Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-500-lf-niska-rama/_/R-p-336198?mc=8669962&c=Niebieski Trzeba wymienić hamulce na hydrauliczne za około minimum 150 PLN, bagażnik za minimum 65 PLN i błotniki za minimum 120 PLN. Później można pomyśleć o siodełku, mostku i widelcu. Można też nic nie zmieniać. Mam taki rower od ponad dwóch lat i po zmianach j.w. cały czas jeździ.
  3. Tylko alu Aspre/Boreas, to są akurat geometrie sportowe Ale jeżeli jeździło się dobrze, to to będzie dobra opcja w tej kasie zwłaszcza jak się trafi powystawowy w decu
  4. Długie Endury Humvee II za 168 zł. korzystając z tej promocji. (można zrobić nowe konto i zadziała) Oba kolory ale nie wszystkie rozmiary.
  5. Ok, to można Sorry za off, ale dużo jeżdżę po Warszawie gdzie ludzie puszczają swoje małoletnie dzieci do lat 10 w ruch rowerowy, miedzy pędzące 40km/h ciężkie elektryki. Mnie to osobiście przeraża, po pierwsze brak świadomości co się może wydarzyć, a po drugie totalna nieznajomość przepisów.
  6. Gość

    Ku wygodzie

    Podziękował
  7. Znak C-13 i C-16 z poziomą kreską. asfalt na całej szerokości.
  8. 1. Wg specyfikcji tego roweru, maks zębatka to 38T. 2. jaką kasetę sobie założysz, taka będzie, przerzutka z dłuższym wózkiem powinna obskoczyć mniejszą kasetę, w drugą stronę to nie działa 3. Opona będzie pasować
  9. Ja mam taką ideologię, że w pierwszej kolejności rower ma mieć dobry rozmiar. Drugim najważniejszym kryterium jest wygląd - rower ma się podobać. Dopiero po spełneniu tych dwóch warunków zaczynam patrzeć na inne kwestie jak marka, osprzęt itp. Często zdecydowanie za dużo czasu spędzamy na porównywanie dwóch czy kilku modeli i kombinujemy, który jest lepszy gdzie w (w większości przypadków) realnym świecie nie ma to większego znaczenia. W tej chwili większość rowerów jest na tyle dobrych, że takie rozkminy mijają się z celem bo mało który z nas ściga się na takim poziomie żeby sprzęt miał realny wpływ na wynik. Jeżeli dobrze dobierzemy rozmiar i rower będzie wygodny to zawsze będzie szybszy od takiego, na którym się źle czujemy. Ten, który nam się bardziej podoba chętniej będziemy używać (i o niego dbać). A to co ma przykręcone do ramy to jest trochę drugorzędne. Fajnie mieć wszystko co najlepsze i o ile budżet pozwala to pewnie, go for it ale doświadczenie pokazuje, że doktoryzowanie się w tych kwestiach nie ma sensu. I tak sporo części w trakcie eksploatacji wymienisz bo takie będziesz miał widzimisie albo się spsuje (AXS pewnie szybciej niż GRX na lince).
  10. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) provayder - 10459 km (szosa, MTB) michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) smw44199 - 6588km (cross) dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4212 (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) JWO - 3266 km (MTB) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 2909 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  11. Witam, Jak można prosić o odpowiedź na pytania: Czy do takiego roweru: https://sklep-naszosie.pl/pl/p/Rower-Gravelowy-TREK-CheckOUT-SL-5-Dark-StarDark-Web/2456 Można założyć tę kasetę: https://allegro.pl/oferta/kaseta-shimano-xtr-cs-m9101-12-12-rz-10-45t-micro-spline-17859584607 Będzie ona pasować? I czy warto wtedy założyć przerzutkę z krótszym wózkiem GS? https://www.centrumrowerowe.pl/przerzutka-tylna-shimano-grx-rd-rx822-pd36926/?v_Id=204807 Czy ogarnie ją równie poprawnie ten dłuższy? Świadom, że dół obu kaset jest taki sam. Czy taka opona: https://allegro.pl/oferta/opona-rowerowa-vittoria-terreno-t10-g2-0-700x50c-tlr-18080334650 będzie pasowała na obręcz, w którą jest ten rower fabrycznie wyposażony? Jest węzsza. Czy możliwe jest założenie zębatki np. 40z do tej korby? Czy w ogóle pozwoli na to ta prowadnica? Czy są takie zębatki i z czym się taka wymiana wiąże? Jaka jest ogólnie kultura pracy tego napędu GRX 1x12? Pozdrawiam Jeleń
  12. Planuję kupić na następny sezon JRII ale jak one tak szybko znikają to przy moich przebiegach, gdzie sporo jazdy to latanie do pracy po warszawskich asfaltach, może się okazać że po 1k km będzie do wyrzucenia.
  13. Dzisiaj
  14. @uzurpator trudno się z tym nie zgodzić.
  15. . Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) provayder - 10459 km (szosa, MTB) michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) smw44199 - 6004km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4212 (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) JWO - 3266 km (MTB) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 2909 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  16. https://www.olx.pl/d/oferta/fvat23-nowy-gravel-fuji-jari-2-1-alu-carbon-grx-2x10-najtaniej-okazja-CID767-ID17HUob.html 500 PLN więcej ale jest 2x10 z przerzutką grx, karbonowy widelec ze sztywną osią (z tyłu zacisk), wchodzą opony 700x45, hamulce na linkę.
  17. W obu przypadkach masz do czynienia z wysokiej klasy produktem dla entuzjastów. W obu przypadkach jest to dojrzała konstrukcja. Możesz rzucić kostką i sobie wybrać, bo oba będą dobre. Poza tym oboje wiemy, że wytrzymasz miesiac/dwa zanim nie zaczniesz zmieniać i kombinować z osprzętem, więc aktualna rozkmina i tak nie ma większej wagi. Za to na malowanie będiesz patrzeć przez... no conajmiej miesiące, jeżeli nie lata.
  18. Nie do końca jest tak jak piszesz. Może po prostu grubo przepłaciłeś za swój dzwonek Niektóre kierownice i kokpity z chin są naprwdę dobrej jakosci i nie trzeba wydawac 2k czy 3k zł. Kiera czy kokpit za 3-4k zl tez może byc średniej jakosci, ale bedzie tak samo bezpieczna. Cena sie często bierze stąd, ze ktos sobie narzuca spora marżę i płacisz tez dodatkowo za logo. Przeciętny Kowalski i tak nie wykorzysta jej właściwości.
  19. W tej cenie z nowych i z dwoma blatami z przodu to tylko będzie napęd 2x8 Claris i hamulce tarczowe mechaniczne, na pewno nie 2x10 czy 2x12 - do 2x10 musiałbyś dołożyć około 1,5 tys. zł a do 2x12 minimum 2 razy tyle. Ale miałbyś hamulce hydrauliczne. Więc albo nowy i napęd 2x8 i hamulce mechaniczne albo używane. Z nowych to ten Aspre 1 albo stalowy Romet Finale albo Felt Broam 60 albo Kellys Soot 30 albo Marin Gestalt. Raczej wybierz tego, który ma karbonowy widelec i który mieści opony minimum 45c.
  20. 1. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) 2. Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] 3. bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) 4. provayder - 10459 km (szosa, MTB) 5. michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) 6. przecietny - 8000 km (mtb,grv) 7. SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) 8. Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) 9. dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) 10. szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) 11. bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) 12. smw44199 - 6004km (cross) 13. ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km 14. Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) 15. Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) 16. Lextalionis - 4212 (gravel) 17. wojtbike - 4059 km (cross) 18. spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) 19. CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) 20. Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) 21. Revolta - 3186 km (MTB) 22. Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) 23. Sansei6 - 2909 km (MTB) 24. JWO - 2870 km (MTB) 25. D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer 26. thorcik - 2659 (mtb) 27. Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) 28. NerfMe - 1712 km (MTB) 29. szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) 30. Electronite - 696km (szosa) 31. TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) 32. Eathan - 64 km (gravel) 33. l2cz3k - 46 km (MTB)
  21. @uzurpator e jednak jakieś tam ma... A przynajmniej tak można wnioskować z tego co piszą i mówią na internetach A tak poważnie to kusi bateryjka bo wydaje się fajnym pomysłem ale przeraża kolejna rzecz do ładowania.
  22. Ale są dwie wersje bębenka HG które w przestrzeni handlowej nie mają rozróznienia. Klasyczny o szerokości ~34.5mm oraz szosowy o szerokości ~36mm. Tu masz frezowaną: https://pl.aliexpress.com/item/1005006994926175.html
  23. Tez stoję przed podobnymi rozterkami. Też mam madone sl6 gen 8. U mnie zaczeło sie od tego ze chciałem skrócic mostek. Sam mostek w treku kosztuje 450zł co jest dla mnie chorą ceną. Wpadłeś na cos fajnego? Niektóre chińczyki są naprawdę spoko. Np Toseek ludzie polecają. Spokojnie z kokpitem i owijkami mieścisz się w 1000zl. Dochodzi przekładka, bo trzeba rozruć przewody hydrauliczne od hamulców, przełożyć przez kierownice i zakuć od nowa. Trochę roboty jest ale mysle ze jest to warte zachodu. Tylko wlasnie czy to wszystko bedzie do siebie pasować i wyglądać dobrze?
  24. To nie ma znaczenia. Weź ten który ma fajniejsze malowanie..
  25. @uzurpatorbębenek mam HG. A te frezowane stalowe kasety - podlinkujesz coś więcej ?
  26. @uzurpator e lekko nie jest ale i tak udało się mocno zawęzić listę i wymagania. Na dzisiaj zostały realnie 2 maszyny z przewagą Scotta. Właściwie to zastanawiam się teraz nad napędem GRX vs SRAM i to chyba mnie tylko jeszcze trzyma.
  27. @marcesco Wybór nie jest trudny. Jeżeli nie potrafisz zdecydować, to znaczy, że to nie ma znaczenia.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...