Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Cały bajer polega na tym, że trekking , czy cross jest krótszy od 29 , bo geomteria jest zupełnie inna Do 22' bagażnikowca, wrzcasz baranka z mostkiem 110 i jest idealolo pod 180 chłopa
  3. Ale na poważnie,to ebik SUV nie musi ważyć 30 kg, mój łapie się w te kategorie chyba i ważył 23 przed upgradem
  4. Zdecydowanie Wagowo nie wyjdą podobnie
  5. @KNKS Nie trenuję, jeżdżę dla siebie. Jak już mam ochotę pocisnąć, to w okolicach 4 strefy zsuwam buffa, ale też zależy od warunków. Jak jadę pod wiatr, to często nie trzeba, bo pęd powietrza niejako pomaga w oddychaniu. Pod górę za to praktycznie zawsze przy większym wysiłku. O ile temperatura nie jest 0 i niżej, to wystarczy mi cienki buff. Ocieplane, grube, to już inna sprawa. Stosowałem jak dojeżdżałem do pracy całorocznie, oddychanie przez nie jest dużo trudniejsze, więc albo trzeba jechać spokojnie albo dużo żonglować. Ewentualnie jakieś kominiarki z otworem na nos i siateczką na ustach.
  6. Ja kilka lat temu kupiłem dokładnie TAKIE (O'neal TRAILFINDER). Na allegro wtedy zpłaciłem niewiele ponad 2 stówki chyba. Mam je do teraz i nadal świetnie służą więc jakościowo chyba są ok. Mają też dwie całkiem użyteczne kieszenie na zamek po bokach. Używałem ich jako jedyna warstwa (pod spodem tylko majty z wkładką lub bibshorty) w temperaturach od -2 do +15 stopni i nigdy nie było mi zimno. Wiadomo, że to bardzo indywidualna kwestia ale zakładając pod spód ocieplone leginy spokojnie mogłbym jeździć do -10.
  7. Dzisiaj
  8. . Nie, nie wystarczy! Ma być E-Trekking "SUV" Są osoby co jadą 5 km do pracy 2,5 tonowym SUV-em, zajmują półtora miejsca parkingowego, gdyby były SUV-y na gąsienicach, to na pewno właśnie taki by kupili😂. Jeśli rower, to taki którym można się pochwalić. Eee.. tam! Poczekaj, dozbieraj i kup👍.
  9. Endura ma fajne spodnie, Singletrack albo MT500. Jeżdżę w nich w zimie jako wierzchnia warstwa i dają radę.
  10. Kup Rometa, popieraj swoje.... Po co pytasz o poradę na forum rowerowym, skoro rozsądne propozycje olewasz ??
  11. Mi chodzi o to,że jak chcecie dojeżdżać do roboty i nic poza, to to bez sensu płacić za rower 10 koła czy więcej, to zrobi każdy tani rower z silnikiem w piaście.
  12. Idea zakupu roweru elektrycznego wynika z chęci poprawy prędkości przelotowej oraz skrócenia czasu jazdy na podjazdach. Zarówno dla mojej partnerki, jak i dla mnie, zaoszczędzenie nawet 20 minut/dziennie na dojazdach do pracy jest istotnym czynnikiem. ;). Druga sprawa w pomorskim często wieje w miesiącach grudzień - marzec. Rower elektryczny jest przesądzony, pozostaje kwestia: jaki? Zastanawia mnie koszt eksploatacji pomiędzy klasycznym napędem, a Shimano Nexus-5 z paskiem GATES. Bardzo mnie cieszy jeden łańcuch mniej do smarowania, z drugiej strony wiem, że przy klasycznym napędzie jestem w stanie wszystko naprawić. Czy pozostawienie takiego roweru bez obsługi w przypadku jazdy całorocznej nie będzie bardziej kosztogenne?
  13. Faktycznie, że dobrze wyposażony. Widzę, że większość polecanych rowerów na tym forum to mało znane marki. Jednak to do mnie nie trafia. Może coś z firm chociaż trochę znanych?
  14. Pięknie dziękuję za wszystkie wskazówki spróbuję się zastosować ERNORATOR - Zaisty rower PRZECIETNY - u mnie na pewno jest standard IS 😕
  15. A ja mam z tej rodziny z ,akumulatorem 400 waży pewnie 22 kg max, masz mocny silnik, możesz jeździć gdzie chcesz (szerokie opony jak w SUVach), no nie oszukujmy się, jeżdżenie rowerem elektrycznym, 20 km to żart jakiś i https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-diamant/diamant-trekking/diamant-zing/f/DF450/zing-trip-core-%28ze-%c5%9bredni%c4%85-ram%c4%85%29/48274/5330682 trek praktycznie są takie same, ta sama rama,tylko nalepka inna https://e-velomania.pl/rower-elektryczny-trek-allant-5-o-niskim-przekroku-545wh-2025-czarny jak chcesz jeździć 20 km to jakieś badziew czy ulep wystarczy .
  16. Różni ludzie, różne potrzeby. Inaczej znosi niską temperaturę chłop co robi na placu w mrozie, wietrze i jest przyzwyczajony do takich warunków - a inaczej ktoś, kto siedzi w ciepłym domku, biurze itp. Dla mnie temperatura niekomfortowa to już 10*C i od dyszki w dół zakładam ocieplacze na buty, grube spodnie, bieliznę termo na górę, kominiarkę i na to komin na szyję. Bo mi zimno.
  17. Być może ale mając zestaw slx musiałem dokupić złączki (bodajże Y8RD98010 ), żeby przepiąć pod klamkomanetki (ST-4720). Te co były nie pasowały, a z kalmkomanetkami nie było w zestawie. Po prostu chcę zwrócić uwagę, że robiąc taki mezalians, można się zdziwić, że coś nie pasuje i czegoś brakuje.
  18. Spodnie rowerowe długa Hornhill XL czarny - 5904107113302 - 17189736909 - Allegro
  19. Jak lecisz 40km/h na silniku bez pedałowania, to można zmarznąć. To dziwnie, bo takich pozasłanianych jak tylko robi się trochę chłodniej, to widziałem zanim komukolwiek o kowidzie się przyśniło. Kwestia materiału i sposobu założenia. Cienki buff jest raczej przewiewny, więc co2 praktycznie się nie kumuluje pod materiałem, a mimo to jest cieplej. Wilgoć owszem jest problemem ale sama w sobie nie jest szkodliwa. Trzeba by używać ciągle tej samej chusty bez prania, żeby zalęgły się jakieś grzyby czy bakterie. Przez kilka godzin jazdy nie ma takiego ryzyka, jest tylko nieprzyjemnie. Jak już muszę się zasłonić, to preferuję luźne ułożenie komina, bez przyciskania paskiem kasku pod brodą. Jak nie jest tak napięty na twarzy, to swobodniej się oddycha.
  20. Cześć, szukam spodni rowerowych na zimę jako druga warstwa. Pod spód pójdą albo legginsy, albo ciepła bielizna termoaktywna, a na to spodnie zewnętrzne. Szukam czegoś nieprzewiewnego, jednocześnie w miarę oddychającego, zwężane na dole, no i żeby dobrze pracowały w kolanach, nie blokowały ruchu nogi. Zatem muszą być wygodne, mieć trochę luzu na wysokości kolan, albo być elastyczne i pracować wraz z pedałowaniem. Preferuje na gumce, a nie na guzik. Wiem, że są w decathlonie MTB Rockrider Expl 500, nie mierzyłem ich jeszcze, ale wyglądają na dość opinające w kolanach właśnie. Kilka sezonów szukałem typowych legginsów, jako jedna ciepła warstwa, ale już od +5 stopni robi się jednak mało komfortowo. Opcja z luźniejszymi grubymi spodniami z membraną tez ma wady, bo w przeciwieństwie do legginsów pot zostaje na nogach, nie jest odprowadzany, to jednak wychładza punktowo. Jak jest luz, to zawsze to powietrze jakoś się przeciśnie do ciała, choćby od dołu nogawki, nawet jak zwężane. Chce połączyć obie opcja, warstwa na skórze, plus zewnętrzna od wiatru. Potrzebuje mieć pełny komfort do -5, tak aby i kilka godzin można było pojeździć. Będę wdzięczny za pomoc, im więcej opcji do przetestowania tym lepiej, na obecne temperatury mam w czym jeździć, więc jest jeszcze czas na testowanie
  21. Wczoraj
  22. Cześć. Chodzi o niezgodność w PoRD - Art 33. 1. z Konwencją Wiedeńską. Art. 33. [Obowiązki kierującego rowerem, motorowerem lub hulajnogą elektryczną] 1. Kierujący rowerem lub hulajnogą elektryczną jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów lub pasa ruchu dla rowerów, jeżeli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem lub hulajnogą elektryczną, korzystając z drogi dla pieszych i rowerów, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować pierwszeństwa pieszemu. Postanowienia Konwencji Wiedeńskiej nie przewidują obowiązku korzystania przez rowerzystów z dróg współdzielonych z pieszymi ani też ustępowania im pierwszeństwa na drogach dla rowerów. Artykuł 20 (20) Postanowienia dotyczące pieszych 3. Jeżeli nie jest możliwe korzystanie z chodników lub poboczy albo w razie ich braku, piesi mogą korzystać z jezdni; skoro istnieje droga dla rowerów oraz natężenie ruchu na to pozwala, piesi mogą korzystać z drogi dla rowerów, jednakże bez przeszkadzania w ruchu rowerów i motorowerów.
  23. Jeśli odpowiada ci napęd 3rz. to może https://sportamg.pl/pl/p/Rower-crossowy-28-kolo-Tabou-Flow-5.0-Deore-M6000-hamulce-hydrauliczne-19-cali-Blackred-2025-cashback-100-zl-/1943
  24. Bałbym się trzymać drogi rowerowe w taki miejscu. W Twoim przypadku, im tańszy tym lepiej.
  25. Odkupię samą dźwignię hamulca Shimano mt501 lub cała klamkę (może być uszkodzona) z sprawną dźwignią
  26. Z tego co widzę waga wspomnianych WINOR to ok. 23kg, według recencji na YT.
  27. To słucham co polecisz?
  28. żaden z tych dwóch
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...