Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @uzurpator trudno się z tym nie zgodzić.
  3. . Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) provayder - 10459 km (szosa, MTB) michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) smw44199 - 6004km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4212 (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) JWO - 3266 km (MTB) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 2909 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  4. https://www.olx.pl/d/oferta/fvat23-nowy-gravel-fuji-jari-2-1-alu-carbon-grx-2x10-najtaniej-okazja-CID767-ID17HUob.html 500 PLN więcej ale jest 2x10 z przerzutką grx, karbonowy widelec ze sztywną osią (z tyłu zacisk), wchodzą opony 700x45, hamulce na linkę.
  5. W obu przypadkach masz do czynienia z wysokiej klasy produktem dla entuzjastów. W obu przypadkach jest to dojrzała konstrukcja. Możesz rzucić kostką i sobie wybrać, bo oba będą dobre. Poza tym oboje wiemy, że wytrzymasz miesiac/dwa zanim nie zaczniesz zmieniać i kombinować z osprzętem, więc aktualna rozkmina i tak nie ma większej wagi. Za to na malowanie będiesz patrzeć przez... no conajmiej miesiące, jeżeli nie lata.
  6. Nie do końca jest tak jak piszesz. Może po prostu grubo przepłaciłeś za swój dzwonek Niektóre kierownice i kokpity z chin są naprwdę dobrej jakosci i nie trzeba wydawac 2k czy 3k zł. Kiera czy kokpit za 3-4k zl tez może byc średniej jakosci, ale bedzie tak samo bezpieczna. Cena sie często bierze stąd, ze ktos sobie narzuca spora marżę i płacisz tez dodatkowo za logo. Przeciętny Kowalski i tak nie wykorzysta jej właściwości.
  7. W tej cenie z nowych i z dwoma blatami z przodu to tylko będzie napęd 2x8 Claris i hamulce tarczowe mechaniczne, na pewno nie 2x10 czy 2x12 - do 2x10 musiałbyś dołożyć około 1,5 tys. zł a do 2x12 minimum 2 razy tyle. Ale miałbyś hamulce hydrauliczne. Więc albo nowy i napęd 2x8 i hamulce mechaniczne albo używane. Z nowych to ten Aspre 1 albo stalowy Romet Finale albo Felt Broam 60 albo Kellys Soot 30 albo Marin Gestalt. Raczej wybierz tego, który ma karbonowy widelec i który mieści opony minimum 45c.
  8. 1. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) 2. Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] 3. bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) 4. provayder - 10459 km (szosa, MTB) 5. michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) 6. przecietny - 8000 km (mtb,grv) 7. SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) 8. Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) 9. dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) 10. szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) 11. bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) 12. smw44199 - 6004km (cross) 13. ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km 14. Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) 15. Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) 16. Lextalionis - 4212 (gravel) 17. wojtbike - 4059 km (cross) 18. spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) 19. CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) 20. Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) 21. Revolta - 3186 km (MTB) 22. Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) 23. Sansei6 - 2909 km (MTB) 24. JWO - 2870 km (MTB) 25. D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer 26. thorcik - 2659 (mtb) 27. Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) 28. NerfMe - 1712 km (MTB) 29. szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) 30. Electronite - 696km (szosa) 31. TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) 32. Eathan - 64 km (gravel) 33. l2cz3k - 46 km (MTB)
  9. @uzurpator e jednak jakieś tam ma... A przynajmniej tak można wnioskować z tego co piszą i mówią na internetach A tak poważnie to kusi bateryjka bo wydaje się fajnym pomysłem ale przeraża kolejna rzecz do ładowania.
  10. Ale są dwie wersje bębenka HG które w przestrzeni handlowej nie mają rozróznienia. Klasyczny o szerokości ~34.5mm oraz szosowy o szerokości ~36mm. Tu masz frezowaną: https://pl.aliexpress.com/item/1005006994926175.html
  11. Tez stoję przed podobnymi rozterkami. Też mam madone sl6 gen 8. U mnie zaczeło sie od tego ze chciałem skrócic mostek. Sam mostek w treku kosztuje 450zł co jest dla mnie chorą ceną. Wpadłeś na cos fajnego? Niektóre chińczyki są naprawdę spoko. Np Toseek ludzie polecają. Spokojnie z kokpitem i owijkami mieścisz się w 1000zl. Dochodzi przekładka, bo trzeba rozruć przewody hydrauliczne od hamulców, przełożyć przez kierownice i zakuć od nowa. Trochę roboty jest ale mysle ze jest to warte zachodu. Tylko wlasnie czy to wszystko bedzie do siebie pasować i wyglądać dobrze?
  12. To nie ma znaczenia. Weź ten który ma fajniejsze malowanie..
  13. @uzurpatorbębenek mam HG. A te frezowane stalowe kasety - podlinkujesz coś więcej ?
  14. @uzurpator e lekko nie jest ale i tak udało się mocno zawęzić listę i wymagania. Na dzisiaj zostały realnie 2 maszyny z przewagą Scotta. Właściwie to zastanawiam się teraz nad napędem GRX vs SRAM i to chyba mnie tylko jeszcze trzyma.
  15. @marcesco Wybór nie jest trudny. Jeżeli nie potrafisz zdecydować, to znaczy, że to nie ma znaczenia.
  16. Tak patrzyłem na Bike24, ale nie ma rozmiaru (dla mnie idealna jest S-ka). Poza tym ceny są dokładnie jak u nas (w Kato i Krakowie jest kilka S-ek z rocznika 2025/2026) a nawet drożej o kilka złotych.
  17. Fajnie to podsumowałeś 👍 Rzeczywiście wybór jest trudny, tym bardziej gdy zwraca się uwagę na więcej szczegółów niż typowy rowerzysta, znam to z autopsji. Mi osobiście wizualnie bardziej leży Chekpoint niż Addict Gravel, ale kolega na starszym modelu Scotta natłukł kilka tys km i ta geometria jest całkiem dobrze przemyślana. Co do dostępności, to czy zaglądałeś tu? https://www.bike24.de/radfahren/fahrraeder/rennraeder/gravel-bikes?attributes[manufacturer][]=SCOTT+Bikes&attributes[material][]=Carbon
  18. Dzisiaj
  19. @marcesco Silex 7000 to już chyba nowa odsłona. W każdym razie w cenie 10k można kupić Scotta Addict na GRX 1x12. Moim zdaniem o niebo ładniejszy. Wygodny bardzo. Dokładając kilka złotych (2k) można mieć tego samego Addicta na Rivalu 1x12. Jeździłem i ten rower był dla mnie mega wygodny. Co ciekawe nawet ten GRX 1x12 jest fabrycznie lżejszy od Silexa 7000. Cube - byłem w SkiTeam ale oni tam mają wywalone na wszystko. Aktualnie są skupieni na nartach. Na stanie brak NuRoadów na 2026. Oglądałem jakiś poprzedni model, ale na żywo wyglądał tak pospolicie... Jak klasyczna szosa. Zero tego pazura gravelowego a mnie np. podobają się grubsze rurki na dole. Bianchi - niby fajny, ale Impulso jest tylko 2x i odpada. Arcadex jest 1x ale "szaleństwo" kolorystyczne powoduje, że nie zerkam w tę stronę. "Celeste" zdecydowanie nie a złoty zbyt skromny W sobotę rundka po sklepach była. Poza tym cały weekend grzebałem po sieci. Coś tam mi to dało bo: skreśliłem Meridę, przeszedł mi wielki zapadł do Cube, chciałbym zobaczyć zanim kupię. Tyle, że to będzie nie wcześniej niż w marcu i mam pewne obawy, że wtedy skończą się okazje na inne maszyny, odpadła Orbea - nowa z uwagi na garb na dolnej rurze, stara z uwagi na miejsce na oponę z tyłu, spadł zapadł do budowy "chińczyka" - nadal kusi, ale już nie aż tak. Lista się nieco skróciła i teraz mam taką rozkminę: Trek Checkpoint SL 5 Plusy + ma fajne malowanie, + obok mnie jest fizycznie na miejscu jest odpowiedni rozmiar i wersja na miksie Force (klamki + przerzutka) i APEX (korba). Normalnie całość to APEX, + ma schowek, + mnogość i dopasowanie różnych akcesoriów (np. torby), + UDH, Minusy - koła do wymiany na JUŻ - waga, która na dzień dobry wynosi 9,5 kg. Tutaj na dzień dobry mam 13k więc dokupienie kół (nawet chińczyka to ponad budżet jakiś gdzieś tam się urodził). Scott Addict Gravel Plusy + wizualnie bardziej mi się podoba niż Trek, + domyślnie nawet na mechanicznym GRX waży mniej niż Trek, na Rivalu jest jeszcze lżejszy, do tego każdy jest lżejszy od tego co mam obecnie, + większy wybór malowań, + UDH dla modeli 2026, Minusy - brak schowka, ale powoli godzę się, że da się bez niego żyć Budżetowo te rowery to 11-12k. Tańszy ma GRX 1x12, droższy to pełen Rival 1x12 AXS. Czyli poniżej budżetu. Właściwie ten Scott podsunięty przez @chrismel stał się mocny kandydatem. Może nie wersja 1x13 (16k nie dam wg. polskich cen, u Niemca nie wiadomo kiedy będzie). Dlatego zastanawiam się nad wersją: GRX 1x12 - kaseta 10-45 i blat 40 Rival 1x12 XPLR - kaseta 10-44 i blat 42 Mechanikę znam, ogarniam sam. Z elektroniką nie miałem styczność.
  20. Większa siła hamowania przy tej samej sile ścisku, to ta sama siła hamowania przy mniejszym nacisku. Więc to co zawsze - prawidłowe ustawienie klamek -> metaliczne klocki -> większe tarcze, Co do servo-wave, to ten mechanizm jest odpowiedzialny za zero-jedynkową haptyczność hebli shimano. Nie wiem czy to dobry pomysł.
  21. Przerzutki X-Horizon SRAMa są, w praktyce, nieczułe na rozmiar kasety. Możesz sobie nawet 11-23 założyć, jeżeli taką znajdziesz. A - właśnie - jaki masz bębenek - bo wersji HG są dwie i te szosowe średniego zakresu ( 11-3x ) to na tę szosową wersję wchodzą. Poza tym - w chinach są też frezowane w pełni stalowe kasety na HG, nie mam z nimi doświadczenia, z przyczyn religijnych, ale pryncypialnie są lekkie i wytrzymałe. Opinie na internetach są generalnie pozytywne.
  22. Pierwszy Silex był mocno doinwestowany marketingowo w influencerów itp. więc ten musi się po prostu sprzedawać na fali, ale to moja opinia. Do wyższych modeli Cube naprawdę nie można się przyczepić pod kątem wykonania, taki rowerowy VW Passat, ma wszystko tylko trochę polotu brakuje 😉. Nie myślałeś może o Bianchi? Arcadex i Impulso mają ciekawe ceny.
  23. W jakich temperaturach i jak długo zdarzało Ci się jeździć w zimie? Chcę kupić coś co pozwoli mi pokręcić do 3h w weekend w temperaturach od -5 do -10 stopni.
  24. Dobry moment na odkopanie tematu Wczoraj kręciłem 3h (odczuwalna -6 stopni) i wszędzie było mi dobrze, tylko oczywiście nie w stopy. Jaki miałem zestaw? Pod Shimano XC300 i do tego ochraniacze od Shimano XC Thermal + gruba skarpeta Merino. Do godziny było nieźle, ale później niestety zaczęły się problemy z palcami i tak już do końca. Muszę temu zaradzić i jestem w stanie zapłacić więcej za rozwiązanie tego problemu. Pytanie, czy komuś się udało? Wczoraj byłem przekonany do zakupu wyższego modelu od Shimano - MW702, ale opinie tutaj mocno mnie zniechęciły. Rozważałem jeszcze Force Ice, ale jakoś nie do końca mnie przekonują. Rozważam jeszcze poszukanie tańszej alternatywy i dodanie czegoś do aktualnego zestawu - ocieplana skarpetka, elektryczna wkładka?
  25. Cześć, potrzebuje pomocy szukam roweru gravel za około 3000 zł. Mam 188 cm wzrostu. Zależy mi aby korba z przodu roweru była na 2 rzędy, z tyłu kaseta/wolnobieg może być między 8-12, tu już nie ma takiego znaczenia. Hamulce też stawiam na dowolność nie mam preferencji. Co do sprzętu to preferuje SHIMANO, aby miał rower w całości, ale jestem otwarty na inne marki. Rower wykorzystuje głównie do jazdy do pracy 11km w jedną stronę po mieście oraz w dłuższe trasy w tygodniu po pracy lub weekendowo. Drogi leśne, szutr rzadko jeżdzę jedynie jak muszę jakoś dojechać do asfaltu. Jeździłem na rowerze szosowym i pozycja jest dla mnie niewygodna w porównaniu do gravela. To ma być mój pierwszy gravel. Miałem przez jakiś okres wypożyczony Romet Aspre 1 z pełną grupę Shimano Claris R2000 w układzie 2x8 i jeździło mi się naprawdę dobrze. Zastanawiam się nad tym Rometem Aspre 1, którego wypożyczyłem ale też miałem na uwadze KROSS ESKER 4.0 KRX wydają się fajne tylko nie wszystkie mają grupę sprzętową SHIMANO. Jeśli macie jakieś lepsze propozycje lub uwagi do tego to chętnie przyjmę.
  26. Bo biało, ślisko, pięknie....szkoda tylko, że do pracy
  27. Subiektywne odczucia rozciągnięte na lata to żaden punkt odniesienia. Trzeba skorzystać z pomiaru mocy w korbie lub pedałach i porównać wyniki. Niemniej wg mojej wiedzy trenażer da się skalibrować bezpośrednio przez zwifta.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...