną rzeczą jest to aby kupić właściwy bębenek do modelu dt 370 a nie do modelu 350. Bębenek do 370 posiada zewnętrzną uszczelkę przylegającą do korpusu piasty, model bębenka do piasty 350 nie ma tej uszczelki, jest ona już na korpusie piasty. Jeśli potrzebujesz bębenek Shimano HG pod ratchet LN, to mam na stanie nowy aluminiowy na sprzedaż, pierścień zębaty również znajdę tylko musisz znać średnicę.
  15. Ja miałem 35c i mi wystarczały
  16. Są szerokie buty - niektóre mają w nazwie dopisek "wide", inne po prostu są szerokie. Ten cały "game changer" wynika z faktu, że po prostu stopa jest zawsze w tym samym miejscu na pedale i nie musisz szukać tego idealnego ustawienia, jak już je znajdziesz to nie zsunie się i nie będziesz musiał go szukać znowu, itd., itd.
  17. @Greg1 @tsharek Bardzo dziękuję! Cały czas toczę wewnętrzny spór, czy pchać się w SPD, czy to bez sensu, bo niby wbrew pozorom niewiele to zmienia (poza sprintami), ale z drugiej strony słyszę, że to "game changer". Jeszcze jakby istniały szerokie w palcach buty rowerowe, bo raczej noszenie 1,5 rozmiaru za dużych się tu nie sprawdzi...
  18. A schwalbe smart sam 28" 1,6" do jazdy po mieście wystarczą?
  19. Cud - wczoraj po 16 zamówiłem części w sklepie w Niemczech, dziś przed obiadem kurier przyniósł paczkę. Fakt, wybrałem szybką dostawę, ale i tak jestem zaskoczony. Przyjechał pasek i zębatki Gates CDX. W poniedziałek zobaczę jak to chodzi.
  20. Zastanawiam się gdzie na rowerze mógłbym zmieścić kilkanaście chińskich uchwytów na latarki....
  21. Bo teatr... PS zrobione 3" smartfonem
  22. Zdjęć nie umiem robić, ale wrzucę najnowsze rowerowe dziecko :
  23. 1. dopytaj macronica, nie powinni robić problemów 2. spróbuj ew. kupić klona z ali, ale w tej za 10 zł ten uchwyt to tandeta straszna
  24. Witam Państwa Takie pytanie do tego produktu - czy da się to przekonwertować do 135mm samymy endcapami tak jak 350tki? Drugie czy ta piasta przyjmie konwersję do ratchet LN ... I to by było na tyle jeśli idzie o zagadki pozdrawiam/dziękizapomoc
  25. Może łańcuch masz za wąski i się na blacie nie mieści. Przerzutka 12 do kasety 11, potem zmiana łańcucha na węższy do napędu 11. Coś przekombinowałeś............
  26. Bo prawie jak perskie dywany
  27. Bariera nie do przebycia dla wielu na WTR-ce zniknęła aczkolwiek mam nadzieję, że przy klasztorze zostanie tak jak jest obecnie:
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...