Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. z miski sterów trzeba wybić element blokujący
  3. Jakimikolwiek dolnymi sterami ZS56 Ale na pewno sprawdziłeś że widelec nie będzie kolidował z ramą ?
  4. Kiedyś widziałem na jakimś filmiku jak ktoś tak zamontował i kiedyś u siebie przy serwisie tak na chwilę włożyłem linkę i problemu nie było jak się ciągnęło linkę z dołu. U siebie tak nie mam normalnie, bo manetkę mam taką że to do niej wchodzi główka linki, więc z drugiej strony musi być baryłka. Ed/ W Foxie: W Kind Shock:
  5. Dzisiaj
  6. Używam Wahoo Roam 2 od trzech miesięcy. "Rerouting" w Wahoo jest naprawdę szybki, czasami przejadę wyznaczony skręt i w mgnieniu oka już mam wytyczoną dalszą trasę. Pare razy zorientowałem się po czasie że nie jadę po pierwotnej trasie tylko już po przeliczonej bo "rerouting" ma inny wygląd na mapie. Po zboczeniu z trasy Wahoo nie każe Ci zawrócić tylko płynnie nakieruje Cię na Twoją trasę i nie będziesz musiał nic nadrabiać. ALE Wahoo ma też swoje dziwne akcje. Kiedyś po przeliczeniu trasy Roam kazał mi strzelić pętle 5km żeby zawrócić. Raz po przeliczeniu trasy pokierował mnie tak że przejechałem kilka km wzdłuż pierwotnej trasy i dopiero po jakimś czasie wjechałem na swoją trasę mimo że można było to zrobić dużo wcześniej. Ja planuje trasy i jak mam taką sytuację że jestem w lesie i mam wjechać w drogę której nie ma śladu to jadę dalej i wiem że zaraz będę miał przeliczoną trasę. Ze zboczeniem z trasy w celu zahaczenia sklepu/stacji itp. też nie ma problemu j/w. Zrobiłem z Wahoo ponad 3tyś km i tylko miałem dwie takie dziwne akcje.
  7. Witam. Próbowałem dokręcić stery i przez przypadek wypadły mi nakładki z górnego steru. Czy ktoś mi może powiedzieć w jakiej kolejności powinny być włożone ? https://ibb.co/gMVS9nL2 https://ibb.co/d04KnkmR https://ibb.co/dsn90K8X https://ibb.co/C5TN45zn https://ibb.co/HTFvg68g
  8. https://bikeyoke.com/en/2x-remote/2x https://sklep.emtb.pl/produkt/2-by-2021/ Wydaje mi się, że w BY to się nie uda.
  9. @Miodku https://www.marinbikes.com/pl/find-a-dealer
  10. Powiem szczerze, że nigdy nie zwracałem uwagi na Może dlatego, że jeżdżę na niskim ciśnieniu. Ale gdyby to było ważne to opona, którą wybrałeś ma zakres od 4 bar i raczej na mniejszym to się chyba nie da jeździć... Popatrz na Kenda Piedmont (tania i bardzo ładnie toczy się po asfalcie) albo łysiutka Schwalbe Kojak.
  11. @Miodku w Rybniku były w jednym sklepie bardzo liczne Mariny - dealer marki. Dwa lata ten sklep przenieśli w inne miejsce Rybnika, a że nie pamiętam nazwy, to nie wiem, gdzie teraz jest, jeśli nadal jest. Sprawdź.
  12. Na ten temat są "tony" artykułów, a więc ja nic nowego nie wniosę. Poza tym drugi ebike jest nowy i problem być może będzie za kilka lat. W starym zelektryfikowanym bateria ma 3 lata i nie zauważyłem jakiegoś znaczącego spadku pojemności.
  13. @sznib, na pewno? Linka będzie konkretnie zgięta, bo końcówka linki jest równolegle do niej, a w sztycy mocowanie jest prostopadle. Nie przeszkadza to w niczym? Ja osobiście bym tak nie złożył.
  14. W bieganiu strefy miałem wyznaczone o rezerwę tętna a w rowerze o procent tętna maksymalnego stąd różnica w strefach. Teraz zmieniłem to na to samo. Tętno maksymalne wyznaczone przez zegarek. Generalnie w biegu tętno 140 to jest względny luz. W rowerze 140 to już mocny wysiłek, w zasadzie kilka testów co zrobiłem weszły na średniej między 133-138bmp i wrażenie miałem bez oszczędzania choć i nie w trupa. Ale jak patrzę teraz na zawody które zrobiłem dwa razy to tam tętna średnie były 158 i 167 (choć wiadomo, że tam od startu wysokie bo po biegu 5km), to jednak wskazuje, że te testy zachowawczo robiłem.
  15. No chodzi mi o baterie do roweru elektrycznego jaki posiadasz.
  16. ja to se myślę że przy jeździe na miękkim skraju kasety będzie przekos bo LJ dla 148 jest 52? Może być np poza szmerem metalu np back pedaling issue czyli spadanie łańcucha na drugą koronkę kasety po zakręceniu w tył korbą, może też być ściąganie łańcucha z wieńca korby - masz chainguide'a? ale porównujesz zamknięty układ linka wkręcona w przerzutkę i biegnąca w pancerzu do ... klamkomanetka solo? mam na myśli ruch na biegu nie na hamulcu ... nazwijmy to twist'em 🙂
  17. Generalnie po wyjęciu linki nie ma jakiegoś luzu.
  18. O jakie baterie chodzi? Proszę jaśniej.
  19. linka daje chyba jakiś opór na spółkę z przerzutką - jak tego nie będzie to być może klamka będzie "uciekać" pod ręką?
  20. Ta baryłka od strony wyzwalacza w sztycy nie jest konieczna. Sam łepek linki wystarczy żeby to poprawnie zamontować.
  21. Austriacka renomowana firma czyli światowa marka w strefie Euro, dlatego taka cena. A powiedz mi jeszcze jak to z bateriami jest, chodzi mi o trwałość. Widziałem ceny nowych baterii w razie czego i jest to spory wydatek.
  22. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  23. Jest to do zrobienia. Trochę mi się forma przesunęła, będę musiał powtórzyć.
  24. Mam 12 biegowy KMC właśnie na Deorce i jest ok, ale np. na szosie zmieniłem z 11 biegowego KMC na Shimano i wydaje mi się że biegi na przedniej przerzutce lepiej wchodzą. Jeśli już kupujesz nowe to weź Shimano.
  25. Czesc, Od dluzszego czasu szukam jakiegos porownania jak zachowa sie kazda nawigacja przy paru scenariuszach jesli chodzi mi o rerouting. Niestety poszczegolne testy czy recenzje nie posiadaja tego elementu albo sa nie przetestowane rzetelnie tzn np reroute na nawigacji do adresu i brak pokazania reroutu na wgranej trasie. Wiem ze Garmin rozroznia dwa typu rerouta ale mnie chodzi o kwestie reroutingu/rekalkulacji sciezki (wgranego GPX bez cuepoints/waypoints) Co do wahoo nie wiem jak to działa ale z tego co slyszalem jest zdecydowanie szybszy reroute niz w garminie i nie pokazuje U turn/zawroc tylko juz wytyczona dalsza sciezke mimo zaladowanej trasy. (W ostatniej recenzji miesiac temu temat reroutu byl pominiety a wazniejszy byl czas uruchamiania sie nowego roam v3 badz tez jego waga (sic!)) W chinskich wiem powiedzmy jak sprawa sie odbywa i niezbyt mnie to satysfakcjonuje. Pisze tutaj poniewaz moze ktos ma obycie na jezdzeniu po trasach i np planowaniu trasy z wyprzedzeniem a w trakcie jazdy zdarzaja sie niespodzianki. Jezdze glownie po lesie i czesto zdarza sie ze wczesniej zaplanowana czesc trasy jest nieprzejezdna i z tego powodu poszukuje jakiegos dobrego reroutu ktory znajdzie sciezke bo patrzac po mapie widze ze sciezki lacza sie gdzies dalej i jest alternatywa a nie typu U Turn/Zawroc i kontynuuj trase tak jak zalecana. Dodatkowo tez jestem ciekawy czy jesli calkowicie zbocze z kursu bo naprzyklad chce uzupelnic plyny czy znalezc jakis sklep na wsi to czy doprowadzi mnie do najblizszego punktu wczesniej wytyczonej trasy (preloaded) czy tam gdzie z niej wyjechalem. &nbsp Inny scenariusz to w drodze powrotnej musze zahaczyc o jeszcze jedna rzecz i wyjechac ze sciezki i wrocic do domu inna, czy w tym momencie tez reroute bedzie usilnie kierowal do punktu wyjechania z trasy czy juz znajdzie polaczenie do blizszego punktu jej przelotu. (Punkt koncowy jest 1.5km a miejsce gdzie wyjechalem z trasy to 7km i czy dolaczy mnie blizej?) Czy pokaze skomplikowane objazdy zeby dojechac do trasy zamiast do punktu styku zaraz przed punktem koncowym? Dziekuje za jakies komentarze czy opisy, bo jestem rozczarowany poziomem tych co nagrywaja recenzje ze nie potrafia pokazac czegos co jest ciekawe tylko najczesciej opowiadaja o tej nawigacji a jej nie pokazujac… Szkoda ze nikt nie bierze przykladu z Szaja i jego recenzji sprzetowych gdzie wszystko bylo pokazane na milion sposobow, ale mozliwe ze niektorzy sa zbyt malo kreatywni i nie wiedza co moze zainteresowac czlowieka.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...