Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Ok. Dzięki za podpowiedź.
-
[Koła] Nowe kola do szosy, pomoc w wyborze.
Mihau_ odpowiedział Krystian_S → na temat → Koła rowerowe
Koła systemowe mają jeden główny problem - dostępność części w razie dzwona/awarii/problemów. Kiedyś na szprychy do mavic'ów 6 tygodni czekałem aż je łaskawie żabojady przyślą😁 Różnią się przede wszystkim technologią w jakiej została zrobiona powierzchnia hamowania. W vision po 2000km czarny kolor odejdzie w zapomnienie a w trimax zostanie na zawsze. Napisać do znanych składaczy kół, daveo, lemonbike itd. i zapytać co zaproponują w twoim budżecie. Na pewno będzie lżej niż gotowe rozwiązania a przede wszystkim będziesz miał koła złożone na popularnych i powszechnie dostępnych częściach, każdy sensowny serwis będzie je miał na stanie i naprawi koła od ręki. Jeśli muszą być gotowce to skłaniałbym się raczej do https://cyklomania.pl/kola-szosowe-cx-gravel/fulcrum-kola-racing-4-c17-shimano-hg11.html?price_from=699&price_to=9927&price_min=699&price_max=9927&fv[3][8]=8&fv[37][528]=528&fv[10][537]=537&ob=p.priceAn&od=ASC Choć generalnie, biorąc pod uwagę, że szczęki to jednak wymierający gatunek rozejrzałbym się za używkami, można trafić fajne rzeczy za rozsądne pieniądze -
. ??? doprawdy, to taki problem??? A może rower taki bardziej zwyczajny, uniwersalny, co jeździ zima/lato, po piachu, śniegu i błocie (to już bez przesady😉), a i na asfalcie daje radę😂😂😂 Jedynie z żalem muszę dodać, że u nas w płaskopolsce, zimy takie jakieś słabe..🥴
-
[10000-12000] Jaki full down country?
KSikorski odpowiedział rebel → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Chisel comp Evo jest na ekspozycji w epicentrum w Gdyni. -
Karbon, zawsze karbon i tylko karbon. Tak naprawdę biorąc cube masz "rower kompletny" i przy amatorskim użytkowaniu obejmującym również wyścigi nic więcej nie potrzeba.
- Dzisiaj
-
Nie wiem czy ma sens wrzucać te fotki znowu bo chyba przynajmniej część z nich już tu była ale proszę bardzo: To jest dość klasyczny już model velomobila z epoksydu szklanego o nazwie Quest rozmiar XS czyli do 180cm wzrostu. Im masz mniejszy bardziej dopasowany tym mniejsze ma wymiary i będziesz szybciej tym jeździł. Oczywiście pod górę sporo się traci. Ale nawet pętlę wokół Tatr pojechałem tym ciągle nieco szybciej niż kiedyś kolarką. Natomiast po płaskim bardzo wygodnie się płynie bo jest pełne zawieszenie. Z góry jest szaleństwo, wszystkie kręte strome zjazdy trzeba cały czas kontrolować prędkość. Łagodne zjazdy po dobrych drogach są najszybsze bo można się puścić. Wiatr tak nie pomaga ani nie przeszkadza jak na otwartym rowerze. Jak jest zimno zamykam szybę i nic mi nie wieje. Przy minusowych temperaturach wychodzę z domu w kurtce zimowej. Wyciągam sprzęt, zdejmuję kurtkę, którą wsadzam do środka i od razu wsiadam. Jadę wtedy w jednej - dwóch cienkich elastycznych koszulkach. Przy tych temperaturach jak teraz 8-15C wystarczą krótkie spodenki do biegania i podkoszulek z krótkim rękawem. Bardzo ważne są dobre opony, lekkie dętki w tych rowerach bo opory toczenia to największa zmora. Po płaskim w trasie 200km trzymam spokojnie 40km/h a jak pisałem nie jestem jakimś orłem kondycyjnie. Jak na ten model to są dobre prędkości, jak na mnie też. 37lat na rowerze szosowym. Lepsze i gorsze sezony, musiałem w końcu spróbować czegoś innego. Piszę o tym wszystkim żeby pokazać inną perspektywę budowę roweru i podróżowanie nim. https://www.facebook.com/reel/1106497614164200
- 12 023 odpowiedzi
-
- 1
-
-
[Amortyzator przedni] Rock Shox Sid SL Select Brain pokrętło regulacji kompresji
marcin_ostrów odpowiedział clip7 → na temat → Rock Shox
Sygnały dymne najlepiej, najszybciej reaguje. -
200 kilo w drugim dniu, 0,5km/h różnicy w obliczeniach na szybko nie ma znaczenia. A jeśli ma to raczej nie w tym wątku, tak się zastanawiałem czy te Twoje nagłe wywody o aero i prędkościach mają związek z velomobami. Bo zacząłeś z wysokiego C, bez foty ani gry wstępnej, tak jakby bez wspólnego mianownika z czymkolwiek co było wcześniej… Fajnie że się ruszasz, ja jeszcze nie miałem zajawki na obudówki więc ciężko mi stwierdzić czy miałeś dobrą średnią ale wrzuć choć fotę lub dwie bo zawsze miło popatrzeć jak nietypowym sprzętem się poruszamy. Szerokości i wiatru w pl…astik?
- 12 023 odpowiedzi
-
Z wheeltopem jest największa wtopa, że bez łączności z internetem aplikacja producenta nie połączy się z przerzutką. Zatem w razie jakiejkolwiek sytuacji wymagającej podregulowania lub resetu w terenie górskim zostaje się z ręką w nocniku. Niby są jakieś aplikacje napisane samodzielnie przez użytkowników, ale to pół partyzanckie rozwiązanie. Ciekawe czy pod marką rotor jest ten sam kłopot.
-
Nie na dwustu tylko na dwa dni na 373km. Pierwszy dzień 173 i 36.7km/h drugi 200 i 35.5km/h. Docel powrót. Rowerem poziomym obudowanym. Ogólnie ten typ roweru tak jak są: szoska, grawel, cargo bike czy dh - nazywa się velomobil. Bez napędu elektrycznego. Jechałem z bagażem na nocleg i sporo rzeczy wożę ze sobą typu opona przednia tak więc masa ok 40kg. Miło by było też być młodszym i mieć dawną kondycję i zdrowie, ale jest jak jest. Ważne, że nadal się ruszam. Nie przypominaj mi PKP. Ostatnio próbowałem zabrać rower do pociągu, pojechać na wybrzeże i zrobić sobie trasę powrotną na południe. Dwa różne rodzaje pociągów próbowałem i do żadnego nie udało mi się wpakować roweru. A to korytarzyk za wąski a to wejście z uchwytem w poprzek itp. Jeszcze kilka typów składów zostało ale chyba PKP się nie uda. Zostają auta dostawcze i ew. na bagażniku dachowym auta ale trudno znaleźć kogoś komu by pasował kierunek i termin.
- 12 023 odpowiedzi
-
- 1
-
-
A jak się z nim skontaktować?
-
Moim fitnessem Cube SL Road latem jeździłem na oponach semislick Hutchinson Overide 35c a zimą Schwalbe Smart Sam 35c z lekkim, uniwersalnym bieżnikiem. Pod koniec mojej przygody z tym rowerem dokupiłem jeszcze błotniki i zamontowałem na jesień/zimę
-
Pewnie 100-200 m 😁
-
Ciekawe czy skopiowali geo-tabelkę czy przemalowali ramę
- 12 023 odpowiedzi
-
[do 6000] rower fitness
Kordian12 odpowiedział Kordian12 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Idzie zima, tak myślę jak dostosować taki rower do jazdy w trudniejszych warunkach - czasami jeździ się rano to ulice są pokryte warstwą nabitego śniegu, albo jedzie się polniakiem tam też podobnie. na ile taki rower (fitness) jest w stanie poradzić sobie w takich warunkach, a na ile to już kwestia innych rowerów ? Górskich np -
Jest postęp, w nowym Muirwoodsie poszerzył się rozstaw w tylnym trójkącie ze 135 na 141mm i przedni wideł ze 100 na 110mm i wreszcie pojawiło się inne malowanie, a nie jak do tej pory było tylko czarne.
- 12 023 odpowiedzi
-
[10000-12000] Jaki full down country?
rebel odpowiedział rebel → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Po wpisach widzę że nie ma sensu patrzeć na zawias i geometrię bo wszystko jest z grubsza to samo. Czy coratec czy chisel. -
Oba systemy są dobre i można je użytkować bezproblemowo. Uważam jednak, że w Cues jest jeszcze bardziej idiotoodporny, trudno to zamontować nieprawidłowo.
-
A na jakim dystansie te przelotowe 27-28 km/h?
-
[MTB dla kobiety] tani i lekki
grzech1991 odpowiedział sowa8008 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
napęd 1x10 masakra, min. 1x12 do tego x-fusion i tektro. Zjeźdzałem w górach lepszym hardtailem i myslałem, że się zabije. To rower do lasu, nie do gór. -
Ceny europejskie 😅. Widać na czymś muszą sobie odbić kasę zainwestowaną w Rotora. Na ali wypuścili kilka dni temu podróbkę srama za mniej niż tysiak: https://a.aliexpress.com/_EJlyBVU
-
mschossov obserwuje zawartość → [FAT Bike] Warto?
-
Dzień dobry, Jeżdżę fatem (Cube Nutrail) trochę ponad rok, przesiadłem się z grawela (opona 45). Na początku miałem wrażenie, że niby ciężej, ale minął około miesiąc i zapomniałem o tym. Jeżdżę na jumbo jimach, są bardzo elastyczne. Na asfalt i ścieżki ładuję ciśnienie, żeby była twarda i mimo tego kostka fajnie amortyzuje, a kiedy wybieram się do lasu upuszczam i jest czołg. Różnica w oporach toczenia jest zauważalna przy tym minimalnym ciśnieniu na wertepy, wtedy utrzymanie tych 24-26 kmh sprawia, że człowiek się grzeje, ale nie jest to harówa, takie żwawe tempo w górnym tlenie. Kiedy opony są załadowane powietrzem, to w moim odczuciu nie ma dużych różnic do takich 29x2,5, utrzymanie tych 27-28 przelotowych nie stanowi problemu.