Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Kupujesz sobie za piątaka kartę sim, która obecnie u większości operatorów jest aktywna na rok. Następnie stosujesz następującą zasadę higieny internetowo/społecznościowej: zakładasz wszelkie konta internetowe d na fejkowego maila i na ten fejkowy nr telefonu. I masz spokój jako tako. Po roku za piątaka przedłużasz ważność fejkowego numeru telefonu na kolejny rok.
  3. Atrakcyjna cena bo kupowany w Niemczech? No tak to my kapitalizmu w Polsce nie zbudujemy!
  4. Mój kalkulator w Excelu ma każdą dostępną koronkę i tarczę, a nawet takie, które jeszcze nie zostały wymyślone i wyprodukowane.
  5. I stąd tak atrakcyjna cena. Jeżeli nie przeraża się ewentualne pakowanie i odsyłanie roweru to warto zaryzykować jeżeli rower sam w sobie Ci odpowiada. Poza tym jeżeli faktycznie jesteś tak nieproporcjonalny to może Ci być trudno trafić w ideał i będziesz się musiał posiłkować innym mostkiem i/lub kierownicą.
  6. Ta Merida to rower XC, geometria wymusza sportową pochyloną pozycję. Jak Ci to odpowiada to rower za te pieniądze nie ma konkurencji. Mam wersje 500 Lite, ta sama rama, trochę inny amor i osprzęt, nie zamieniłbym na nic innego w tych pieniądzach.
  7. Dlaczego taki tani? @Partyk to jest źle sformułowane, powinno być: dlaczego taki drogi, skoro w Chinach jest 30% tańszy😂😂😂. Mój znajomy jeździ podobnym rowerem już ósmy rok, dba o niego i teraz "dojeżdża" drugą baterię😉. Jeżeli zadowolą cię wycieczki po najbliższej okolicy, to możesz pobić jego rekord, ale jeśli myślisz o takich eskapadach... ..to rozwalony rowerek, mała strata, ale zastanów się, czy nie skończysz w szpitalu🥴😢
  8. A ta klamkomanetka się nada, ponieważ chyba nie ma śruby do regulacji, a w klamkomanetce też nie ma. Myślałem ewentualnie o Alivio 3100😀
  9. Dzisiaj
  10. Jak pęknie to będę spawał. Po za tym dartmoor i pękanie idzie w parze.
  11. Wierzę, ale chciałbym jednak kupić rower po fizycznej przymiarce, bo naprawdę mam niestandardową budowę ciała + trochę różnych problemów ortopedycznych. Wiadomo że niekoniecznie muszę przymierzyć ten konkretny egzemplarz który finalnie kupię, ale często ta sama rama jest w całej gamie modelowej producenta i wystarczy przymierzyć jakąś jego wersję osprzętową i potem tylko pilnować czy zamawiany rower ma tę samą geometrię. Natomiast co do Radeona to nie widzę go w ogólnej dystrybucji PL, a wielka szkoda bo na papierze mocny zawodnik...
  12. Przy Twoim wzroście wchodzi w grę tylko ostatnia pozycja.
  13. Nie ma problemu z dostawą z Niemiec.
  14. Widziałem że wielokrotnie polecany na forum, ale czy dostępny w Polsce w sklepach rowerowych?
  15. Wiedz jedno - z crossa górala nie zrobisz, odwrotnie duża szansa. Kwestia czy wystarczą Ci opony, które wejdą do Roama na tył, bo z przodem nie ma obawy.
  16. Bez problemu ustawisz m592 na 7 rzędów.
  17. Czy ktoś może dysponuje jakimś manualem do tego dampera? Na stronie https://www.srsuntour.com/pl/products/rear-shock/RS25-Raidon-R-METRIC-7852.html bardzo ubogo... Na YT również, chyba 🙂.
  18. Radony są OK - sam mam zrobione kilkaset na 8.0 - typowy, wygodny ścieżkowiec. Można się jedynie "doczepić" na siłę to dosyć wąskie obręcze jak na dzisiejsze standardy (26mm).
  19. A widziałeś tego Radona? Jak pasuje napęd 1x to moim zdaniem świetny rower za te ~3k. https://www.bike-discount.de/de/radon-jealous-al-6.0-1 Nie wiem jak tam z geometrią ale tak to wygląda.
  20. Współczesne torpedo... https://theradavist.com/retrotec-kickback-actuated-disc-brake
  21. @Dokumosaale ten zestaw pdpowiedział mi Trailheads...No trudno, zamówiłem już prawidłowe, bez kołnierza. Jeszcze zaytam o poziom oleju w blokadzie/tłumiku. Serwiswka mówi 100 ml, oil height to 71-77 mm. Po zmierzeniu tłumika od brzegu korka po dolny oring wychodzi ~91 mm. Czyli wychodzi na to że jakieś kilkanaście milimetrów tłumik byłby zanurzony w oleju. To ile go w końcu wlać? Robiąc research na forach czy YT, prawie wszyscy leją mierząc wysokość samemu, nie stosując wartości podanej w serwisówce. Dochodzę do wniosku że całe te wpsarcie techniczne RS'a jest o kant tyłka potłuc...
  22. sportano.pl - negatywna Zakup w środę rano, z adnotacją "Wysyłka już dziś! Zapłać w ciągu 6 godz 51 min" Chwalą się że przy zakupie do 17:00 nadadzą paczkę DPD tego samego dnia. Potrzebowałem kasety na następny dzień, więc dołożyłem i kupiłem u nich zgodnie z ich deklaracją. Informacja, że paczka gotowa do nadania wszystko szło dobrze. Jednak informacja od DPD że paczka nadana dopiero o dziwnej godzinie 23:59 (jakby chcieli mieć podkładkę) i oczywiście nici z dostawy następnego dnia roboczego. Na papierze zatem towar w 24h, i fakt DPD podobno odebrało 1 minutę przed północą, ale realnie dostawa w 2 dno. Odradzam jak komuś się spieszy, kombinują i fałszują statystyki.
  23. Miałem wcześniej unibike crossfire z 2x, obecnie mam canyona pathlite 7 z 1x i w tym canyonie mam większą rozpiętość przełożeń (wg gear calculatora jedna dodatkowa przerzutka na podjazdy). Więc to nie jest takie oczywiste, że na 2x będzie bardziej uniwersalny. Wiadomo, że każdy ma swoje preferencje i swoje racje. Osobiście po przesiadce na 1x nigdy już nie wrócę do 2x, wygoda użytkowania jest nie do pobicia, dodatkowo bez przedniej przerzutki rower może być lżejszy, mniej kabli.
  24. To nie wina/zaleta kół ale opon. Chrobotanie napędu da się zminimalizować - ale tak będzie się działo przy 1x przekosach. Problem jest taki, że nie będzie to miało wpływu na jakiekolwiek twoje zauważalne wyniki. Tych kilku wat po prostu nie poczujesz.
  25. Suport był dokręcony, luz pojawił się na samym łożysku. Co z resztą orzekł serwis i wymienił na gwarancji. Co do kół, możliwe że masz rację. Jak pisałem ten rower to dla mnie "powrót do przyszłości" i mogę być z tym standardem nieobyty;) Duże koła są zauważalnie wolniejsze przynajmniej dla mnie, więc możliwe że jestem nienormalnym użytkownikiem Jednak to co dla mnie wadą dla innych będzie zaletą. Te koła zauważalnie wolniej się rozpędzają, łatwo to zauważyć na ostrzejszych zjazdach lub przy ruszaniu co daje dla sporej części początkujących taki plus, że później mogą zacząć hamować. Poza tym, te koła są o wiele stabilniejsze i zdecydowanie redukują nierówności co jest ich największą zaletą. A co do napędu: na ostrych długich podjazdach kiedy wykorzystuję 51 zębów z tyłu intensywnie przez dłuższy czas osobiście czuję pod butem jak łańcuch "chrobocze". Pomimo, że jest idealnie czysty i nasmarowany czuć, że się gnie i że nie przenosi siły w idealny sposób (z resztą fizyki się nie oszuka). To zjawisko zauważam głównie na skrajnej 51-ynce, na 45 jest to już prawie nie zauważalne. Nie wypowiem się odnośnie 10tki, ją używam jeszcze dość rzadko;)
  26. Łyżki obojętnie - liczy się, że z tworzywa a nie metalowe. Dętka - patrzysz do jakiej szerokości opon pasują (chociaż jak będzie mniej czy więcej to problemu też nie będzie) i jaki masz wentyl w obecnej dętce. Producent nieistotny (chociaż sam kupuję konciaki). np te: https://www.centrumrowerowe.pl/detka-continental-tour-28-all-pd9101/?v_Id=53714
  27. Hmmm patrzę na te polecajki od Was, na ich geometrię, wpisałem je w poniższą tabelkę: Pierwszy to mój obecny Kross, który jest mi "za krótki", lub inaczej mówiąc oferuje zbyt pionową pozycję. Giant, Trek i Marin w liczbach wydaje mi się że oferują podobną długość co mój obceny rower, w sensie widzę różnice, ale nieduże. A na końcu Merida 300 w wersji Lite, jeśli dobrze rozumiem te parametry, to pozycja będzie się bardziej różnić od mojego Krossa, będzie bardziej pochylona?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...