Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Spoko się nada. Też go chciałem kupić ale akurat w sklepie był tylko różowo-łososiowy czy jak tam zwał ten kolor, więc musiałem zamawiać przez neta, zamówiłem kilka do przymiarki (bo łeb kańcasty i nie każdy kask pasuje) i najbardziej podpasował MET Idolo, chyba też był lżejszy
  3. Jak ktoś nie chce eksperymentować to polecam sprawdzone u mnie przez lata rozwiązanie: Koszyk Cube 13057 HPA 1,5L + Termos Primus TrailBrake EX 0.75l Nie hałasuje i nie rysuje się bo termos ma silikonową osłonę. Temperaturę trzyma rewelacyjnie. Jak zimą wlejemy wrzątek to po kilku godzinach mamy dalej wrzątek. Nie smakuje plastikiem. Nie kurzy się bo nakrętka jest całkowicie osłonięta. Wygodnie się pije bo wewnętrzna nakrętka po przekręceniu o 90 stopni daje dość duży strumień. Nie przecieka. Jedyna wada czy może raczej cecha że mamy zewnętrzne wymiary butelki 1.5l a w środku tylko 0.75l pojemności.
  4. Za ta cene rowerek bardzo fajny teraz duzo promek, mozna cos fajnego wyrwac ale tez widze jak szybko znikaja rozmiary
  5. Znajdzie się też i S i inne: https://multicycle.de/produkt/cube-stereo-one44-c68x-slx-frostwhitenblack-2023/ tylko z 2023 ale chyba niczym się nie różnią. Nawet Trek Fuel EX 9.8 GX AXS Gen 6 (2023) za 3,2k EUR wpadnie ale to chyba już poza mój budżet xD
  6. Tak, nowy kapsel pozwala na skasowanie luzu, ma płaski kształt od spodu i dobrze przylega do obejmy mostka. Problemem był brzuszkowaty stary kapsel, który wymagał nieco wyższej obejmy mostka, aby bebech zmieścił się między górą mostka a ekspanderem. Ale problemu luzów chyba nie rozwiązałem, tzn. trochę tak, ale nie znam dalej powodu ich pojawiania się. Mam nowy mostek, nowy ekspander, nowy kapsel, i po 1 i 2 skręceniu łapałem dalej luzy. Ostatnim razem jakieś 3 m-ce temu skręciłem to wszystko kolejny raz, zrobiłem to mniej więcej jak napisał @Kanister, użyłem nieco więcej siły - najwyżej połamię rurę widelca, raz się żyje. No i póki co trzyma a jeżdżone dość sporo.
  7. AXS najczęściej nie pasuje komuś kto nie miał z nim styczności ....
  8. Dzisiaj
  9. No chyba on do tego jest. Dobry wynik w testach Virginia tech (ale tam wersja bez MIPS), dobra marka i zastosowanie zgodne z przeznaczeniem, chyba że planujesz np. Rekord prędkości za samochodem .
  10. Nada się spec Align 2mips jako tylko do pociskania na szosie? Dosyć mam już endury mtb gdzie mało łba nie urwie mimo wymontowanego daszka 😬
  11. Czy komuś pasuje AXS, czy nie, to już indywidualna kwestia, ale nie da się ukryć że cena niesamowita jak na taki rower.
  12. Są tu na forum ludzie co lepiej znają się na szosach więc na pewno coś doradzą. Dobrze by było jakbyś wkleił kilka linków do rowerów, które Ci się wstępnie podobają to lepiej będzie coś doradzić
  13. Kross esker 6.0 powyzej tej kwoty to juz carbon. Wzialem canyona w carbonie z amortyzowana sztyca i zdziwilem sie jak ta sztyca dobrze dziala. W promce dalem 9,5k https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/rowery-gravel/grizl-cf-sl-8-1by/3697.html?dwvar_3697_pv_rahmenfarbe=R095_P11
  14. @siemalysy coś Ty temu Minionu zrobił, że się w wije jak wąż?
  15. Z tych dwóch to na bank RockShox, polecam omijać suntourowe wynalazki
  16. Dzień dobry. Poszukuje roweru do 15 tyś zł, że chociaż jak będzie coś fajnego to mogę naciągnąć. Obecnie mam Focusa Cayo 1.0 z 2012 roku, ale swoje koła i pełna ultegra, waga coś między 8-9 kg, bardziej pod 9. Bardzo mi się podobają ramy aero takie jak w Treku Madone z taką grubą dolną rurą przedniego trójkąta ale niestety ciężko dorwać taki egzemplarz, jeszcze pod 190cm. Komponenty mniej ważne, mogę później coś wymienić, aby rama pozwalala na upgrade, fajnie żeby też była pod hamulce tarczowe, myślę że zostanie już na lata że mną, myślę że typowa szosa to dla mnie, swoją jeżdżę sporo i nic mi nie dolega a prędkość rośnie. Co moglibyście mi polecić? Pozdrawiam serdecznie
  17. Doradziłem się tu i tam, i raczej zdecyduje się na gravel. Możecie mi polecić rower w wygodnej, komfortowej pozycji?
  18. Zjeżdżałem trance x na flow w Szczyrku dwa tygodnie temu. Hamulce to najprostszy upgrade, w przypadku Shimano wystarczy zmienić klocki na ceramiczne. W moim trance x advanced mam mt400 203mm i hamuje to bez problemowo, po mieście raz wyleciałem prawie za kierownicę. popatrz lepiej na ceny all mountain to 8000+ a trail kupisz od 5500+
  19. Elite Direto te starsze miało opór kształtowany tak jak napisałem powyżej - czym szybciej to wzrastał . Obecne Wahoo Kickr też tak ma. W nowych Eliciakach mogli zrobić tak jak przytoczyłeś @szajbna. Ciekaw jestem , skoro nie elektromagnesy to co tam zastosowali ( pytanie retoryczne bo się domyślam 😁 co )
  20. Bo lubię to miejsce @Maciorra ja odwrotnie. Nigdy nie jechałem z Miziowej na Rysiankę
  21. Dlatego, że po dystansie ok. 600 km tylna opona dostała skrętu kiszki, a że była na mleku, to musiało coś jej zaszkodzić, zmuszony byłem kupić nową. Tak więc jednej nie warto, więc kupiłem komplet - Continental Kryptotal 29x2,4 - Continental Kryptotal 27,5x2,4 A że rower był w serwisie w celu wyprostowania i wycentrowania tylnego koła, to oni się męczyli z zakładaniem tych balonów. Dodatkowo korzystając z wizyty roweru w serwisie postanowiłem zmienić hamulce. Przy okazji jak ktoś szuka niedrogich hamulców 4-tłoczkowych, to pewnie będę sprzedawał te zdemontowane z roweru - Shimano Deore XT 8220 przód - Shimano Deore XT 8220 tył - Tarcza hamulcowa Shimano RT-MT905 203 mm - 2 szt. - Manetka sztycy OneUp Components + adapter pod I-SPEC EV - Nakrętka do montażu manetek pod system I-SPEC EV - 2 szt. Fotek nie mam, bo wszystko poza dwiema ostatnimi pozycjami kupowane w sklepie / serwisie. Mogę Wam pokazać jedynie oponę, która dostała skrętu kiszek
  22. sznib

    [tarcza] Sram HS2 160mm

    Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  23. @pecio nie testowałem ale Elite twierdzi nieco inaczej. Dwie wersje, jedna z prądem druga bez, nas interesuje ta druga. https://elitesrl.zendesk.com/hc/en-us/articles/6877833313938-Stand-alone-mode-for-interactive-trainers wersja z prądem
  24. Ja wziąłem Cyclami właśnie ze względu na gwint i nakrętkę. W zwykłych dętkach też wolałem dopłacić parę zł. do Continentali właśnie ze względu na ten ficzer. Dużo wygodniej się pompuje.
  25. Nie patrz wyłącznie na sugerowane rozmiary przez producentów choć z reguły to poprawna wskazówka. Ten sam rower polecany jest dla osoby o wzroście 180 cm jak i 188 cm często. Ważne są wymiary konkretnej osoby - przekrok , ramiona , goleni , tułowia, długość dłoni, szerokość klatki piersiowej.. Czy wolisz sylwetkę race czy jednak endurance. A naprawdę pasują trzy rozmiary- idealny dobrany , ciut większy i ciut mniejszy. Można coś poprawić offsetem siodełka, sztycą i mostkiem, rozmiarem korby, szerokością kierownicy . Ale rower jak patrzysz na zwinność jest lepszy mniejszy niż większy. Jak uderzasz czubkiem buta prawego w skrecające koło w lewo to źle...za mała rama jak dotykasz górnej rury stojąc nad rowerem za duża. Do tego każdy rower ma inną geometrię- nawet sam stosunek stack/reach u każdego producenta będzie różny i wskaże tylko pozycję i kierunek zmian oczekiwanych.. Niestety nie zawsze można przymierzyć rower. Jedni jak Bianchi podadzą rozmiarówki 55-57 inni jak Spec 56-58. Dam Ci przykład - zadałem pytanie do 2 sklepów handlujących Tarmac Sl 7 speca...jaki rozmiar jest dla mnie optymalny mam 183 cm wzrostu - według tabeli 58 cm(180-188) , ale mój przekrok jest max 83 cm czy jednak ten z tabeli dla niższych 56(175-180) - który polecają forumowicze na portalach zagranicznych, Jeden sklep który nie skupił się na mojej sylwetce od razu wskazał na 58 a drugi zdecydowanie na 56 że będzie lepszy i dopasowany. i to ten miał rację moim zdaniem .Na tarmacu 58 dotykałbym ramy stojąc a to można stwierdzić nawet bez przymiarki patrząc na wymiary geometrii na stronie Speca. Mniejszy rower jest zwinny , węższa kierownica lepsza w mijaniu ,lepszą pozycję ma się na nim jak lubisz race. Wystarczy podać w wyszukiwarce krótsza goleń lub przekrok 1 cm w dół i wpadasz na inną rozmiarówkę. Tabela po wzroście jako 1 parametrze ( a to za mało) pokaże 58 natomiast 56 uważam że jest rozmiarem optymalnym dla moich wymiarów. Oczywiście mam na myśli nie komfort jazdy tylko styl sportowy.
  26. Dzień dobry, mam rower elektryczny Decathlon Riverside E-ACTV 100 HF oraz przyczepkę rowerową Thule Coaster. Jaki kupić zawias, żeby połączyć rower z przyczepką? Czy ten poniżej się nada? https://www.empik.com/zawias-przyczepki-rowerowej-kompatybilny-z-thule-chariot-courier-coaster-cadence-other,p1643326067,dom-i-ogrod-p?mpShopId=28149&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21946590131&utm_id=21946590131&utm_term=empik_dom_i_ogrod&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=21950542549&gbraid=0AAAAADwt86cmWYFUET7Kcf-JK4vYCT4Mq&gclid=CjwKCAjwq9rFBhAIEiwAGVAZP5nLbQNlJFa6kYi79pGeX6qOq7mtq48pz0WL0u3_WKz8pxoa6D-Q1BoC7mIQAvD_BwE
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...