Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Patrząc na zdjęcie wygląda że to się da odkręcić kluczem do wolnobiegów sprzed kilkudziesięciu lat, powinienem mieć w piwnicy wyrób rzemieślniczy sprzed ok 50 lat, jutro poszukam i zrobię zdjęcie - wykorzystuje on tylko dwa wcięcia te naprzeciw siebie , taki z czterema widzę pierwszy raz w życiu .
  3. A czy Ty czasem nie pomieszałeś 400 i 410? Bo 410 jest na maszynach a 400 na kulkach.
  4. Dzisiaj
  5. No to moja przednia prawdopodobnie była zbyt mocno skręcona fabrycznie - odkupiłem rower po pół roku od 1 właściciela, jeździł na nim kilka razy i kręci się kwadratowo. Kupiłem więc drugą nową, by przełożyć całe bebechy do starej i... nowa też kręci się kwadratowo...
  6. Przerzutka działa, przynajmniej na stojaku, jeszcze raz dzięki za pomoc!
  7. Ja wiem, czy te piasty takie beznadziejne - moje mają 10 k km przebiegu z jednym serwisem, i są OK (pewien serwis na yt też pozytywnie je oceniał)... Jeżdżę w każdych warunkach pogodowo - terenowych, ale nie korzystam z myjki wysokociśnieniowej.
  8. Na miasto wolałbym mieć raczej coś w okolicy 45C. Zresztą nawet w rozmiarze 40C jest dużo opon bardziej komfortowych niż te Pirelli. Choćby Terra Speed na których trochę jeździłem. Pirelli to jednak opona szosowa - bardzo szeroka ale szosowa z możliwością bezproblemowego zjazdu (od czasu do czasu) na tego typu nawierzchnie jak na fotkach poniżej:
  9. No. 10 lat temu każdy producent miał w wielu różnych wersjach, a dziś wymienisz kilku z jednym modelem, bo przyszły grawele i zjadły.
  10. Z mojego punktu widzenia, to w większości przypadków przysłowiowy Kowalski powinien się zadowolić (jakkolwiek to nie brzmi ) właśnie rowerem typu cross, albo fitness - przynajmniej w teorii, bo tyle jest teraz sprzętu do wyboru, że niektórzy głupieją, i a to baranek, a to elektryk U mnie póki co tylko MTB, bo lubię się pokręcić w miejscach (np. leśne single, czyli wąsko i kręto między drzewami, po ściółce, piachu i korzeniach, charakter góra -dół), gdzie nie widziałem ani cross'a, ani grawela, i których napędy byłyby jednak nieco upośledzone, a gorszy amor/sztywny widelec dałby tylko bardziej popalić (nawet jako nielot wykorzystuję 60 -80% skoku 100 mm amora, przy wartości SAG ok. 20%). Jak ktoś jest zapalonym przełajowcem, to może obleci, a reszta jest zbyt wygodnicka i boi się pobrudzić (czasem nikogo nie spotykam przez 20 km, co mi akurat odpowiada - prawie jak prywatny las ). Prędkość na nudnych 10 -20 km dojazdach przy blatach 32 i 36 jest wystarczająca (przelotowe 25 -30 km/h), a nawet jest jeszcze zapas w napędzie (bicie rekordów na asfaltowych zjazdach mnie nie interesuje). Co do młodych na MTB (czasem pewnie bardziej ATB), to chyba 99% interesuje miejski "stunt", lub pumptrack, a pewnie większość nie przejechała jednorazowo więcej jak 20 -30 km (choć to akurat może mniej istotne). Poza tym, to teraz w modzie są hulajnogi, a nie rowery...
  11. @luckytheluke 3 otwory +ten czwarty poprzeczny! Zamocuj dopasowaną blachę w duże imadło i kręć kołem.
  12. Kupiłem, założyłem i zamleczyłem nową tylną oponę (wczoraj przedziurawiłem starą, która była i tak łysa, trzy robaki były potrzebne by ją pozatykać). I teraz najlepsze - nową oponę zamówiłem w Centrum Rowerowym wczoraj po 18, nową odebrałem w Żabce w Bielsku dziś przed 17 - dostawa z Bydgoszczy do Bielska w mniej niż 24H! I jeszcze fajna wycieczka (wyciąg na Czantorię i dalej Rockendrola, Twister, Cyganka) się zmieściła, choć już słońce nisko było.
  13. Czy ten riverside w rozmiarze XL ma większą ramę niż giant roam 2 disc xl? Nie mogę znaleźć dokładnej geometrii riverside. Podepnę się pod pytanie.
  14. Dołożyłem taki uchwyt na telefon, tylko się zastanawiam czy tak trzymając na rogach telefon nie pęknie od wibracji, naprężeń na jakichś bezdrożach, wertepach
  15. Dzięki. Do mojego mieszczucha powinny się sprawdzić, do gravela to jednak nieco chyba za wąskie.
  16. В этом информативном обзоре собраны самые интересные статистические данные и факты, которые помогут лучше понять текущие тренды. Мы представим вам цифры и графики, которые иллюстрируют, как развиваются различные сферы жизни. Эта информация станет отличной основой для глубокого анализа и принятия обоснованных решений. Разобраться лучше - https://vyvod-iz-zapoya-1.ru/
  17. 22 na pewno będzie za duży.
  18. A też wziąłem na spróbowanie Żele mają całkiem fajne, też zobaczę
  19. @Mihau_mordka ja bardziej pytam o to doświadczenia ludzi z procesem gwarancyjnym krossa. Jakbym napisał że skrzeczy podczas pedałowania myślę że nic nowego bym się nie dowiedział. W sensie co można sprawdzić. Plus yak jak pisałem wyżej no zakładam że to nie jest wada mechaniczna.
  20. @Greg1 dokładnie o to tylko w opcjach masz wybór odpowiedniego.
  21. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  22. Tłumaczyłem jednemu takiemu, że jak tylko wyczuje problem w sterowaniu kierownikiem to ma się natychmiast zgłosić a nie dopiero po ucałowaniu chodnika. Zapamięta, mam nadzieję, niestety o jeden dzwon za późno.
  23. Zaiście, że przedstawiłeś istotę problemu, dzięki temu możemy wszyscy rzeczowo odnieść się do tematu.
  24. A cos innego"? Cos sprawdzonego co nei bedzie zaraz pykac i strzelac po przejechaniu 50km?
  25. CX umarło? Canyon ma Inflite. Cannondale ma SuperSix Evo CX. Trek ma model Boone a Specialized model Crux. Dalej nie chce mi się wymieniać 😆.
  26. @DEFTONES... zgadzam się z Tobą odnośnie "d...y" każdy ma inną, mam oryginał Lotto Sudal - letnie (stary model chyba 2020) i tu nie nic nie boli, natomiast Lotto Sudal - zimowe już mnie po godzinie siodełko boli, niby identyczne wkładki a jednak inne odczucia.
  27. Na obręczy o szer wewn. 22 mm mają 39 mm. Janek opublikował właśnie test tych opon. Polecam obejrzeć i porównać moje i jego wrażenia.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...