Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Cześć, zastanawiam się jaki rozmiar ramy wybrać w RR Feel - 185 cm i 88 cm przekroku. Zamówiłem L, ale nie wiem czy sztyca nie będzie za bardzo wysunięta - w zasadzie nie wiem jak to policzyć sprawdzić. Znów XL jestem na samym początku. Zamówiłbym dwa-trzy rodzaje, ale w Decathlonie trzeba opłacić zamówienie w dostawie do sklepu i zaraz z 7k zrobi się 30k 😆.
  3. Miedzy 105 , a ultegra di2 raczej różnicy zbytnio nie odczujesz. Oczywiście jest , ale dla niewprawionego amatora malo odczuwalna. Pytanie jakie jest Twoje doświadczenie kolarskie do tej pory? W tym budżecie-dość dużym jak na pierwszy rower- dobrze wypada giant defy na 105di2 lub orbea orca m35i. Oczywiście są tańsze propozycje na di2 jak sensa giulia gf, felt fr....ale w tym przypadku trzeba sie liczyć z mniej zaawansowana ramą i nieco wiekszą wagą framesetu....natomiast giulia sensa gf cieszy sie dość dużym powodzeniem ze względu na relacje cena/osprzęt.
  4. Założyłem obie podkładki jedną z lewej i drugą z prawej. Po ręcznym ściśnięciu ramię pedała nie wsuwa się całkowicie, brakuje ok. 2.5mm. Czy to jest ok? Dla porównania tak to wygląda z jedną podkładką.
  5. Dzisiaj
  6. Ta część która zmieniam przełożenia nie manetke od hamulca
  7. Bo na szczycie No ja 😄 Rzeczywiście świat jest mały 😊
  8. A w tym modlu ten górny link który kolega chce wymienić nie jest z kabronu? Według tego co napisałeś winna jest rama i z nowym elementem będzie ten sam problem.
  9. Duża część aluminiowych fulli taka jest, to jest po prostu krzywa. Mając kilkanaście spoin nie są się w seryjnym procesie utrzymać idealnych tolerancji dla całego złożenia. Zagadnienie polega na tym że przed zakupem trzeba rozkręcić wahacz i sprawdzić jak wchodzą wszystkie śruby oraz damper. Jeśli da się złożyć rękoma lub z lekkim puknięciem w śrubę to jest w porządku. Jeśli trzeba nawalać młotkiem lub "naciągać" elementy wahacza to roweru należy nie kupować lub odesłać (w przypadku kupna wysyłkowego). Tak złożone rowery (wymagające siłowego montażu) są całkowicie powszechne, więc serwisy nie zwracają na to uwagi. Nasilenie zjawiska i jego skala jest pochodną kontroli jakości za jaką płaci producent i jest jedną z składowych ceny roweru, której nie widać gdy czyta się tabelkę z specyfikacją. Można takim rowerem bezpiecznie jeździć, tyle co łożyska w ramie szybciej się zużyją lub damper się podda. Ramy w całości carbonowe nie mają tego problemu - wychodzą powtarzalnie z obrabianej CNC formy, nie ma żadnych spoin i przesunięć na nich.
  10. Jak mogę jeszcze mieć swoje przemyślenia to odnoszę wrażenie , że "dzisiejsze" klocki EBC nijak się mają do tych z zamierzchłych czasów. Te współczesne zrobiły się takie "chińskie" . Szczególnie to widać w żywicach EBC - niczym nie wyróżniająca się z tłumu innych klocków przeciętność. Kiedyś były wybitne.
  11. Jak ktoś wierzy w marketingowy bełkot o dożywotniej gwarancji na coś tam to żyje chyba na landrynkowej planecie z jednorożcami. Po wnikliwym przestudiowaniu "papierów" okazuje się iż zapisy wykluczają takowe pojęcie "nieskończonej " opieki nad produktem . Okazuje się nawet ,że wiele części jest wyłączona z "podstawowej" gwarancji jako materiały eksploatacyjne. Po za ty sama wiara ,że coś może trwać wiecznie ...............hmmm ...... zbędę milczeniem .
  12. A czasem nie był po serwisie? bo lekkie ślady oleju na tłoku to normalne jak gąbka w środku nasączona jest olejem,
  13. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  14. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  15. Części do tego raczej nie znajdziesz, pytanie co urwałeś czy może coś wypadło co da się jeszcze osadzić/uratować. Na aliexpress masz te manetki pod marką L-Twoo.
  16. Bo gdzieś na końcu świata
  17. Szukam pierwszej szosy co byście mogli mi polecić.Oczywiscie rama widelec carbon ,koła na początek mogą być alu.105 di2 Fajnie jak była by pełna ultegra do 15 tys Był by to pierwszy rower więc liczę na wasze doświadczenie w temacie.W wyścigach udziału brać nie będę na ustawki jeździć raczej też nie.
  18. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  19. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  20. Wczoraj
  21. Copper Ravens (original) / TOKYO GROOVE JYOSHI Chilly Gonzales - Hotel California
  22. Fajne te pedaly, ja szukalem czegos podobnego zeby miec pelna platforme i spd tez any bylo z podparciem. myslalem o T8000 ale brakuje w nich pinow po wewnetrznej stronie plus troche odstaja od osi na szerokosc.
  23. Bo musieliśmy się minąć ze @spidelli pod tym kościołem😉
  24. Mam Trance z tego rocznika, ale sam zawieszenia nie serwisuje. W serwisie nigdy o niczym takim nikt nie wspominał, więc raczej jest ok. Jak to zdjęcie jeszcze potrzebne to mogę zrobić najwcześniej w piątek, ale na pewno damper jest symetrycznie.
  25. Witajcie Przezuteki Specialized Epic Pro M4 2003 Projekt naprawy Jako laik w temacie MTB zglaszam sie z prosba o pomoc przy naprawie mojego starego roweru ktory ma byc docelowo naprawiany jako budget projekt dla syna. Chcial bym wymienic w nim naped ktory z uwagina na swoj wiek i znieszczenia juz raczej sie nie nadaje do mlodzienczego crossowania. wszystko strzela tzreszczy itp. Chcial bym wymienic tylna kasete, tylna przezutke i przednie zeby. Czytajac repettytorium dla takich jak jak poziom ogaru kompatybilnosci wynosi -100. Ma ktos troche cierpliwosci dla mnie zyby pomoc to ogarnac. Pozdrawiam
  26. Chciałem edytować, ale się już nie da, oczywiście suport za 76zł też istnieje, więc w sumie nie jest tak źle. Tylko szkoda, że te GRX to nie 170mm, fajnie mi się na takich jeździło
  27. @wr81U mnie Chinol wychodzi 162zł, oczywiście bez zębatki i pająka. Z pająkiem wyjdzie 200. Ale Chinola da się dorwać i taniej,. Ogólnie przesiadka na HT2 to nie jest taka tania sprawa - klucz stówa, suport 60zł, zakładając, że wezmę najtańszy (chyba lepiej dopłacić do 120 i mieć Dura Ace?). Więc jak się to podsumuje, to Shimano wychodzi 500+zł, za rower, który jak był nowy, chodził za 900zł. Chinol trochę mniej, ale do Chinola mogę wrzucić pająka na 104BCD, bo jak pisałem, albo nie, ale 36 zębów mi póki co wystarcza z zapasem i bez jakichś bardziej aerodynamicznych rozwiązań, to szansa, że będę 30km/h jeździł po płaskim na dłuższych dystansach, to można między bajki włożyć No chyba, że bym wziął kasetę 36T i faktycznie zębatkę 40T. Póki co celuję w kasetę 34T 9-przełożeniową (11-13-15-17-19-21-24-28-34), która ma w sumie większość przełożeń tam, gdzie ich potrzebuję, za to przełożenia "na trudny teren i górki" są potraktowane po macoszemu, bo takie warunki zdarzają mi się tylko, jak jadę na ryby jakąś mega zarośniętą ścieżką. Jakbym walnął sobie 40T, to to pora zrewidować światopogląd, bo w sumie musiałbym się bawić w kasetę 11-36, żeby nadal mieć jakieś biegi w trudny teren, za to najwyższe przełożenie straciłoby u mnie totalnie rację bytu, bo 40km/h to ja we Wrocławiu na tym rowerze będę się poruszał, jak wjedzie we mnie pijany kierowca BMW. Nie mogę wyłączyć tego pogrubienia swoją drogą...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...