Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Miałem Venu 2 Plus 2 lata. Epixa Pro mam 1,5 roku. Zero problemów. Jak ktoś nie umie korzystać i ustawia AOD bezmyślnie to tak to jest.
  3. spróbuj mocniej nie dokręcać tylko tak krok po kroku delikatnie jak baryłkę przerzutki raz jedną, raz drugą tak wiesz tyci,tyci😆 po kilku razach powinieneś już móc mocniej dokręcać bez przemieszczania zacisku.
  4. Tą metodą dokręcam, ale przy mocniejszym dokręcaniu śrubki zacisk mi się jednak minimalnie obkręca. Więc najczęściej na starcie ustawiam minimalnie źle, żeby potem się wyrównało przy dokręcaniu. Średnie, ale jakoś tam w końcu się udaje. To podejście wydaje się najprostsze i najlepsze, ale takie grube kloce to u mnie między zacisk i tarczę nie wejdą. Kombinowałem już w tym guście wkładając kawałki papieru, ale to z kolei trochę za cienkie. Może ze starą puszką jeszcze spróbuję.
  5. Qbek84

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    Takie jeszcze fotki z wypadu przez Malinowską Skałę i zjazd niebieskim (miodzio!) z Hali Radziechowskiej do Radziechowy. PS. Zaczynałem moją przygodę z MTB od hardtaila na kołach 29". Po przeszło 10 latach jazdy wróciłem do jazdy na takim typie roweru i muszę przyznać, że mam mega przyjemność z jazdy mimo braku amortyzacji 😁 PS2. I przez ten czas otoczenie się mocno zmieniło (głównie elektryczne fulle), więc trochę wyglądam jak retrobiker 🙃
  6. Cześć, Moja piasta FH-MT401 w tylnym kole totalnie się rozsypała. Chciałbym oddać koło do przeplecenia w serwisie, ale też zakupić piastę samodzielnie. Dostępność FH-MT401 jest już znikoma, w dodatku za cenę w zasadzie lepszych modeli. Jest to piasta 9x135, 32 otwory. Mój budżet to 200 zł. Czym lepszym mógłbym ją zastąpić (najlepiej bez wymiany szprych by nie podbijać kosztów)?
  7. Bębenek szosowy (Shimano 11s road) będzie 1,85 mm dłuższy niż mtb (Shimano 11s). Taka podmianka z piastą oryginalnie przeznaczoną pod mtb będzie oznaczała, że szerokość montażowa (OLD) zwiększy się o te 1,85 mm i piasta nie będzie już pod 142 mm ale pod 143,85 mm 🙂. Ten przyrost długości musisz skompensować np. innym end capem. DT Swiss oficjalnie nie przewiduje konwersji tej piasty na wersję szosową - nie masz gotowego zestawu z bębenkiem i odpowiednio zmniejszonymi end capami (z konkretnym numerem zestawu/kodami części) https://www.dtswiss.com/pl/wsparcie-techniczne/wsparcie-produktowe?matnr=H350NCDBR28SA0442S Pozostaje dobranie samemu i sprawdzenie na koniec, czy utrzymujesz wymiar całości na 142 mm.
  8. Dzisiaj
  9. Na rowerze jeżdżę od 4 lat (3 lata MTB, ostatni rok była również szosa) serwis jestem sobie w stanie ogarnąć w większości sam, regulacje również. Wiem że geometria tych rowerów nie powala, i nie są one szczytem piękności, jednak przemawia do mnie rodzaj napędu. Jeżeli chodzi o wagę (nie ścigam się) więc ten kilogram mniej na ramie (chyba) nie ma dla mnie znaczenia. Ale biorąc pod uwagę że w takiej kwocie moge mieć "coś" nowego ale w aluminium, lub "coś" używanego i nie wiadomo tak naprawdę w jakim stanie będzie rama jeżeli mowa o karbonie, to bliżej jest mi tego nowego. Jest kilka ogłoszeń w sieci z rowerem Cube Agree c:62, ma je nawet pena firma spod Poznania, jednak to zawsze ryzyko?
  10. @emskiDobre ceny na RF miedzy innymi https://www.bike24.com/body-armor.html?sort=discount_desc
  11. Nie Ty jeden... Jak mnie z karku zdjął 7 lat to już rozważałem zakup pieluch bo wszystko wskazywało, że passa nie będzie miała końca. Niestety zatrzymało się i pieluch nie kupiłem
  12. Olo850 mylisz się, bo nie są ze sobą ściśle związane . Po za tym nie mógłbyś sobie darować takich komentarzy? One niczego nie wnoszą a wywołują niepotrzebną irytację.
  13. Złoty interes - stworzę pudełko które będzie mówiło zawodnikowi, że jest młody, piękny i inteligentny!
  14. To nie jes Keine Grenzen tylko Žádné Hranice Bo to jest Keine Grenzen
  15. Greg1

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    A ja naiwny myślałem, że takie rowery, szczególnie z oponami 3" są idealne na złą pogodę, błoto i śnieg a na ładną pogodę to tylko szosy...
  16. Ja lubię jak mi zegarek mówi, że mój wiek biologiczny jest ładnych kilka lat niższy niż rzeczywisty
  17. Bo w cieniu jesieni
  18. A próbował ktoś OT-SIS40 wewnętrznie? W starym rowerze to naprawdę zrobiło robotę i mam spokój. Teraz jak myślę, że będę co chwilę pancerze przeciągał to mnie korci przejść na elektrykę Scott zrobił tak jak @Eathan napisał. Jest złączka koło haka:
  19. Raczej AI głupoty prawi z Shimano OT-RS900 bo to ta końcówka przy wyjściu linki z ramy i zawinięcie do przerzutki. One mają ok 20 cm. Raczej musiało mu chodzić o Shimano OT-SP41.
  20. poluje na ochraniacze BF - kolana, łokcie - @wr81 jak wpadną Ci w oko, daj proszę cynk.
  21. "Dawaj z nami. Jeździć nie możesz, ale masz aparat, przydasz się." I tak właśnie zostałem przydasiem.
  22. Pozwalam podczas roboty patrzeć na ręce, nie trzęsą mi się
  23. Chyba najtaniej w bogatej historii wyprzedaży tego cuda (z MIPSem) - biały M i L w tej cenie Specialized Camber MTB Helmet - White | BIKE24
  24. W starym rowerze na zewnętrznym prowadzeniu linek stosuję niekompresyjny pancerz OT-SIS40. Ma pancerz ze spiralki, nie wyłażą z niego druty i nie ma tego gąbczastego efektu. Muszę wymienić pancerz w nowym rowerze (scott addict gravel GRX 1x12) bo właśnie druty wylazły i jest loteria na zmieniarce. Hak wymieniłem, linkę też i jest nadal lotto. Czy ten OT-SIS40 da radę przy prowadzeniu przez mostek i ramę? Czy nie będzie zbyt sztywny? Jaki pancerzerz polecacie? AI poleca Shimano OT-RS900
  25. Faktycznie ciekawa ta różnica w cenie między tymi dwoma, pewnie kolor😆, przypuszczam też,że piasty. W tym droższym są opisane w tym tańszym nie, można wyciągnąć wniosek,że są jakieś słabsze. Co ciekawe wg geometrii ramy wymiary są te same ale droższy największy rozmiar ma opisany jako 58,5 a tańszy 59 i różne są dane na temat wzrostu. Nie wiadomo jak z oponami czy są te same czy jest lugano i lugano 2 (wg fotki obie to lugano 2) a może w opisie tańszego już nie dodali dwójki tak jak i nie dodali bb dropa. Do napędu nie ma o co się o co przyczepić. Trzeba sobie samemu odpowiedzieć, bo mozna słabo trafić na rower z ukrytymi wadami, pół biedy jak samemu robi się serwis wtedy przy nieuszkodzonej ramie można działać i koszty są mniejsze niż przy oddaniu na serwis ale jednak są i trzeba je doliczyc do ceny zakupu. Jeśli jest się zorientowanym i potrafi "prześwietlić" rower to szanse na to są mniejsze.
  26. nie wiem jaka odległość Was dzieli, wydaje się, że inpost z blaszką za ~20pln będzie bardziej zasadny , ale wtedy nie wyrobi sobie skilla jakiego masz Ty
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...