Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Z tego co pamiętam to "Rojo" był czerwony z czarną główka ramy.
  3. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Posiadany przeze mnie gravel kross esker 4.0 r 2024 ma napędową grupę Tiagra, 2x10. Szosa to stara angielska carrera kupiona na olx za grosze i przywrócona do sprawności. Napęd sora 2x8 Mieszczuch to złomek, na dojazdy do roboty, zakupy, i transport średnich gabarytów. Takie coś a'la cargo tylko bez skrzyni. Dojazd do pracy to całe 2km 🤣😉. Zastanawiam się nad Kellysem Gate 30, marinem dsx2 oraz Accentem Pointem. Accent podoba mi się ze względu na kolor ramy na allegro jest wersja cała czarna🤣. Dlatego też na początku spodobał mi się Marin Muirwoods.
  4. W aplikacji wyświetla się że ta rama została już zarejestrowana na inne konto więc na razie wszystko się zgadza, a co do faktury to czekam na wiadomość bo ciężko nawiązać kontakt ze sprzedawcą. Nie wiem jak bardziej się upewnić czy ogłoszenie jest w 100% real
  5. Sądzę że jeśli to oryginał to właściciel miałby go zarejestrowanego na siebie w aplikacji specialized i potrafiłby również dostarczyć fakturę zakupu.
  6. Dzisiaj
  7. Znalazłem takie ogłosznie w internetach. Z takim tytułem: Remco ‘Rojo’ Tarmac SL7 LTD 2023 Frameset Oraz takim opisem: Ogólny zestaw ramy z włókna węglowego 1100T, w tym płaska kierownica 44, sztyca 110 i łożysko kierownicy Zastanawiam się czy ta rama to nie jakaś podróbka ponieważ cena jest śmiesznie niska. Spytałem właścieciela o przesłanie numeru ramy i go dostałem lecz rok modelu nie zgadza się w aplikacji (jak na zdjęciu poniżej). Najchętniej bym sprawdził na żywo lecz właściciel znajdi]uje się we Francji więc nie mam mozliwości. Co o tym myślicie? Proszę o szybką pomoc
  8. Tutaj jedna uwaga, autor wątku ma już gravela na dłuższe trasy z sakwami (raczej przypuszcałbym że z napędem 2x - o ile nie 3x w four corners np.) więc raczej tutaj nie mamy poszukiwania jednego roweru do wszystkiego a raczej czegoś odmiennego od posiadanych... Przy napędzie 1x i planowanym zastosowaniu wymagana byłaby kompatybilność ramy z przednią zębatką 36 przynajmniej. Przykładowym rowerem mógłby być tutaj np, Radon Jealous. Moim zdaniem dobrze byłoby więc odpowiedzieć sobie na 2 pytania: - czy amor z przodu (powietrzny, dopasowany do masy) może być przydatny (odrzucając traumatyczne doswiadczenia ze sprężynowymi ugniataczami). - czym jest posiadany gravel - jakie przełożenia, jakie opony maksymalnie tam wchodzą. Jeżeli jest to gravel "starszego typu" - ewolucja prosto z szosy z napędem 2x lub też bike packingowy kloc w stylu four cornersa nawet z 3x to rozważyłbym wspomnianego (w pierwszej odpowiedzi) Matina DSX.
  9. Mam od miesiąca 1050 😁
  10. Czy możliwa jest wymiana sprężyny na miększą w modelu SF16-NEX-DS-HLO ? Na schemacie pozycja nr 10. Kod FEP-450. Wiem, ze cudów w uginaczu nie będzie, ale choćby trochę miękcej. Jest przeserwisowany, nasmarowany, w bdb stanie. A genaralnie sprężyna jak sprężyna, ma średnice zew/wew, grubość druta, ilość zwojów, długość całkowitą. Coś by się może dobrało z innego modelu, albo z poza branży rowerowej o mniejszej ilości zwojów, czy grubości druta...
  11. A to już pytanie do użytkownika @Activia, który prowadzi ten sklep i serwis https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/29-cali_amortyzator-raidon-xc-lo-r-air-29-cali-czarny-mat-2024/761 Zmierzę.
  12. Doradzi ktoś co kupić ?
  13. Gość

    Rower elektryczny

    mam wrażenie że boty są już wszędzie...
  14. @chudzinki Było by super gdybyś zmierzył. Raidon może lepszy od Paragon. Lagi 28 w Paragon, 32 w Raidon. Zastanawia mnie skok piszą 80-100 mm, albo tylko 100 mm, to ten sam amortyzator i się reguluje ten skok, czy to dwa różne amortyzatory ?
  15. Sam mam tego soota i jest OK, lekki przyjemny rower.
  16. Raidon 80 mm. Do Paragona 28 spokojnie wchodzi opona 26x2.25. Wieczorem albo jutro mogę Ci zmierzyć ile ma Paragon w najwęższym miejscu.
  17. Czy ktoś założył do Rock Shox Paragon Gold RL 28" 65mm OPONĘ 29 x 2.0" czyli 50-622 mm (szerokość 50 mm). Katalogowo amor Paragon ma max. 45 mm, a mam dobre zwijane opony nowe 50 mm i największą wtopą było by wydac 900 ziko i ocierać. @zekker Ten NRX wydaje się być bardzo sensowny, skok 75 mm, - problem taki, że chyba go przestali produkować, bo nie widzę po sklepach... Jest jakaś powietrzna alternatywa pod piasty QR9 do Paragona ?
  18. Porysować, a nawet przetrzeć.
  19. Nie zależy mi na prześwicie na większe opony, nie mam w planach na chwilę obecną zakładać nic szerokiego. Dlatego też jestem nastawiony na typową szybką szosę a nie gravel
  20. Zmieniając w obecnym napędzie tylko tylną przerzutkę np. na taką jak poniżej (ja dałem za nią 100 zł, w dobrym stanie, z oryginalnymi kółeczkami, na OLX jest tego trochę) zrzucasz ponad 80 g, no i masz naprawdę trwałą przerzutkę - przeżyje kilka Altusów.
  21. @LUKULUS poniżej masz link do fajnej strony gdzie możesz porównać różne geometrie. https://bike-stats.de/en/
  22. Dodałbym, że bardziej wyprostowana, ale na stojąco. Żeby sobie zwizualizować pozycję na siedząco trzeba popatrzeć na ETT.
  23. Autor już ma mieszczucha do jazdy po bułki czy do pracy napęd 2xx ma taki sam zakres jak napęd 1x12 i dzięki kasetom zaczynającym się od 10T w napędach 1x12 mniej więcej takie same prędkości maksymalne co zresztą pokazywałeś w którymś z równoległych wątków
  24. @Talrand myślę że sporo osób kupuje tego Radona 8, ale się nie chwalą a część pewnie odrzuca ze względu na firmę wysyłkowa. Mój brat ma i sobie bardzo chwali na razie, za takie pieniądze super rower. Cały osprzęty deorka, amortyzator też już przyzwoity, no i oponki miło zaskoczyły. I waży 12,8kg z pedałami w rozmiarze 18’’
  25. XT 781 to chyba nie ogarnie kasety 42t? Chyba, że masz w planach mniej. Wg mnie jeżeli wystarczy Ci kaseta 42t to ja bym brał 10s, ale jeżeli chciałbyś 46t to bym poszedł w 11s ze względu na mniejsze dziury na górze kasety.
  26. @wr81 . Dokładnie, biorąc pod uwagę "mody" a z drugiej strony jasno określoną potrzebę, jakiego roweru potrzebuje marcusromanus (bo ma już 3), to jak dwa bieguny. Właśnie "high & tight" byłby idealny do miasta/polną drogę. To co pisał @KrissDeValnor krótka rura, wyższa główka. W mieście dobrze koło leciutko nad krawężnik podrzucić, mieć zwrotność między przechodniami, a "niemodny" napęd x2 do miasto/polna droga też super w pakiecie, bez konieczności aborcji blatu 32T w x1 na starcie.
  27. Zastanawiam się nad zmianą napędu i zbieram koncepcje jak to wykonać. Typowo do jazdy po mieście, może czasami nieutwardzone ścieżki. Na pewno napęd 1x. Jak podejść do ilości rzędów w kasecie? 36T i kaseta 10rz, czy 40T i 11 rzędów? Możecie się podzielić przemyśleniami na ten temat i pomóc dokonać wyboru. Blat z przodu planowałem najpierw 40T, jednak po zastanowieniu, jazda na 38T spełnia moje oczekiwania co do osiąganych prędkości. Zastanawiam się, czy warto dokładać +100g do kasety, czy iść np w starsze XT 781. Czy warto iść w starszą zmieniarkę? Pewnie będzie działać, bo co ma się stać? Nie straci daty ważności. Na pewno ogólnie napęd 10rz da oszczędności w masie około 150g według wstępnej tabelki w Excelu, ale czy to gra warta świeczki? Liczę na pomoc i radę w tej dziedzinie 😃
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...