Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Zachód słońca chwilę po deszczu sam sobie nakłada filtry na aparat.
  3. Wywaliłem z samochodu do kanciapy i poszedłem spać
  4. Bo usiadłem po maratonie (BM25 - Bielawa)
  5. Dzisiaj
  6. Te starsze miały zielone widelce, jeszcze w 2021, nowsze od bodajże 2022 miały szary
  7. Może źle wyraziłem się, nad amortyzorami mam pokrętło +- który powoduje "miękkość" lub "twardość" amorów
  8. Cześć, niektóre Kellys Soot 50 mają zielone widelce, inne szare - nawet z takim samym osprzętem na GRX. Wiecie z czego wynika ta różnica? Wg oficjalnego info widelec jest szary, ale pełno też takich z zielonym. Mam soota 50 z 2022/2023 roku, na osprzęcie GRX 400/600 i ma szary widelec.
  9. 6061 aluminium, BSA BB, international disc brake standard Amor SR Suntour XCM RL z blokada przy kierownicy przerzutka tył Shimano Deore XT 771, 9-speed Mnetki Shimano Altus 2000 Przerzutka przód Shimano Altus Kaseta Shimano HG200, 11-36T Przedni blat Shimano MT100, 40/30/22T Suport Shimano BSA Hamulce Shimano BR-M315, 180 mm / 160 mm Obrecze Rodi Viper 21, 27" 584-21, 29" 622-21, Piasty Shimano TX-505 CL Opony Continental Race King 2.2 Ile może realnie kosztować taki zestaw? Focus whistler Evo.
  10. Trzeba brać od razu 10 szt.
  11. Bo bezkresne ścieżki w letnich temperaturach 😉
  12. Cześć, mam do przeserwisowania piastę FH-RS470, uznałem że jak już wszystko będzie rozebrane to można też rozebrać i przesmarować bębenek piasty, ale teraz czytam, że bębenek ten w ww piaście nie powinien być rozbierany/serwisowany. Prośba o potwierdzenie, czy faktycznie lepiej nie ruszać tego bębenka, czy jednak lepiej go rozebrać i przesmarować łącznie z łożyskami piasty, szczególnie że już doraźnie zakropliłem piastę oliwą i pewnie wyszła z tego lekka płukanka, a rower czeka na serwis w weekend i chciałbym uniknąć kolejnych niespodzianek, żeby poskładać go do kupy i śmigać dalej póki jeszcze można
  13. Jak ma być budżetowo, to: 1.klamkomanetki co z nimi nie tak, że do wymiany? 2.pancerze hamulca i przerzutki wraz z linkami, końcówkami -w tych przerzutkach to nie ma co się popsuć, jak nie została uderzona mocno mechanicznie to wyczyścić i będzie działać ; -wymienić linki i pancerze; 3.korba; też nie musi być zła, ewentualnie do wymiany wkład; 4.koło przód rozebrać, nasmarować, sprawdzić bicie; zardzewiałe mogą być nyple szprych, i ewentualnie wżery/stan misek piasty; 5.koło tył; -zakupić używkę(z kasetą lub bez Każde z powyższych(oprócz tylnego koła) po rozebraniu można ocenić czy się jeszcze nada, lub czy trzeba wymienić. Jakby wydać 2000zł, jak ktoś chce to można, ale racjonalnie w takim wypadku lepiej kupić coś nowego.
  14. W jaki sposób "dokręciłeś amortyzator"?
  15. Sprawdź Polygon Heist X7, który powinien być nieco lżejszy od Rometa i Kross'a.
  16. Przy kluczu jak SW-0, może być problem przy "zapieczonych" i mocno skręconych nyplach i wtedy lepiej użyć klucza np.: Profesjonalny klucz do nypli UNIOR 1630/2P 3.3mm przykład dla nypla 3.2mm: -jest minimalny luz, ale przy ciaśniejszym byłby problem z dopasowaniem
  17. Została linka tylnej przerzutki. Wymieniać z pancerzem czy samą linkę ? https://www.centrumrowerowe.pl/linka-przerzutki-z-pancerzem-jagwire-1x-pro-shift-pd21567/ https://www.centrumrowerowe.pl/zestaw-linek-i-pancerzy-przerzutkowych-shimano-mtb-pd17562/ Jagwire ma sens ? Czy coś tańszego Shimano ?
  18. Dzięki! Dokręciłem na maxa amortyzator - bez zmian, poluzowałem i nie ma już trzaskania, jutro sprawdzę czy w jeździe już nie będzie
  19. Ja ostatecznie tego w PL kupiłem za 12,5k zł. Myślę że będę happy. Chociaż blisko mi było żeby tego Treka kupić za 3200 EUR (czyli tak 14k zł z dostawą) z kodem zniżkowym: https://www.sportokay.com/de_de/trek-fuel-ex-9-8-gx-axs-gen-6-29-2023-trailbike.html Niemniej zniechęciły mnie hamulce i upierdliwość dostawy (musiałbym przez pośrednika, ubezpieczenie do 5k zł tylko). W ogóle w Polsce to jesteśmy strasznie dymani na ceny. I ten Trek, i ten Cube w de były w mega cenach w sklepach które opisywały że wysyłają na całą Europę. Przechodzę do zapłaty i co... ten przedmiot nie można akurat do Polski xD Bo jakieś gówno umowy z dystrybutorami. Już nie powiem co im gdzie za to kantowanie nas.
  20. Bo może to i niezbyt wysoka góra, ale za to tłumów nie ma:
  21. Na pierwszy rzut, w tym przypadku, ucha to amortyzator.
  22. W takim przypadku pomyślałbym również o oponie, a w drugiej kolejności o zweryfikowaniu ciśnienia na jakim się jeździ(za małe lub za duże może powodować "kapcie"), bo 3x to już faktycznie pech Opaska, DARTMOOR Ride Your Way Dętka, Schwalbe AV 13 26x1.50-2.50
  23. Cześć, zakupiłem dwa rowery romet orkan 7 D oraz orkan 7 M. Podczas jazdy w jednym z nich słychać trzeszczenie. Na filmiku poniżej pokazuję, że po naciśnięciu ramy w dół słychać to trzeszczenie, które również występuje podczas jazdy. czy miał ktoś podobny problem ? Co może być powodem tego trzaskania? I co polecacie zrobić, czy poporstu spróbować oddać na gwarancje ? Link do filmiku: https://streamable.com/620pn6
  24. Czy kupisz Conti czy Schwalbe czy Prox to jak będziesz miał pecha na każdej złapiesz kapcia... https://allegro.pl/oferta/detka-26-x-1-75-1-95-2-0-2-125-av-35-mm-prox-11537104272 https://allegro.pl/oferta/ochraniacz-pod-detke-opaska-ochronna-na-obrecz-26-cali-polski-producent-14508991832
  25. Dzień dobry, Szukam nowej dętki oraz opaskę obręczy. Proszę o polecenie dętki z wyższej półki, ponieważ miałem w tym sezonie 3 kapcie, jaki najlepiej wybrać rozmiar dętki ? Opona 26" x 2.0 Jaki najlepszy będzie rozmiar nowej opaski ? Wentyl AUTO, najlepiej dłuższy bo obręcz jest stożkowa.
  26. Blaty, zębatki korby Tiagra FC-4703, 10s, 50-39-30T [KA-17] Milicz • OLX.pl
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...