Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. sznib

    [tarcza] Sram HS2 160mm

    Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  3. @pecio nie testowałem ale Elite twierdzi nieco inaczej. Dwie wersje, jedna z prądem druga bez, nas interesuje ta druga. https://elitesrl.zendesk.com/hc/en-us/articles/6877833313938-Stand-alone-mode-for-interactive-trainers wersja z prądem
  4. Ja wziąłem Cyclami właśnie ze względu na gwint i nakrętkę. W zwykłych dętkach też wolałem dopłacić parę zł. do Continentali właśnie ze względu na ten ficzer. Dużo wygodniej się pompuje.
  5. Nie patrz wyłącznie na sugerowane rozmiary przez producentów choć z reguły to poprawna wskazówka. Ten sam rower polecany jest dla osoby o wzroście 180 cm jak i 188 cm często. Ważne są wymiary konkretnej osoby - przekrok , ramiona , goleni , tułowia, długość dłoni, szerokość klatki piersiowej.. Czy wolisz sylwetkę race czy jednak endurance. A naprawdę pasują trzy rozmiary- idealny dobrany , ciut większy i ciut mniejszy. Można coś poprawić offsetem siodełka, sztycą i mostkiem, rozmiarem korby, szerokością kierownicy . Ale rower jak patrzysz na zwinność jest lepszy mniejszy niż większy. Jak uderzasz czubkiem buta prawego w skrecające koło w lewo to źle...za mała rama jak dotykasz górnej rury stojąc nad rowerem za duża. Do tego każdy rower ma inną geometrię- nawet sam stosunek stack/reach u każdego producenta będzie różny i wskaże tylko pozycję i kierunek zmian oczekiwanych.. Niestety nie zawsze można przymierzyć rower. Jedni jak Bianchi podadzą rozmiarówki 55-57 inni jak Spec 56-58. Dam Ci przykład - zadałem pytanie do 2 sklepów handlujących Tarmac Sl 7 speca...jaki rozmiar jest dla mnie optymalny mam 183 cm wzrostu - według tabeli 58 cm(180-188) , ale mój przekrok jest max 83 cm czy jednak ten z tabeli dla niższych 56(175-180) - który polecają forumowicze na portalach zagranicznych, Jeden sklep który nie skupił się na mojej sylwetce od razu wskazał na 58 a drugi zdecydowanie na 56 że będzie lepszy i dopasowany. i to ten miał rację moim zdaniem .Na tarmacu 58 dotykałbym ramy stojąc a to można stwierdzić nawet bez przymiarki patrząc na wymiary geometrii na stronie Speca. Mniejszy rower jest zwinny , węższa kierownica lepsza w mijaniu ,lepszą pozycję ma się na nim jak lubisz race. Wystarczy podać w wyszukiwarce krótsza goleń lub przekrok 1 cm w dół i wpadasz na inną rozmiarówkę. Tabela po wzroście jako 1 parametrze ( a to za mało) pokaże 58 natomiast 56 uważam że jest rozmiarem optymalnym dla moich wymiarów. Oczywiście mam na myśli nie komfort jazdy tylko styl sportowy.
  6. Dzień dobry, mam rower elektryczny Decathlon Riverside E-ACTV 100 HF oraz przyczepkę rowerową Thule Coaster. Jaki kupić zawias, żeby połączyć rower z przyczepką? Czy ten poniżej się nada? https://www.empik.com/zawias-przyczepki-rowerowej-kompatybilny-z-thule-chariot-courier-coaster-cadence-other,p1643326067,dom-i-ogrod-p?mpShopId=28149&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21946590131&utm_id=21946590131&utm_term=empik_dom_i_ogrod&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=21950542549&gbraid=0AAAAADwt86cmWYFUET7Kcf-JK4vYCT4Mq&gclid=CjwKCAjwq9rFBhAIEiwAGVAZP5nLbQNlJFa6kYi79pGeX6qOq7mtq48pz0WL0u3_WKz8pxoa6D-Q1BoC7mIQAvD_BwE
  7. To chyba muszę zmienić status mojego roweru na: to skomplikowane Albo w ogóle odpuścić skakanie, bo jakoś nie leży mi łamanie się max które chciałem to jakieś tabletopy jak w Szczyrku na flow (pragnę zauważyć że mój poziom tam jest taki ze sporo hamuje xD) No i własnie... dla mnie nooba te 10mm różnicy wydaje się jakieś minimalne, nie to co między 100mm i 150mm np i mam wrażenie że bardziej na hamulce powinienem patrzeć niż to xD
  8. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  9. Cześć, mam cube attention 2022 z Judy tk silver air 100mm skoku. Specyfikacja https://archiv.cube.eu/en/2022/503150 chciałbym wymienić amortyzator przedni, czy któryś się nada? RockShox Recon Gold RL DebonAir 29" Federgabel 130mm 1.5" tapered Boost 15x110mm black Suntour SF19 XCR32 Air LO-R 120 29" Boost Suspension Fork nie mam sztywnych osi, nie wykluczam zmiany ale nie wiem jakie to koszta. Ktoś coś podpowie? Co trzeba zmienić czy można i czy warto?
  10. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  11. Póki co to nie ma rozmiarów, abstrakcyjna rozmowa o abstrakcyjnej marce. giant advanced jest po 3200euro chyba i brałbym gdyby był XL Ja się połamałem na mieście, do skoków jest 170mm i więcej, a Ty się pytasz czy 140mm i 150mm to różnica
  12. Ktoś polecił gdzieś zerkać na niemieckie ceneo i faktycznie wychodzi że ten Cube mozna znacznie taniej dorwać, często po 1,6k EUR był: https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/203042573_-stereo-one44-c-62-pro-2023-cube.html#pricechart 1,6k EUR to już bardziej uczciwa cena fakt. Chyba poczekam jeszcze z zakupem. Ew tego Gianta wezmę, bo GT (nie Giant) mi się po prostu nie podoba wyglądowo xD @marcin_ostrów @grzech1991 Wygląda też, że te ONE44 SLX spadały czasem do 2,4k EUR, jakby po premierze nowych Cube spadły do 2,2k EUR to już by było warto chyba: https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/203858781_-stereo-one44-c-68x-slx-2023-cube.html#pricechart @lelek2 ad 150/140 skoku Giant vs 140/140 skoku Cube - to serio aż tak odczuwalna różnica? Szczególnie że dropów się boję a hopek dopiero chcę się pouczyć, ale tak wiecie na totalnym lajcie, polecieć nieco ale nic nie złamać bo B2B (💀) huehue. Ew zwiększe budżet do 12k, nie wiem, rower ma być na długo w sumie to może warto xD Żeby jutro wleciały promki, tak by było najlepiej xD
  13. Dzisiaj
  14. https://www.olx.pl/1020974350/ ktoś zna te koła i poleca?
  15. Witam wszystkich forumowiczów, Zamieszczam mój obecny projekt roweru do poruszania się po mieście. Jestem świeżo po zakupie, więc nie rozbierałem jeszcze wszystkiego aby zważyć dokładnie każdą śrubkę, będę aktualizował z czasem. Bazą jest aluminiowy Giant Escape 2 z roku 2020 w rozmiarze S. W dosyć okazyjnych pieniądzach udało mi się go zakupić i długo szukałem tego konkretnego modelu roweru (sztywny widelec oraz prosta kierownica). Plan to budowa czegoś w miarę lekkiego na sprawne poruszanie się po mieście. Celuję w wagę w okolicach >10kg, co powinno się udać zrealizować. Pewnie będzie to trwało sporo czasu i modyfikacje będę przeprowadzać w miarę możliwości. Dla mnie będzie to powrót do pasji po kilku latach przerwy oraz możliwość budowy nowego roweru. Rozpiska (niekompletna): Bar Plugs (Korki do kierownicy): Brak 3g Bottom Bracket (Suport): Kwadrat Giant ?g Bottle Cage (Koszyk na bidon): Brak 0g Brake (Front)(Hamulec przedni): Tektro HD-R280 Flat Mount 300g Brake (Rear) (Hamulec tylny):Tektro HD-R280 Flat Mount 320g Cables (Pancerze i linki): 40g Cassette (Kaseta):Shimano CS-HG31 (11-34T)( z zakrętką) 335g Chain (łańcuch):KMC Z8.3 335g Chainring(zębatka): Z korbą Crankset (Korby): Pro Wheel (z kominami) 175mm ?g Derlr (Front) (Przerzutka przednia): Shimano Tourney FD-TY710 166g Derlr (Rear) (Przerzutka tylna): Shimano Altus RD-M310 8rz 318g Fork (Widelec): Stalowy Giant ?g Frame (Rama): Giant Escape 2 2020 rozm. S ok 1650g Grips (Gripy): Giant 124g Handlebar (Kierownica): Giant Sport 680mm 245g Headset (Stery): Giant ?g Pedals (Pedały): Wellgo K79 B087 455g Seat (Siodło): Giant Sport Comfort 321g Seatpost (Sztyca) Giant D-Fuse alloy 309g Seatpost clamp (Zacisk sztycy) Giant 52g Shifters(Manetki) Shimano M315 275g Skewers (Zaciski kół) Giant ?g Spacers (Podkładki pod mostek): Giant 6g Starnut (Gwiazdka) wliczona w widelec Stem (Mostek): Giant Sport 31.8mm 130g Tire (Front) (Opona przednia) Continental Double Fighter 700x35c 640g Tire (Rear) (Opona tylna) Continental Double Fighter 700x35c 640g Top cap (kapsel sterów): black 12g Tubes(Dętki): Noname ?g Wheel Front (Koło przednie): Giant GX Disc ?g Wheel Rear (Koło tylne): Giant GX Disc ?g Rotor Front (Tarcza przód): Tektro TR160-2 160mm(+śruby) 130g Rotor Rear : (Tarcza tył): Tektro TR160-2 160mm(+śruby) 130g Nóżka: Nexello 258g Lights (oświetlenie): Giant Cast 30 Combo 35g Sum(Suma):12335g Część mas podana jest z internetu, aby uzupełnić rozpiskę. Niemniej wiem dokładnie ile waży całość i ta waga nie powinna być obarczona dużym błędem. Plan na teraz obejmuje wymianę hamulców oraz tarcz, ponieważ obecne prawie wcale nie wykazują siły hamowania oraz pozbycie się nóżki co na start przyniesie niższą wagę. Zachęcam do dyskusji 😃 na forum.webp 28fdfbf0-7906-45a2-83ed-04f61b51d417.jfif
  16. Rama ta sama, więc i pozycja na rowerze. Ale w Rove 1 lepszy osprzęt i 1 kg mniejsza waga, więc tak, jeździ lepiej.
  17. Przymierzyłam się do Rove 3 i faktycznie jest wygodny - jak rozumiem, na Rove 1 jeździ się zdecydownaie jeszcze lepiej ? :-),
  18. 2000 vs 2700E do tego magura, która cieknie, sram AXS - ok jak ktoś woli to spoko, 140mm skoku. Dla mnie full wypas to giant, tylko alu.
  19. Ja też do starego górala 26" kupiłem TPU (tylko RideNow) z prestą (auto nie było), a mam otwory na auto, więc musiałem owijać taśmą . U Ciebie jest lepiej, bo zawory mają gwint i można zastosować dodatkowo nakrętki redukcyjne (niektóre dętki mają takie fabrycznie, np. Mitas): Nakrętka stabilizująca wentyl w obręczy do 8,5 mm otworu (adapter presta/auto) | sklep rowerowy Rowerek.pl
  20. Bo w końcu mi się znowu zachciało wturlać się na górę
  21. Nie wiem czy ten Cube nie byłby lepszy https://multicycle.de/produkt/cube-stereo-one44-c68x-slx-frostwhitenblack-2024/ W zasadzie full wypas . AXS , lepsze hample , koła , RSy w wersji Ultimate ...
  22. Można obracać, oznaczenia mają funkcję pomocniczą. Ja ustawiam sobie tak, by po ugięciu zawieszenia o wartość SAG znacznik "kąta zero" patrzył w kierunku równoległym do podłoża.
  23. Wywaliłem dętki zalane Slimem i poszedłem w odchudzanie: Miały być 4 łatki w zestawie, dostałem 2 gratis :). Rożnica w wadze: Przypadkowo wziąłem Prestę zamiast Schredera, więc końcówki wentyli obwinąłem kilka razy izolacją, żeby się lepiej dopasowały: No i wreszcie zszedłem z wagą roweru poniżej 14kg. Obecnie 13,8.
  24. To o brak wibracji i jazgotu trenażera chodzi, a nie o Pikę za 50 zł 😂 natomiast zostawiając te piki na następny rok - bez zmiany na uznane opony po 200-300 zł szt. jesteś do przodu z wydatkami
  25. Jak na przecinku, jak podałem wartości z jednym miejscem po przecinku (no, w przypadku Meridy zaokrągliłem te 10g w górę).
  26. Odnośnie kierownicy to zapomniałem dopisać, że wraz z mostkiem przełożyłem krótszą kierownicę ze starego roweru. Kierownica jwst 720 a fabrycznie była 750. Kąty i gięcie jest praktycznie identyczne. Co do obracania kierownicy to teraz mam obróconą maksymalnie, przynajmniej tak wskazują oznaczenia, chyba że nie trzeba się nimi przejmować i można obracać bardziej?
  27. Nieźle styrana 😁 Z trenażerem sam jestem ciekaw jak będzie. Kolega jeździ zimą na normalnych oponach i jakoś dużo mocniej się nie ścierają. Też nie chce mi się bawić z żonglowaniem oponami.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...