Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tak, ma związek ze sprężyną negatywną. Nie ma odpowiednio twardych. Poza tym konstrukcja jest zbyt wiotka dla cięższych osób.
  3. Odczytujesz lub mierzysz wewnętrzną szerokość obręczy, potem patrzysz w tabelki (najlepiej producenta opon jakie zamierzasz wsadzić). Współcześnie pod takie szerokości to obręcze 25-30mm. Po staremu przy 19mm to tak pod 2,3", choć to już nie będzie optymalnie. Tak czy inaczej, to problemem może być rama, która nie przyjmie szerszych opon. Tak samo w widelcu może się nie zmieścić. Musisz pomierzyć ile masz zapasu.
  4. Kupiony dwa lata temu jako cały rower, wykorzystałem do swojego projektu, co opisałem drobiazgowo (wraz z wagą itd.) w osobnym temacie. Niestety, w międzyczasie dostałem zajawki na stalowe rowery i skrystalizowały mi się wymagania, no i rower został rozebrany. Ten frameset przejachał maks. 300 km, niedoskonałości kolorystyczne na fotkach to po prostu popalcowanie i ślady po przedniej aluminiowej nalepce-emplemacie, która usunąłem jako brzydką. Bardzo fajna rama na zimówkę, mieszczucha, wszędołaza itd. 1. Frameset w stanie idealnym, tylko parę płytkich rysek od uchwytu stojaka na górnej rurze. Mnóstwo mocowań. Suport BSA 68, wewnętrzne prowadzenie pancerzy w przednim trójkącie. Wymienny hak. 2. Stery Accent Exe nabite w serwisie. Dobra jakość. 3. Kierownica oryginalna, wznios 30, gięcie wg specyfikacji 12 stopni, ale na bank ma minimum 14. 4. Koszyki na widelcu, lekkie, pasujące stylistycznie. 5. Dzwonek dobrej jakości pod kolor widelca. 6. Mostek 60 mm, 6 stopni, lekki, bardzo wysoka jakość, kuty, najwyższą linia KLS, grubo ponad 100 zł dałem. Dołączam oryginalny 45 mm. 7. Kapsel Wolf Tooth pod kolor widelca za 100 zł. Wysokość 5 mm, dobrze spasowany z podkładkami. 8. Zacisk sztycy 27.2 Wolf Tooth za 150 zł! Specjalna konstrukcja śruby, mocno trzyma, a nie zgniata podsiodłówki za mocno. Dołączam oryginalne zacisk i kapsel. Wymiary podane na stronie Marina, są zgodne z rzeczywistością i nie zmieniły się przez dwa lata. Proponuję 800 zł. Bez mostka KLS, zacisku i kapsla WT 200 mniej. Wtedy założę oryginalne części. Mogę wystawić na OLX. Cena bez wysyłki. Preferowany odbiór osobisty w Rybniku.
  5. Dla tego Attabo, parametr F (545mm) w geometrii ramy wskazuje bardziej na 156cm+ Podpisuje się pod @Miro1970 - TT powinno być w okolicy 520mm dla kobiety 150cm. Oczywiście należy uświadomić sobie iż są to rowery niszowe i znalezienie ich w budżecie określonym w temacie może być niemożliwe.
  6. 32T w połączeniu z 10T daje zbliżone przełożenie jak 36T z 11T. Dlatego wspomniałem wcześniej o kasecie 9-45. Ten jeden ząbek na kasecie to 4 ząbki na korbie (w przybliżeniu). Polecam: https://www.gear-calculator.com
  7. Dzisiaj
  8. Jak w tytule. Stan sklepowy. Pozostałość po zarzuconym projekcie. Obie made in Japan. Kaseta HG81 o tym zakresie rzadko jest dostępna. Jako zestaw: 140 zł + 180 zł. W ostateczności mogę rozczłonkować. Mogę wystawić na OLX. Odbiór osobisty w Rybniku
  9. Wiem, że to MTB, ale 15" będzie ok na osobę o 150 cm (widziałem na żywo) a kosztuje tylko 1300: https://sportano.pl/p/420955/rower-gorski-damski-attabo-alpe-3-0-turkusowy
  10. Rada ode mnie - max 34T. Sam jeżdzę na 34x10-50. Na góry to już jest dosyć twardo, na warunki płaskie bez problemów można trzymać "przelotową" na poziomie 28km/h. Miałem 36T i jak dla mnie, na góry, jest to już zdecydowanie za sztywno a na "przelotach" generuje potężne przeskoki. Owal 36T również się nie sprawdzil. Poza tym montaż 36T nie zawsze jest możliwy ze względu na obwarowania konstrukcyjne. A jeśli już 36T się zmieści to pomyślał bym nad "zacieśnieniem" kasety.
  11. Stan sklepowy. Pozostałość po zarzuconym projekcie. Klamkomanetka made in Japan, hamulec Malezja. Hamulec ma zasięg 57 mm, opony do 32 mm, źródła twierdzą, że do 33, obręcz 19-26 mm. Klocki dołączone. Jako zestaw: 110 zł + 250 zł. W ostateczności mogę rozczłonkować. Mogę wystawić na OLX. Cena bez wysyłki, możliwy odbiór w Rybniku.
  12. A na zdjęciu wygląda ta zębatka na zajechana?Sprostowanie jest to 10t ale pewnie bez różnicy czy 10t czy 11t czytając komentarze stwierdzam że muszę się pogodzić z tym iż biorąc pod uwagę w jakim terenie jeżdżę będę musiał najmniejsza koronkę wymieniac co 1.5-2 msc bo raczej wymiana przedniego blatu na 36 o ile by wszedł na ramę niewiele zmieni
  13. Wczoraj
  14. Claris sora i tiagra sa w tym samym powiedzmy zasiegu, zreszta gdzies slyszalem zdanie ze te przerzutki chodza i przerzucaja dobrze kwestia ze serwisanci wola mowic ze przerzutka tak przerzuca czy zrzuca bo to tiagra/claris i to nie bedzie lepiej dzialac, a podobno mechanizm jest taki sam ale troche inne komponenty uzyte. claris to 8, sora 9 a tiagra 10. a na internecie mowia ze sora jest na poziomie starego dura ace a wiec jak sora to claris czy tiagra tym bardziej. zreszta jak dobrze przymalujesz to z Sory idzie zrobic 105 https://www.instagram.com/reel/DFmsiP8ywQT/?igsh=MXUxbW5xMG04Yms1NA==
  15. Wystarczy że jeździł z kadencją 75 i przełożenia kończyły mu się przy około 30 km/h. Jak mieszka w terenie pagórkowatym to na każdym, nawet minimalnym zjeździe, piłował najmniejszą koronkę. Wymiana blatu na 36T wiele nie zmieni bo zamiast na 11T tą prędkość będzie osiągał na 12T a maksymalna urośnie raptem do okolic 34 km/h.
  16. Bo ważenie przed niedzielną walką w Janowie (Maratony Kresowe):
  17. Wyciągając oryginalny dystans, czyli przechodząc z 100 na 120 mm zwiększa się, więc zakładam, że dokładając drugi dystans, czyli przechodząc z 100 na 80 mm zmniejsza się, ale ręki uciąć sobie nie dam. PS1. czytam też o możliwości przekładania podkładek w tłumiku kompresji, ale nie ABS+, a nawet Kwik Toggle. Ktoś coś kojarzy? PS2. widzę, że np. na https://www.shockcraft.co.nz/ts-air-lightweight-top-out-spring-manitou.html można zakupić bardziej miękką ujemną sprężynę. W związku z PS2. dlaczego często mówi się, że Markhor jest dobry tylko dla lekkich osób? Tylko ze względu na jego liniowy charakter, bo przy ciężkich kierownikach chętnie dobija? Myślałem, że ma to związek właśnie z ujemną sprężyną.
  18. Czy w przypadku obniżenia skoku do 80mm spada także odległość oś-korona?
  19. Chilly Gonzales - Fidelio (LIVE at Montreux Jazz Festival) Muzyka trochę jak z jakiegoś horroru.
  20. Witam nowy rower gas gas eca1 i nie pokazuje zasięgu wszystko działa a cały czas jest 0 range , ktoś coś wie jak sobie z tym poradzić ???? czy tylko serwis ?
  21. Witam nowy rower gas gas silnik yamaha pw-x3 , wyświetlacz display A i nie pokazuje zasięgu wszystko działa a cały czas jest 0 range , ktoś coś wie jak sobie z tym poradzić ???? Udało się wam czy tylko serwis ?
  22. Chcę wrzucić adapter, żeby skrócić skok Markhora 29" do 80 mm. Nie chcę robić całego serwisu zerowego, bo podobno Markhor jest przyzwoicie poskładany, ale jakby znalazł się dobry powód rozebrania go do cna to ok. Czytam instrukcję serwisową i widzę, że: Podsunęło mi to dwa pytania: 1. skoro dla skoku 120 mm jest zalecany inny poziom, to dlaczego dla 80 mm jest taki sam jak dla 100 mm? 2. czy są jakieś powszechnie znane pro tipy, które nie są ujęte w instrukcji, a poprawiają pracę tego amora, jak np. jeszcze jakaś inna ilość oleju w tłumiku, może jakiś inny olej itp.? Przewinęła mi się rada, żeby zalać 2.5wt zamiast 5wt zwkłaszcza, jeśli będzie lekki kierownik (ale nie udało mi się tego potwierdzić). Może jakiś magiczny dodatek do oleju w goleniach? Na chwilę obecną wiem tylko o możliwości wymiany Kwig Toggle na ABS+. Warto szukać innych uszczelek, które poprawiły by pracę?
  23. Zobacz Focusy w Piwnicarowerowa.pl. Są na Shimano i foxach w pasującej ci cenie, jeśli trafisz rozmiar.
  24. No ale dokumentnie zajeżdził ta biedną 11T. Jak myślisz, jak tego dokonał ? Jeżdżąc wolno ? 🙄
  25. Nie mówię że jeżdżę 40km h tylko zastanawiam się nad zmianą tarczy na większą żeby nie zarzynać najmniejszej zebatki
  26. @KrissDeValnor Proponuję przestać gadać głupoty.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...