Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. co to znaczy randomowa szosa? normalne nowoczesne kabnowe szosy (przeważnie najnowsze generacje), wilier, orbea, bmc, specilized, felt, scott i tak jeździłem ponad 35km/h, to żaden wyczyn, może i do alu szosy jest różnica, do "randomowego" alu gravela nie miał żaden podejścia jeśli chodzi o tłumienie drgań. I nie dyskutuję tu z tym czy karbon jest dobry, tylko raczej czy przy jeździe turystycznej zrobi różnice, moim zdaniem marginalną większość zrobi opona.
  3. U żony wjechały koła na obręczach Accent Evo Pro i piastach Novateca, komplet 1550g, cena 1700 PLN. Pierwsze recenzje użytkowniczki to że "rower sam jedzie". Więc można założyć że stosunek jakości/wagi do ceny zgodny z oczekiwaniami.
  4. @Brukiew_Niepospolity i znów trzeba pochwalić shimano za narzędzie do dokręcenia tej plastikowej śruby - to takie małe kółko z wyglądającym jak kwiatuszek wielowypustem (pasującym do plastikowej śruby). I po prostu to kółko jest tak małe, że nie da rady tego za mocno dokręcić, bo nie masz takiego chwytu, nie idzie tego mocniej złapać.
  5. Ja Velo też mogę pochwalić. Super załatwiony temat reklamacj koła Reynolds
  6. @CC_PL, a ten lzx na pewno monitoruje zmiany ceny danej aukcji?
  7. Macie może jakieś namiary na sklepy EU gdzie można zamówić wideł Salsa Cromoto 29 qr9 i z prostą rurą ahead? Produkują to jeszcze w ogóle? Czy tylko z drugiej ręki? Ewentualnie coś innej marki, podobnego może?
  8. @wr81 ja nic nie testuję tylko kupuję 😀. Poza tym za wąskie, za ciężkie i za głośne! 😋
  9. @Greg1, brak wiatroszczelności przede wszystkim. @olo850, git! Tylko póki co nie ma L` ki. Ktoś wie jak jest ze zwrotami w bike24? Czytam i nie mogę doczytać o kosztach.
  10. Mam czwarty samochód z automatem - dwa były klasyczne, jeden CVT i jeden DSG - nie miałem z nimi żadnych problemów. DSG ma co prawda tylko 100.000km, ale jeden z automatów sprzedałem z 248.000 na liczniku. Fakt, że naprawa mechatroniki w bardzo wiekowym aucie może przekroczyć jego wartość, ale naprawa przerdzewiałej podłogi także. Jak się traktuje samochód emocjonalnie i "sportowo" to rozumiem sentyment do manuala, ale jak jako durne narzędzie do jazdy od A do B to automat jest super. Kiedyś ręcznie sterowało się wyprzedzeniem zapłonu i składem mieszanki - też było tańsze w naprawie niż wtrysk elektroniczny
  11. Yyyy nie do końca, a nawet do końca nie:) Centrum to Dadelo S.A.
  12. Dzisiaj
  13. wczoraj mialem rozkminę czy wybrac wyprawe z Salzburga do Rzymu czy z Slazburga przez Dolomity, Wenecję, Bolonię Ancone i promem do Saplitu i Trogitu... Wtybrałem tą druga opcje... Szczególy poniżej
  14. Marvelo musisz sobie kupić Mercedesa W124 w poczciwym dieslu i do kompletu podnośnik, komorę lakierniczą, garaż i przysłowiowy worek narzędzi. Wtedy powinieneś sie poczuć, że nikt Cię nie oszukuje i wszystko jesteś w stanie zrobić sam. Jest tylko jeden minus. W wypadku jakieś kolizji możesz jej nie przeżyć i cały misterny plan w p...😁
  15. Ok względy komercyjne i piwniczny regał, jasna sprawa. Co do ramy to w gt2.bike ponownie promocja i dostępność jest...
  16. w gt2.bike ponownie obniżka o 17% do 24.11
  17. No velo to akurat "gigant" polskiego handlu rowerowego. Właściciel centrumrowerowego - cieszy, że nie cwaniaczą.
  18. Wczoraj
  19. Piasty DT 370 boost , 32 otw, ratchet LN, 6 śrub Przód 20 EUR Link 370 przód Tył 62 EUR Link DT 370 tył
  20. Wagowo to to samo , natomiast Makhor został wyciągnięty z piwnicy a 32 wylądowała jako nowy amor , łatwiejszy do sprzedaży na olx Budżet, budżet...
  21. Ktoś mi wytłumaczy, na czym ta przeszkoda nie do obejścia polega? Przecież do IS normalnie są adaptery (w ogóle, fajna rzecz, nie da się zniszczyć gwintów od zacisków w ramie, bo ich nie ma).
  22. @chester_jds Powiem szczerze, dla mnie "0,5 do 1Nm" to totalna abstrakcja. Teraz już wiem, że jak tak piszą, to trzeba być bardzo delikatnym. Najlepsze jednak, że w sumie kupując z alika, człowiek nie ma zielonego pojęcia co wyjdzie. Okazuje się, że ta korba, jakby walnąć tam zębatkę "0 offset", to by tam wyszło z 52mm linii łańcucha. Czyli boost I to bez żadnych podkładek. Dla przykładu korba Senicx PR3/GR3 miała różne chainline'y zależnie od modelu. Założyłem, że jak jest "0 offset' to jest 49,7mm a jak normalnie to 46mm i ta moja korba w najlepszym wypadku będzie wyglądała podobnie. A tu szok i niedowierzanie.
  23. A te automaty, które aktualnie wkładają do coraz większej liczby nawet popularnych aut to są szwajcarskimi dziełami sztuki? Naprawa sterowania manualną skrzynią biegów i regulacja to nie jest jakiś kosztowny problem (cięgna, sztywne drążki z przegubami - w zależności od konstrukcji), natomiast awaria mechatroniki we współczesnym automacie to często wyrok na cały samochód.
  24. Wiecie co, kupiłem nowe koła na novatecu maszynowym z bębenkiem hgl, nie będę się bawić w druciarstwo. Tamte koła wrzucę do hardtraila po zimie. Pozderki
  25. Oddawał sądząc, ze serwis jest uczciwy, niestety to jest Polska i bywa z tym różnie. Żeby serwisować samemu - trzeba się znać / mieć trochę doświadczenia, trzeba mieć narzędzia + pewne materiały eksploatacyjne. Ale przede wszystkim wiedza.
  26. Jak dobrze pamiętam to chyba w miejscu zaznaczonym czerwoną strzałką jest gniazdo pod imbusa do regulacji tego.
  27. Nie bez powodu shimano do lewych korb HT2 daje tylko plastikowe kapselki, żeby ludzie tym nie dokręcali w opór nie wiadomo jak mocno, bo to nie służy do mocowania tylko kasowania luzu poprzecznego korby. Jak się tym plastikiem zakręci za mocno - pójdzie gwint tylko. A Friendy z ChRL dają te alu korki, którymi można o wiele mocniej ścisnąć (tym bardziej, jak się wsadzi tam srogi allen key, a nie to małe plastikowe shimanowskie kółeczko). Anyway, grunt, że działa tak, jak miało działać.
  28. O, to optymistyczna odpowiedź, być może nie wtopiłem kasy - jutro odbieram klamoty od sceptycznego serwisanta i sprawdzę. Dzięki za trop.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...