Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jak się nie może co się lubi, to się uprawia hobby bikeing. Schowałem sobie w kieszeń manetkę i klikałem, gdy było pod górkę albo w dół.
  3. C@Turysta05 zupełnie mnie Twoje dyrdymały nie interesują. Nie masz poglądu na rower a strugasz mędrka z wyzwiskami o złodziejach... Sam ostatnimi czasy byłem mocno zdziwiony jak nowy łańcuch XT nie dogadał mi się z koronką stalową 22T. Wystarczyło trochę więcej jazdy fullem* po "wypłaszczonych" odcinkach i tyle. Nigdy takiego przypadku nie miałem w ogólnej jeżdzie na 3x choć napędy szły w tysiące ogólnego przelotu. Oczywiście po 200-300 km pewnie się dogada, koronki nie wyrzuciłem ale nie oddasz klientowi może nawet "specyficznemu" roweru z ślizgającym się łańcuchem. Kumasz bazę czy jeszcze ci coś wytłumaczyć bo przyjdzie taki na forum z pretensjami, że mu strzela w napędzie i będziesz pierwszy do plucia i wyzwisk od złodziei. Jak widzisz gość robi 600km w dwa lata wiec są róże przypadki. Może te 600km to pod górę, na twardo z łańcuchem co sami tu piszecie, że demoluje kasetę po kilkuset km. Jesteś taki kozak to napisz na priv do gościa niech ci poda adres tego serwisu, jedz tam i zwyzywaj od oszustów. Masz odwagę? zy ten post na forum jest obraźliwy: - Google Search Tyfon79, zgłosiłem Twój post do moderacji, bo zaraz zamkną temat. Od siebie dodam jeszcze, że jak poczęstujesz kogoś takim tekstem, to nikt nie będzie chciał z Tobą dalej rozmawiać, Tyfon79. W ogóle nie panujesz nad emocjami i nie potrafisz wyrazić nawet słusznych uwag w normalny, kulturalny sposób, z poszanowaniem drugiej strony. Można komuś coś wytknąć, ale nie w taki sposób.
  4. 20.12.2025 - Ślęża Wyjazd na Ślężę 20 grudnia 2025 roku był dla mnie idealnym domknięciem sezonu MTB. Zamiast śnieżnych zasp, zastałem w lesie surowy, jesienno-zimowy klimat z dywanem rdzawych liści pod kołami. Pogoda była rześka i wilgotna, co sprawiało, że omszałe głazy i wystające korzenie stały się prawdziwym testem techniki i przyczepności opon. Czułem ogromną frajdę, kiedy rower pewnie pokonywał kolejne skalne sekcje, a ja mogłem wybić się z naturalnych uskoków i dropów między nagimi bukami. Przyroda Ślęży o tej porze roku wyglądała niesamowicie – intensywnie zielone mchy na szarych skałach kontrastowały z szafariowym tłem lasu. Każdy zjazd po śliskich kamieniach dostarczał potężnej dawki adrenaliny, endurofiny 😃 i satysfakcji. Wspinałem się mozolnie pod górę, by za chwilę cieszyć się wolnością podczas dynamicznych skoków nad granitowymi blokami. Mimo chłodu, wysiłek na trasie szybko mnie rozgrzał, a techniczne warunki jazdy nie pozwalały nawet na chwilę nudy. To była świetna zabawa, która pozwoliła mi w pełni poczuć bliskość natury w jej najsurowszej formie. Wróciłem do domu zmęczony, ale z szerokim uśmiechem i poczuciem dobrze wykorzystanego dnia. Uważajcie na siebie! 👇 #loveMTB #loveŚlęża #lovenduro #MountainBiking #zimoweMTB #ŚlężańskiParkKrajobrazowy
  5. Jeśli dętka nie trzyma ciśnienia "wcale", to znaczy że jest gdzieś dziura albo nieszczelny jest wentyl. Generalnie im cieńsze ścianki ma dętka butylowa, tym słabiej trzyma ciśnienie, ale nie spotkałem jeszcze takiej (nawet ultra cienkie Maxxis Flyweight), która nie trzymałaby wcale i nie miała ewidentnie jakiejś wady. Z mojego doświadczenia z dętkami TPU (ja mam RideNow w wersjach 700C, mtb 26" i mtb 29"), lateksowymi i butylowymi (o różnej grubości ścianki) wynika, że najgorzej trzyma ciśnienie lateks, najlepiej gruby butyl, a TPU są porównywalne do ultra lekkich butylowych. Wadą TPU jest to, że bardzo małe dziury są trudne do zlokalizowania nawet w wodzie. Ich materiał jest mniej rozciągliwy i wymagałyby pewnie rozdmuchania aż do trwałego odkształcenia, by uwydatniły się dziury, których nie widać gdy dętka nie jest zamknięta w oponie i panuje w niej niskie ciśnienie.
  6. Dzisiaj
  7. Średnio, dałem 545 PLN, także nie urwałem za dużo (nie ma już tej oferty teraz).
  8. @Veext @siemalysy jakieś promo na Varię było/jest?
  9. Trochę marketing. Dożywotnia jest pod warunkami - nie karbon, rower serwisowany zgodnie z instrukcją (przegląd pozakupowy, potem co jakieś okresy). A ostatecznie sama rami ani taka droga ani taka delikatna, by się coś miało stać. Jakby miała fabryczną wadę to przy względnie częstym uzytkowaniu samo wyjdzie szybko i wówczas i tak z rękojmi dochodzisz. A jak przez te dwa lata nic się nie zdarzy to pewnie nowy rower synowi większemu już kupisz niż będziesz korzystać z tej gwarancji. Nie traktuj tego ficzeru jako deal brakeer, szukaj dobrego roweru.
  10. - dwie szprychy, bo wczoraj jedną urwałem - Garmin Varia i dodatkowy uchwyt
  11. Juz to trochę poprawiłem nie jest źle jak na pierwszy raz ale mogłem kupić jeszcze jedną rakle twardszą z sikikonu. A co do bombelki czytałem że woda może nawet po 2 tygodniach wyparować
  12. Ciemnych Amuletów raczej nie ma, jest jeszcze wyższy model a niewiele droższy - srebrny, bardziej neutralny https://allegro.pl/oferta/rower-dzieciecy-mtb-27-5-amulet-youngster-1-10-rama-15-cali-srebrny-2025-18160891041 Ciemny jest Whistler 3.9 (dodatkowo napęd 1 x i amortyzator powietrzny) ale cena już wyraźniej ponad założenia https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-focus-whistler-3-9-pd37032/?v_Id=205205
  13. A ja postanowiłem, że w tym roku jeszcze muszę kupić coś foxa. Plan zrealizowany, manka w kasie nie ma 😁
  14. Po roku używania hybrydowych SPD - odbyłem na nich około 100 treningów, (38km ma "moja" trasa, okazjonalnie inne, ale wszystkie powyżej 30km). Jazdy rekreacyjne, do pracy i z dzieckiem - na platformach. Co dziwne - nie wywaliłem się ani razu. Mam jakieś mniej profesjonalne bloki, parę razy myślę, że "powinienem" się wywalić, ale szarpnięcie do góry (odruchowe) starczyło. Niewygodne są platformy, bo mniejsze niż miałem i w sumie przy jeździe rekreacyjnej z dzieckiem to przeszkadza dość. Mogłem poszukać jakichś z większą platformą. Jadąc na trening (czyli tylko wtedy, kiedy używam SPD) nie wypinam się zbyt wiele razy, ale kilka tak - na światłach, zanim wyjadę na wisłostradę itp. Nie jest to jakaś czarna magia, ale nie jest to takie intuicyjne od razu - trzeba mysleć, że zbliżam się do świateł, trzeba się wypiąć itp. Z pokorą podejść do tematu Fajnie się jeździ, pobiłem swoje życiowe czasówki na moich trasach, ale "ledwo ledwo" - nie jeżdżę jakoś mega szybciej na nich, albo się starzeję, mniej staram itp. Żałuję, że tak późno przesiadłem się na SPD, ale z drugiej strony - nie jest to coś, co kompletnie odmieniło moje życie. Ale kolejny kroczek do przodu Od siebie - szczerze polecam hybrydowe SPD. NIE WYOBRAŻAM sobie wkręcać i wykręcać pedałów, bo idę z dzieckiem na rower/na trening.
  15. Witam Posiadam nawigację Mio Cyclo 315, zbliża się koniec baterii i potrzebował bym zlecić jej wymianę. Niestety autoryzowany serwis już nie zajmuje się tym modelem nawigacji. Pytanie, czy znacie może jakiś inny serwis który by się tego podjął lub specjalizuje się w nawigacjach rowerowych ?
  16. Fajna propozycja, lekki rower . Ale nie znalazłam go w innym kolorze. Syn chciałby czarny, ew ciemny albo czerwony co zawęża wybór. Znalazłam jeszcze Orbea onna 50 I Marin wildcat trail 2 w dobrych cenach. Czy ten focus z pierwszego postu jest najlepsza opcja ? Chciałabym mieć pewność że kupuje dobry rower , najlepszy w tej cenie . Dodatkowo focus ma chyba duże ramy . Pokazuje mi rozmiar 13.5 dla 160 cm.To jest ok , ktoś może podpowiedzieć ? Dzięki za pomoc Dzwoniłam na infolinię sklepu rowerowego . Tam gorąco polecają Krossy , ze względu na dożywotnia gwarancję na ramę ? To takie istotne czy zwykły marketing ?
  17. up ! nowa cena 8500!
  18. Nie, nie zejdą.
  19. Właśnie go obklejam pierwszy raz w życiu podobno takie bombelki poczasie same schodzą to prawda ??
  20. No. Druga dziura. Inne miejsce, tym razem po stronie bieżnika. Lupa wykazała, że dętka ma wadę, tj w procesie ciągnienia był jakiś paproch najwidoczniej w maszynie, bo po całym obwodzie dętka ma w jednym miejscu rancik, takie załamanie, mniej materiału. W tym roweczku w dwóch miejscach sączy się powietrze. Odkładam tę dętkę na stos śmieci, obręcz obejrzałem, obmacałem - no jest jak nowa (bo jest nowa!). Obmacałem oponę, przetarłem ją szczotką od wewnątrz, odkurzyłem odkurzaczem i złożyłem koło na nowej TPU cyclami. To ma tylko postać do wiosny w piwnicy, do czasu obudzenia roweru z zimowego snu i zalania mlekiem kółeczek!
  21. Od Myślenic można jechać po lewej stronie droga o niskim natężeniu ruchu. Potem do Skomielnej starą zakopianką gdzie ruch jest minimalny. Potem od Rabki możesz podjechać częściowa starą Zakopianką lub wjechać na serwisowa drogę. Ale pamiętaj że przed Kościołem św Krzyża po prawej serwisowa droga urywa się. Od Kościoła do Klikuszowej zero ruchu i pięknym mostem można jechać asfaltem. Ruch zaczyna się dopiero na Niwie w Nowym Targu. Tu masz krótki odcinek od Nowego Targu do Kościoła św Krzyża
  22. Witam . Zakupiłem około 20 letni rower szosowy - zmieniłem wszystko poza ramą . Miał być to Projekt czysto budżetowy , z czasem się wkręciłem zacząłem sporo jeździć i trochę poniosło 😅 Załączę zdjęcia jak go kupiłem i po zakończonym projekcie .
      • 2
      • +1 pomógł
  23. Dzięki za odpowiedzi. O ile z roweru jestem zadowolony to z obsługi gwarancji już nie. Tak, rower zostaje ze mną docelowo w trenażerze lub na dłuższe wyjazdy. Bardziej zależy mi na poprawie osiągów, średnia prędkość( tak wiem że jak się nie ma w nogach), chciałbym żeby ten rower lepiej przyśpieszał i lepiej reagował na depnięcie w pedały, oczywiście waga ze względu że podobają mi się podjazdy. Jako że odchudzanie Eskera już większego sensu nie ma sam jestem na redukcji. Oczywiście jestem amatorem i na cuda nie liczę. Tak jak kolega Chociemir napisał żeby celować w napęd 2x, też jestem tego zdania. Napęd 1x jest bardzo fajny ale "dziury" w kadencji są i czasami to irytuje. Ktoś może powiedzieć czy nie lepiej kupić szosy skoro mam takie preferencje. No niestety nie, pożyczyłem szosę pojeździłem i to straszna nuda na dłuższą metę.
  24. Potwierdzona. Pierwszego dnia szukałem winy w wentylu, ale dziś rozebrałem koło. Dziurka od wewnętrznej strony, tj nie po stronie bieżnika a po stronie obręczy. Zdumiewające, koła nowe, taśma nowa, wszystko składane sterylnie do granic obłędu. Ja to nawet jak mam opony nowe to ściereczką przecieram wnętrze i dmucham moment kompresorem żeby ewentualne paproszki wywalić z opony przed montażem. No to żeby dowiedzieć się jak się klei łatki i dać szansę TPU zlokalizowałem dziurkę, wyczyściłem alkoholem, zakleiłem, koło złożyłem. Po godzinie od napompowania 2Bar - powietrze zeszło do 1Bar. Idę zaraz zdjąć oponę i obejrzeć pod lupą co w obręczy i taśmie może być nie tak. Jeszcze bym zrozumiał jakby coś po stronie bieżnika było wbite w oponę i kaleczyło dętkę - wtedy nie ma się co awanturować, moja wina - tzn montażu i opony. No ale litości, nówka koła, nówka taśma.
  25. Z racji już praktycznie całkowitej absencji od ruchu samochodowego mam w pomyśle wypady po śladzie starej zakopianki od Lubnia do Nowego Targu. Z nowiutkimi drogami lokalno-sewisowymi powinna być petarda ale no właśnie jaki tam jest ruch w tym zachowanie tubylców? Gdyby ktoś miał przemyślenia na ten temat to chętnie przeczytam.
  26. Całe szczęście, że tylko sobie krzywdę zrobili. Może w końcu ktoś się weźmie za dostawców na motorowerach.
  27. bogus

    [Odchudzanie] Dętki

    Też mam Cyclami bo to był najniższymi próg wejścia w TPU. Dzisiaj może odważyłbym się spróbować czegoś droższego, ale sam nie wiem czy warto.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...