Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @kaido2 lepiej zrzucić z siebie 10 kg wtedy masz rower który nie waży nic. Poza tym jak zrobisz sobie szlaban na gary to po roku masz nie tylko rower który nic nie waży ale też nic nie kosztuje. A tak serio. Czy rozpędzamy rower który waży 10 kg a rider 70 kg czy rower który waży 20 kg a rider 60 kg to jest to dokładnie taki sam wydatek energetyczny.
  3. No to zostaje już tylko glucić
  4. @RabbitHood na szczęście masz możliwość nie czytania wątku, więc nie musisz się przejmować
  5. Macie chłopaki więcej cierpliwości niż ja.
  6. Bo nad Narwią gdzieś na Podlasiu 🚴‍♂️
  7. @Greg1 grać na pianinie nie trzymając rąk na kierownicy? Nie ma problemu. Jak jadę bez trzymania rąk na kierownicy to nie suwam się na siodełku. Grać na kierownicy? Nie ma szans.
  8. Ten snake miał za duże dziury, żeby dało się kleić na napompowanej.
  9. Przy zbyt dużym rozciągnięciu klejenie popuści dlatego po pewnych doświadczeniach kleiłem po napompowaniu do pewnego rozmiaru, aby po spuszczeniu odpowiedniej ilości powietrza można było to wrzucić w oponę i znów dopompowaniu później do odpowiedniego ciśnienia klejenie się nie poddało. Przy super glue można jechać z tematem od 0
  10. https://sklep.tiptopol.pl/wulkanizacja/material-wulkanizacyjne/latki-do-detek.html Tylko samowulkanizujące Rema TT, śmiem twierdzić że nie ma nic lepszego a na pewno nie w takiej ani zbliżonej cenie. Są na Allegro i w sklepach moto.
  11. Dzisiaj
  12. Ale wokół materiał dobrze się rozciąga i pracuje. Pokleiłem tak dętkę, przejechałem multum kilometrów do następnego kapcia i nic co było klejone wcześniej nie puściło( sprawdzane we wannie) Istotny jest klej, bo cyjanoakrylowe nie oznacza to samo, dlatego napisałem ze super glut
  13. Czyli albo coś tam nie gra w ostawieniach siodełka, że lecisz do przodu albo słabe mięśnie core, że musisz się opierać na rękach w czasie jazdy. Siodełko powinieneś mieć tak ustawione góra/dół i tył/przód i/lub kierownicę, żebyś mógł sobie w czasie jazdy "grać na pianinie". Wiadomo, że po dłuższym zasie jak człowiek jest już zmęczony to się opiera na kierownicy ale generalnie powinieneś tylko i wyłącznie ją trzymać aby utrzymywać zadany tor jazdy a nie się opierać na niej
  14. 📅 Start: 24 sierpnia (niedziela), godz. 11:00 📍 Plaża Trawiasta na Zarabiu – Myślenice 🌲 Trasy prowadzą przez malownicze zbocza Chełmu i Uklejnej Zapisy i regulamin: https://dostartu.pl/daretobe-maratonmtb-myslenice-2025-v13614 Strona cyklu: https://maratonmtb.pl
  15. Łatki cycalmi na dętkach cyclami, czyszczenie tylko tym co w zestawie. W grawelowym łatana na początku kwietnia - trzyma, zrobione >600km. W góralu 2 łatki po snake-u na początku czerwca - nie trzymały, po tygodniu był kompletny flak. Ostatnio sprawdzałem pod wodą gdzie mi ucieka i nic nie znalazłem. Przy okazji rozmasowałem łatki na napompowanej dętce. Teraz chyba trzyma, ale jeszcze za krótko żeby potwierdzić. Wnioski mam takie, że w grawelowym mam opony w minimalnym rozmiarze dla tych dętek, w góralu maksymalnym. Pewnie podczas rozciągania przy pompowaniu łatki potrafią popuścić (za szybko ładowałem do koła, po przyklejeniu?).
  16. Tylko przy tej jeździe po płaskim dochodzą jeszcze takie elementy jak zatrzymywanie tego i rozpędzanie. Waga ta sama przy kolesiu 80 kg +10 kg plecak v. 60kg i 30 kg plecak no nie? Tylko pytanie któremu pierwszemu zdechną plecy I tak samo jest z tym właśnie rowerem , bo przy 10 kg żelastwa trzeba już się napracować, kiedy 7kg karbonu ucieka samo spod d. Łatwiej to rozpędzić, łatwiej utrzymać wysoką prędkość kręcąc odpowiednio korbą w odpowiednim rytmie. Można jechać z twardszego przełożenia co już pozwala na uzyskanie wyższej prędkości, bo mniej kg jest do tachania,a dodatkowym efektem jest chociażby zupełnie inna dynamika, zużycie energetyczne i ostatecznie uzyskujemy też krótszy czas przejazdu
  17. Nie wiem. Nie śledzę rynku bo mam już wystarczającą ilość rowerów. Ale ogólnie nowsze konstrukcje mają więcej miejsca na opony więc możesz próbować poszukać. Z drugiej strony za taką konfigurację 4500 pln to dobra cena.
  18. Pierwszy raz z takim problemem sie spotkalem. Wadzilem o gorna rure trojkata - Rura podsiodlowa jest dłuższą więc odległość jest inna. Mierzyłem i wyszło ok 2cm roznicy od pedała do rury trojkata. Może faktycznie przypadkiem kilka razy zawadziłem - dzisiaj przejdę sie chyba jeszcze raz do sklepu, jak czas pozwoli, ale wezme buty w których jeżdżę bo ostatnio miałem zwykle adidasy.
  19. https://www.decathlon.pl/p/rower-crossowy-riverside-500-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-300777 Jeśli się upierasz nad błotnikami i bagażnikiem to w declu ci założą.
  20. Niedawno obniżyłem trochę siodełko, żeby spróbować przenieść część ciężaru z rąk i względem tego co jest na zdjeciu mogłoby być trochę wyżej bo biodra się aktywizują. Weź pod uwagę, że stoję oparty o ścianę i może faktycznie trochę przeprostowałem. Ale nie będę też oszukiwał - w trakcie jazdy łapię się, że je wyprostowuję, tylko jakbym jechał bardziej na ugiętych to jeszcze bardziej leciałbym do przodu. @Wojcio co do siodełka to ani nie zsuwam się z niego, ani nic sobie nie gniotę, podczas jazdy nie mam też wrażenia, że muszę się jakoś przesuwać. Co masz na myśli przez „wysoką sylwetkę”? Według widełek Gianta ledwo się łapię na L, więc chyba ten rower nie jest za mały W ogóle dzięki za wszelki feedback i komentarze!
  21. To jeszcze dodam jedno - jak wygląda ustawienie siodełka? Pochylenie góra/dół wpływa na obciążenie kierownicy. A przesunięcie przód - tył też się dokłada. Do tego wrażenie unoszenia za siodło przy mocniejszym kręceniu może wynikać ze zbyt wysokiej a nie zbyt pochylonej sylwetki.
  22. Dotychczas użytkowany był tani rower miejski no name. Prędkość wychodziła średnio 17-20km/h więc myślę, że u mnie max do 25. Ma być to jazda bardziej rekreacyjna, rower pewnie też posłuży do wyskoczenia do sklepu itp. I nie zawsze wstrzelę się w okno pogodowe i zdarza mi się poruszać w deszczu czy po mokrej nawierzchni. Wizualnie najbardziej odpowiada mi Kross Trans. Myślę, że górną granicą będzie 2.5k za rower. Jeśli jest coś lepszego niż Kross Trans 3.0 w zwiększonym budżecie to chętnie spojrzę na propozycje.
  23. Nie rozumiem, w jaki sposób przy większej ramie miałbyś pozbyć się problemu "podczas jazdy próbnej kilka razy zawadziłem piętą o tylny trójkąt", gdzie dla każdego z rozmiaru ram tylny trójkąt jest zbudowany tak samo, a różnice w kącie rury podsiodłowej uważam za pomijalny.
  24. Jasne, byłoby lepiej, ale jestem przekonany, że kierownice muszę mieć trochę bliżej, więc te 14 mm które uzyskam łącznie na mostku i jego nachyleniu powinno być idealne. A szerokość kierownicy wydaje mi się dosyć jasna, bo 40 cm pasowałoby do szerokości w barkach i tego, że lubię się chować na kierownicy i przyjmować bardziej agresywną pozycję. W normalnych warunkach wstrzymałbym konie, ale tak się złożyło, że miałem okazję (właśnie od tego sprzedawcy z Włoch) kupić za 1/3 ceny nowy karbonowy kokpit zdemontowany najwyższego modelu Impulso RC, więc grzechem byłoby nie skorzystać.
  25. A jest może coś jak ten canyon tylko, że do 3.5 ?
  26. Cześć, szukam roweru elektrycznego do 4500zł dla mamy (wzrost ~170cm). Najlepiej gdyby rower był dostępny w jakichś popularnych sklepach pokroju mediaexpert i żeby spełniał wymagania potencjalnych dofinansowań do rowerów elektrycznych w przyszłości. Jedyne co rzuciło mi się aktualnie w oczy to ten model - INDIANA E-Trekking 3.0 D18 Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  27. Albo np. https://bratex.org/pl/p/klej-Cyjanopan-2g-E-do-polaczen-elastycznych/5400
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...