Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Taki że im grubszy łańcuch tym będzie napęd będzie miał większą żywotność a operując stopniem wspomagania nie odczuwa się dziur w stopniowaniu kasety. Gdy wchodził SRAM EX 1 w zaprzyjaźnionym sklepie rowerowym dostali takiego fulla jako prezentacyjny i wszyscy którzy go testowali ( można było wziąć na dzień w dowolne miejsce) uważają do dziś że 1x8 jest wystarczające do e-bike tylko totalnie odpłynęli z ceną.
  3. Aktualnie mam SRAM SX 1x12. Szukam lepszej alternatywy.
  4. @AniaSa skoro klikasz w to jak przyzwoitość nakazuje i nic się nie dzieje to masz skopane coś w przeglądarce. Pewno jakieś paranoiczne ustawienia bezpieczeństwa 😁. Zresetuj ustawienia przeglądarki albo spróbuj w innej przeglądarce. @chopmaz jak na obecnym sofcie się sypie to nawet nie pytaj tylko instaluj nową wersję bo tam już powinny być błędy poprawione. Gorzej już być nie może..🤣
  5. Zastanowilibyśmy się ( tzn ja, oraz kolegium Głosów w mojej głowie ) jaki jest sens tej zmiany?
  6. Aktualne przepisy co do ebajków mają na celu maksymalne zbliżenie profilu jazdy na ebajczynie do tego co jest możliwe na rowerze analogowym. Jest to zrobione dlatego, aby ebajki mogły bezproblemowo współpracować z istniejącą infrastrukturą rowerową. Rowery ze zdjętymi ograniczenami ( manetka lub bez ) lub z mocami które nie są dostępne dla 99.9% ludzi na analogach lub zdławionych ebajkach nie podchodzą pod ten profil, zatem stanową całkowicie obcy byt który istnieje w limbo pomiędzy skuterami a zdławionymi ebajkami. IMO - niech sobie miłośnicy takich pojazdów robią co chcą - np lobbują za odpowiednimi przepisami. Ale won z infry rowerowej. Ktoś podniósł tę kwestię. Tak - jeżeli na publicznej infrze max dopuszczalna prędkość to 130km/h, to _wszystkie_ samochody poza służbami ratunkowymi i policją powinny być zdławione do 130km/h i wszystkie powinny się słuchać transpondera dławiącego do 50km/h w terenie zabudowanym. Zaś ludzi którzy a e-hulajnogach jadą więcej niż 15km/h podziwiam za odwagę.
  7. Dzień dobry! W poprzednim temacie pytałem się o opinię na temat zestawu do e-MTB 1x12 na bębenku HG: - kaseta SRAM Eagle NX 11-50T - łańcuch KMC e12 EPT / SRAM X01 - przerzutka i manetka SRAM Eagle GX - zębatka przód SRAM X-Sync2 38T Biorąc pod uwagę Wasze uwagi i ChataGPT chyba faktycznie zejdę do zestawu 1x11 na bębenku HG: - łańcuch KMC e11 EPT / Shimano CN-E8000 ? - kaseta SunRace CSMS8 11-51T / Shimano CS-M5100 11-51T ? - przerzutka Shimano Deore RD-M5100 - manetka Shimano Deore SL-M5100-R - zębatka przód SRAM X-Sync2 38T Jeżdżę dużo po asfalcie i szutrowych ścieżkach rowerowych, ale w weekendy lubię zabrać się z rowerem w góry i pojeździć po szlakach. Moment obrotowy silnika to 95Nm. Szukam rozwiązania w kategoriach jakość / cena. Czy ten zestaw 1x11 będzie odpowiedni? Czy coś byście poprawili?
  8. @DominiqrLee Osprzęt grawelowo/szosowy jest aktualnie tak poszatkowany przez producentów, że jest to w sumie zmiana wszystko-albo-nic. Jeżeli chcesz poprawić hamowanie ( tzn mieć mocniejsze hamulce ) kup metaliczne klocki + większe tarcze. Mechaniczne hamulce dostają potężnego kopa jeżeli zmienisz pancerze na bezkompresyjne ( np Jagwire KEB-SL ). Inaczej to po prostu kup kompletną grupę osprzętu. Chińskie grupy elektryczne ( LTWoo, Sensah, Wheeltop ) zbierają całkiem dobre opinie i kosztują ułamek tego co chce Shimmy/SRAM.
  9. spidelli

    [Kiedy] Garmin 550?

    Pazerność... Najpierw koncerny cięły koszty przez produkcję w krajach, w których nie ma parytetów w zarządach, praw pracowniczych a małe Grety nie mają czasu na pierdoły, bo ich małe rączki są potrzebne przy taśmie; przy czym niskie koszty wcale nie muszą oznaczać równie niskich cen dla konsumenta. Teraz zaczyna się nowa epoka dojenia klienta... W sumie nie ma się czemu dziwić - od lat robią to producenci samochodów. Im więcej elektroniki w aucie, tym więcej opcji do odblokowania z komputera, za opłatą. Niech się zgadają z wariatami klimatycznymi a będą samochody na abonament - technicznie nic nie stoi na przeszkodzie już dziś. Do tego cyfrowy pieniądz, będący w zasadzie systemem punktów za zachowanie i ziści się Orwell z Huxleyem. Wracając do tematu: Polar na razie płatne plany wprowadza czyli jest dwa okrążenia za konkurencją Przy czym miałby trudniej, bo ma tylko kilka zegarków w ofercie - co tu blokować? Tylko głosowanie nogami czyli spadek przychodów może tych pazerniaków przekonać do zmiany decyzji. Ja już nie kupuję Garmina*, kto ze mną? ----------------------------------------------------------- ja stary polarowiec jestem
  10. Dzisiaj
  11. Ale to jest komunikat właśnie po kliknięciu w tym miejscu i próbie zapisu gpx 😉 nie jestem nowym użytkownikiem tylko z nowym problemem który nie występował wcześniej
  12. Eathan

    [Kiedy] Garmin 550?

    Nie jestem przekonany, czy warto czekać na 550 / 850 w świetle wypowiedzi prezesa => https://antyweb.pl/szef-garmina-nie-ma-zludzen-bedziemy-plakac-i-placic
  13. Można próbować 10% urwać. Jest to rocznik 2025, a więc nie da się za chyba za dużo. Albo produkcja jest mała, albo popyt duży, ponieważ nawet w Europie trudno dostać ten rower w rozmiarze ramy M i L. Myślę, że niedługo będzie więcej tego typu konfiguracji z małą wagą innych firm. Po co komu rower do miasta i lekkiego trekkingu ważący ponad 30 kg z wielkim silnikiem i baterią? Trzy lata minęło jak jeżdżę swoim ulepem i wiem czego oczekuję.
  14. Wczoraj
  15. https://sportano.pl/p/687465/rower-crossowy-meski-attabo-sano-4-0-28-czarny Z kodem MIDSALE ~1600 zł. Cues 1x9, hydrauliczne heble.
  16. Dzięki za odpowiedzi, poszukam na stronkach konkretnych modeli i jakby co dopytam tutaj. Ogólnie widzę jednak tendencję, że im droższy rower, tym mniejsza szansa na otwory na bagażnik. 🙁 Byłem wczoraj w jeszcze jednym sklepie. Krosy mają lepszą pozycję do jazdy dla mnie, ale nie podoba mi się wąska opona, w modelach, które oglądałem, niby można było dać szerszą oponę, ale w każdym przypadku ograniczał jej szerokość widelec. Ciężko mi stwierdzić jak maksymalnie szerokie opony by tam weszły, w katalogach nie widziałem takiej informacji. Mój obecny rower ma w katalogu 1.65 cala (przynajmniej taką informację znalazłem dla nowszego rocznika). Zastanawiałem się nad takimi rozwiązaniami: - wziąć krosa/trekkinga i zamontować do niego najszersze możliwe opony - wziąć MTB i zmienić mostek na regulowany lub taki po prostu z bardzo dużym kątem, ewentualnie dodać jakąś przedłużkę do mostka (widziałem w jednym serwisie rowerowym takie rozwiązanie) No i też warto dodać, że to 6k to taka "płynna górna granica". Jak coś będzie w połowie tek ceny, ale łączyło najważniejsze dla mnie cechy, to nie ma problemu. Nie szukam najwyższej klasy sprzętu, tylko czegoś dobrze dopasowanego do mnie i moich biednych pleców. 😀
  17. Cześć szukam zapasowego haka do mojego gravela marka Gekko. Pewnie rama od Chińczyków ale nie mogę się doszukać jaki to model. Może po zdjęciach ktoś pomoże.
  18. Potrzebujesz stery które są stosowane w przypadku fanaberii zwanej integrated cable routing (pancerze/kable.przechodzą wewnątrz górnego łożyska i dalej w ramę). Każdy liczący się producent takie oferuje np. Acros, CaneCreek, FSA itd.
  19. Udało mi się w ostatnich tygodniach spieniężyć kilka rzeczy które może nie były aż tak potrzebne w tym momencie na olx. Niestety przystanąłem w tym tygodniu gdzieś między Łodzią a Warszawą na godzinkę i jestem w punkcie wyjścia...
  20. Aktualnie Radon 8.0 stoi w okolicy 4.1k z przesyłką, a Kellysa udało mi się znaleźć za 4.4 tyle że na allegro pytanie czy warto się brać kilka stówek taniej na allegro czy lepiej z typowego sklepu online. Jakieś sugestie albo doświadczenie przy zakupie roweru przez allegro??
  21. Też patrzałem na te Kross'y, jednak im więcej czytam tym bardziej utwierdzam się w fakcie że wolę rower z trochę bardziej sportową geometrią niż Kross wymieniony przez Ciebie. Widziałem że od jakiegoś czasu jest dostępny Aspre 3, co o nim myślice?
  22. Przy 100 kg riderze, Rekon w Kellys Gate, będzie moim zdaniem lepszym wyborem niż Judy w Radonie. Chociaż w prostym terenie różnicy w sztywności pewnie wielkiej nie będzie. Generalnie rowery podobne, a Radon jednak 1000 zł tańszy. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że Radon zastrzega że maksymalny "udźwig" tego roweru to 115 kg, nie wiem jak z Kellysem. Edit: Jednak wiem: " Never overlaod the bicycle. The total weight of the rider, along with bicycle, accessories and luggage, is 110Kg" info z instrukcji Kellysa do crossów i MTB...
  23. Przyszła nowa nakrętka od kasety, już wiem czemu zerwałem poprzednią 🙃
  24. Czy warto przejść z wersji 26.18 w Garmin 840 na 27.13? Wersja 26.18 to dziadostwo. Nadal się resetuje. Tyle ze po resecie do ustawień fabrycznych trochę mniej. Koledze na tej wersji tez się resetuje.
  25. Nie umiem do kupy pozbierać myśli i przekazać co chcę uzyskać ale się postaram. Napęd w moim rondlu to: -klamkomanetki Sram Apex 1 mechaniczne, -korba FSA Omega Evo 42T, -kaseta Microshift 11-42T, -przerzutka SRAM Apex 1. Na ten moment zależy mi tylko na wymianie klamkomanetek, na wersje hydrauliczną ale chciałbym kupić którąś z wyższych grup. Początkowo myślałem by zaopatrzyć się w prawą klamkę Force 22 HRD (choć tu nie jestem pewny jak z kompatybilnością), na lewą manetkę wpadłby oczywiście Force 1. Później z biegiem czasu chciałbym dążyć do pełnej grupy Force lub Rival ale w pierwszej kolejności wywalić te śmieszne hamulce fabryczne i zastąpić je hydraulicznymi. Z drugiej strony zastanawiam się skoro już inwestuje to może lepiej przejść przyszłościowo na napęd 1x12/13 AXS?
  26. 2 tys to faktycznie nie, ale chyba też można coś z ceny 1 urwać.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...