Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. To chyba najtańsze rozwiązanie, i najmniej skomplikowane. Podpowiesz na jaką zmienić ? Przy przełożeniu na najniższa zębatkę w kasecie, jest za leciutko, ile ząbków dołożyć i jaki będzie efekt ? Dziękuje za pomoc
  3. Zastanawiam się jeszcze nad kluczem do rur o długości 90cm https://allegro.pl/oferta/klucz-hydrauliczny-do-rur-stillson-36-900mm-17622109565 Dźwignia ogromna, da radę to?
  4. @StrayRider Wiem, że mojego syna znam najlepiej. Chodzilo mi o to czy znacie jakies wytyczne, a moze macie doświadczenie, wiecie ile np młodzicy jezdza w klubach (szukałem jakichś planów ale nie znalazlem), może słyszeliście o jakichkolwiek zaleceniach/przeciwskazaniach, bo argument o niszczeniu stawów kojarzy mi się z początkami biegania rekreacyjnego w Polsce w latach 90 kiedy wszyscy mówili, że biegacze skończą na wózkach, bo po betonie nie wolno biegac. Co do trasy to wyznaczona jest wzdłuż linii kolejowej, tak żeby można było wrócić w każdej chwili pociągiem. Po każdych 75-80 km przerwa co najmniej 30 min na porządny posiłek no i oczywiście w trakcie przerwa na kazde zadanie. Dzięki za odpowiedź.
  5. GXP to nie jest tylko 24 mm . Blat 34 załątwi sprawę .
  6. Co to za pytanie ... nikt nie zna Twojego syna tak jak Ty. Może jeździ już od np. 6lat, trenuje w klubach kolarstwo lub inną dyscyplinę itd., itp. -jeździcie takie dystanse to powinno być już "doświadczenie" jak organizm znosi takie odległości/czas jazdy. Ogólnie to 1. jak ktoś regularnie jeździ "setki" - zrobił już kilka taki tras w sezonie/krótkim przedziale czasu - to 200km też poświnień zrobić. 2. można na pierwszy raz zaplanować trasę 200km w ramach pętli, gdzie będzie możliwość bez większych problemów wsparcie i ściągnięcie przy jakiś "problemach" autem z trasy. 3. albo w jednym dniu zaplanować 2-4 trasy krótsze(aby w sumie wyszło te 200km), nie trzeba robić sobie od razu nie wiadomo jakiego wyzwania. 4. i nie zakładać, że 200km zrobi się w tym samym tempie co 100km, czyli 2x5 godzin.
  7. Bliitz - 16302 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 14806 km (mtb, szosa + trenażer) [9696 km outdoor] bashey_pl - 8701 km (cross 3.3kkm, gravel 3.5kkm trenażer 1.9kkm) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) provayder - 6856km (szosa, MTB) michalr - 6058 (terenówka, mieszczuch) przeciętny - 6000 km (mtb,grv) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) bubulin - 4225 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) wojtbike - 4059 km (cross) smw44199 - 3999km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 3973 km Cross90 - 3561 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) dfq - 3558 km (MTB, gravel, trenażer) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Lextalionis - 2833 km (gravel) thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) Grochu86-2496km(gravel,szosa) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) revolta - 2340 km ( MTB ) Sansei6 - 2105 km (MTB) spidelli - 2085 km (szosa: 790 gravel: 1263, MTB: 32, trenażer: 1498 - nie liczę do dystansu) JWO - 1966 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) DickSteele (1096 km szosa, 1411 km trenażer) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  8. Starsze NXy mogą mieć oś 24mm więc z tą wymianą suportu to bym nie był do końca przekonany.
  9. bunnyhop.de, tylko rozmiar S3. https://www.bunnyhop.de/FAHRRAD/MTB/Specialized-Stumpjumper-LTD-T-Type-Dove-Grey-Smoke.htm?a=article&ProdNr=SPE-93323-7101&VariantenNr=93760&p=6&srsltid=AfmBOoqQYdozc7rOckS2VnjG4tk5AoXM86miQZKlHiM3f1CxKlIfko7I5E4
  10. To jest forum internetowe, nie poradnia medycyny sportowej 😉
  11. Dzisiaj
  12. siemano jak odkręcić korbę Truvativ Ruktion 1.0 bo próbowałem odkręcić kluczem na kwadrat i nie schodzi jakiego klucza mam tu użyć ?albo jak to odkręcicie? widziałem jakiegoś chłopa co używał klucza PARK TOOL CCP-22 czy ktoś tym to odkręcał ? jak cos to caly naped Truvativ Ruktion 1.0 36 T chainring / 165m Truvativ HowitzerTM Shell 83mm
  13. NORTHWAVE Core Plus 2 Wide, w końcu przesiadka na wpinane
  14. Hej Mam 13letniego syna. Jeździmy razem na rowerach dystanse do 100 km, znosi je bardzo dobrze i robi je w czasie 5 godzin. Czy 200 km na rowerze dla niego to bezpieczny dystans? Zona mówi, że jeśli w ogóle przeżyje to na pewno zniszczą mu się stawy i serce. Czy ja za bardzo cisnę Czy zona ma rację? Macie jakieś doświadczenie? Może warto przedtem zrobić jakieś badania?
  15. @Tyfon79 Mimo wszystko kawał plastiku przed ustami nie kumuluje tak wydechu jak np. chusta zimą. Żeby w ogóle nie było przewiewu, to trzeba by się idealnie zgrać z wiatrem. Bez wiatru nawet te pojedyncze km/h pod górę dają już jakąś wymianę powietrza. Co faktycznie może bardziej grzać to te gąbki na policzki ale też uszy, które są zakryte. Coś za coś, albo masz większą wygodę ale mniej chronioną twarz, albo lepiej chronisz ale masz mniejszy przewiew. Pewnych rzeczy się nie przeskoczy. Tutaj Bell wygrywa z Uvexem, bo odpina się też część zakrywającą uszy, Revolt tylko szczękę. Oczywiście kosztem jest gdzie ten większy kawałek upchnąć. W sumie po obejrzeniu recenzji tego Uvexa to jest jeszcze jedna kwestia, czyli czy zwykłe okulary będą pasować do tak zabudowanych kasków, czy zostaną jedynie gogle.
  16. Relacja z corocznej wycieczki rowerowej w długi weekend czerwcowy. Tym razem pojechaliśmy 707 km, a calem już nie pierwszy raz było Międzywodzie w województwie Zachodniopomorskim. Jak zawsze, trasa też była zmieniona, żeby przejechać przez nowe gminy. Wyjątkowym utrudnieniem był wiatr na tej trasie. Najsilniejszy w jakim miałem okazję jechać... I to jeszcze tyle kilometrów .
      • 1
      • +1 pomógł
  17. Chwyć za obie ramiona korby i spróbuj ją przekręcić prostopadle do osi. Jak wyczujesz luz, to masz prawdopodobnego winowajcę. Podobnie do sprawdzenia pedały, kaseta czy nie ma luzu. Siodło, sztycę eliminuje się jadąc na stojąco.
  18. Fc-m675 to korba 2x bez boosta. Niby można w miejsce blatu zamontować tarczę NW, linia łańcucha będzie w okolicy 51-52 więc się powinno zmieścić. Do wymiany również suport rzecz jasna.
  19. Nie mam 100% pewności, ale mam wrażenie że to tylko przy pedałowaniu prawym pedałem, bo przy lewym tego nie ma (o ile da się rzetelnie zweryfikować używając tylko jednej nogi)
  20. W carbonie trzeba stosować pastę montażową do carbonu, która zabezpieczy też przed ew. zapieczeniem. W alu zawsze stosuje pastę montażową ogólnego przeznaczenia (np. shimano antiseize). Na sucho w rowerówce montuje sie tylko plastik w każdy inny materiał (np. shimanowskie pressfity).
  21. To może być przysłowiowy milion rzeczy. Równie dobrze mogą to być pedały.
  22. Czasem nawet sztyca w ramie może dawać taki odgłos. Wyciągnąć, nasmarować. Jarzmo siodełka też.
  23. Póki co demontuje wszystkie części bo to elektryk, niestety imadła nie mam, ale spróbuję jeszcze zanieść do serwisu rowerowego może tam coś poradzą, cholera szkoda sztycy zrobiłem z nią gdzieś 1200 km i fajnie się sprawowała. Jasny gwint to mam nauczkę na przyszłość. Myślałem że da się sztyce uratować a tu lipa.
  24. Skoro występuje co pół obrotu korbą, to skąd wniosek, że winna jest kaseta? A co należy zrobić? Sprawdzić połączenia, podokręcać.
  25. Mogę powiedzieć, że przemakają. Schowałem jak należy pod mankiet, ale przemokly. Szukam czegoś innego.
  26. A czemu po prostu nie zmienisz zębatki w korbie na większą?
  27. A jak wygląda sytuacja sztyca alu w karbonowe ramie? I alu w aluminiowym rowerze? Tez mogą się zapiec?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...